Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום חברים

 

כל יציאה מרמזור הרכב מתחיל להיחנק ובהילוכים יותר גבוהים הרכב מתנהג כרגיל.

לאחר שהתחילה הבעיה שפכתי K44 אבל זה לא פתר את הבעיה.

הרכב עבר טיפול הכולל פלגים כך שלא ניראה שהם הבעיה.

מה יכולה להיות הבעיה.

 

תודה מראש לכל המשיבים

ושבת שלום.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

למה ש-44K יפתור את הבעיה? תוספים לא עושים כלום.

 

תתחיל בניקוי מצערת יסודי - פירוק שלה מהסעפת ומתן פול גז כשהמנוע כבוי וסוויץ ב-ON.

 

לאחר מכן תנתק מינוס מהמצבר ותן למחשב ללמוד את המצערת מחדש בהתבטלות בסרק למשך 10-15 דקות.

Stay Dirty

פורסם
למה ש-44K יפתור את הבעיה? תוספים לא עושים כלום.

 

תתחיל בניקוי מצערת יסודי - פירוק שלה מהסעפת ומתן פול גז כשהמנוע כבוי וסוויץ ב-ON.

 

לאחר מכן תנתק מינוס מהמצבר ותן למחשב ללמוד את המצערת מחדש בהתבטלות בסרק למשך 10-15 דקות.

 

תשלום חבר

ניקוי בית מצערת נעשה לפני 10 אלף וטיפול נעשה שבוע שעבר.

חשבתי ש-K44 ישחרר סתימה אם וישנה.

מה יכולה להיות הבעיה ?

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם (נערך)
מתי הוחלף פילטר דלק לאחרונה?

 

הרכב עבר 142,000 ק״מ ולפי מה שבדקתי לא הוחלף פילטר, ואם זה פילטר אז איך הרכב מגיב יפה במהירויות גבוהות ?

 

שאלה שניה כל כמה ק״מ צריך להחליף חוטי הצתה ?

עריכה אחרונה על ידי גילי29

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

1. למרות שניקית מצערת לפני שנה - בצע ניקוי שוב פעם. פירוק המצערת לגמרי (4 ברגים וצינור) וניקוי יסודי יסודי.

2. ניקוי שסתומי vvt - יש לך 2, אחד בכל צד, פרק אותם ונקה אותם.

3. שמעתי מוסך אחד של סובארו שאמר שלדגם הזה יש עדכון מחשב לשסתומי הvvt, אבל אני לוקח בעירבון מוגבל מאוד את דבריו, יש מצב שהוא מחרטט.

 

הימור שלי שניקוי מצערת ו-vvt יעזור.

 

תחזור לעדכן!

שלומי

פורסם
1. למרות שניקית מצערת לפני שנה - בצע ניקוי שוב פעם. פירוק המצערת לגמרי (4 ברגים וצינור) וניקוי יסודי יסודי.

2. ניקוי שסתומי vvt - יש לך 2, אחד בכל צד, פרק אותם ונקה אותם.

3. שמעתי מוסך אחד של סובארו שאמר שלדגם הזה יש עדכון מחשב לשסתומי הvvt, אבל אני לוקח בעירבון מוגבל מאוד את דבריו, יש מצב שהוא מחרטט.

 

הימור שלי שניקוי מצערת ו-vvt יעזור.

 

תחזור לעדכן!

 

בדצמבר האחרון לפני 5 חודשים ניקו לי את בית המצערת וגם את שסתומי ה-vvt פלוס עידכון.

אתמול שפכתי K44 לא עזר בהתחלה והיום שהנעתי הכל היה תקין, זאת אומרת שיש קשר בין התוסף לבעיה שצצה מדי פעם.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

×
×
  • תוכן חדש...