Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אושריקו, כל עוד בוקסות משולשים יהיו מגומי הם יתקלקלו... גם בלקסוס .

 

משולש עם 270 עליו, בלי לראות אותו הוא "גמור" . בוודאות .

 

טסט הוא לא מדד לצערי .

 

אושריקו החלפת בוקסות במשולש? למקוריות? בולג'וינט גם כן?

 

מעניין.

פורסם

מקס, עזוב שטויות, דוד שלי המכונאי הכי טוב שהכרתי בכל האיזור לפחות שאני גר ומסתובב בו, הוא וגם הבוחנים טועים?שהחרט לא הבין למה להחליף?

שאין חופשים ובעיות מההגה, להמציא בכח בגלל כמה סדקים וקרעים מיותרים?

 

אני לא מומחה אלא בדיוק להפך, אבל אני כן יכול להגיד לך בוודאות שגם במצב שציינתי , לא היה שום בעיה מצד המשולשים, לא חופשים. מה שכן היו בעיות זה עקב מכות שהרכב קיבל ומושך לצדדים.

 

 

עכשיו, לכל מי שיכול לנדב פרטים, ישנם משולשים תוצרת TALOSA הספרדית כולל לקורולה כמו שלי , האתר שלהם גדול ועושה רושם שזו חברה איכותית יותר מהמשולשים הטורקים והסינים. מישהו מכיר?

 

אגב, המחיר זול.

 

 

אבל כמו שאמרו לך, למיטב ידיעתי טויוטה נותנת מק"ט רק למשולש קומפלט, למרות שמסתובבות בשוק בוקסות חליפיות.

פורסם

אושריקו,

אם היה לי דוד שהיה מכונאי טוב- לא היה לי בעיה ברכב ,בטח לא אחת שרודפת אותי .

 

אין אף משולש במצב תקין אחרי 270,000 ק"מ זה אני חותם לך .

בטח ובטח לא בול ג'וינט .

 

אם תחפש כראוי תמצא של חברות מעולות, כגון AC DELCO ,moog, febi וכן הלאה .

 

אבל אין לי מה לתרום עוד לשרשור- בהצלחה.

פורסם (נערך)

מקס, דווקא הדוד הזה הוא זה שאם היה לו אפשר היה מרביץ לי על כמה שאמר לי לא לגעת והכל בסדר ברכב, נחש מה קרה שנגעתי? יש אצבע משולשת מגניבה...

 

בכל מקרה, לא זמין יותר לטיפולים כך שמה שאמרת קרה הרבה אחרי ואין קשר. הוא דווקא זה שסידר לי את המתלה המשוחרר שכולם לא עלו על זה, כולל טויוטה וכלל מכונאים אחרים וכולל כאלה שהיו צריכים לעזור והתעלמו אבל שיהיה...

 

הבולג'יינט הימני ברכב עדיין מקורי. השמאלי הוחלף סתם.

 

אין חברות כאלה כמו שציינת לרכבים כאלה, הכל זה זבל טורקי וסיני,

אם יש, בטח לא בחנויות פשוטות ועממיות. להזמין מחו"ל= מכס ועניינים ואישורים.

 

מעדיף לנסוע על משולשים שבורים ולא לשים טורקי או סיני.

 

לגבי הTALOSA, הנה האתר שלהם ולמי שיש מידע עליהם נשמח.

http://www.talosa.info/

 

 

עריכה:

נכסתי לאתר של FEBI דרך אחד הספקים שלנו וכן מופיע שהם מייצרים משולשים לקורולה. נבדוק את העניין בקרוב...

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

אושריקו, זה שעשו עבודה גרוע/ חלק גרוע/ וכן הלאה לא אומר שהמשולש המקורי היה תקין.

 

כנ"ל לגבי הבולמים .

 

למה הוחלף סתם? על ידי מי? למה?

 

אגב, ביומיום אני נוסע על רכב שכספית שווה חצי משלך- אם אתה מתחיל משהו , תסיים.

לקפוץ ממקום למקום ברכב לא בריא, ועוד יותר מקשה על לאתר את הבעיה המקורית בסופו של דבר .

×
×
  • תוכן חדש...