Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 1.5 טורבו - מתי בארץ?


DaMN
שימו לב! השרשור הזה בן 2367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לי יש שני רכבים עם תיבות רציפות. לגבי הקורולה זה לא נכון בעליל.

 

לגבי פריוס - לא יודע אם זה קשור לתיבה או לא, אבל הרכב לא בנוי לנסיעה מהירה בכללי (לא שהוא לא מסוגל).

 

טוב, אז אולי מה שקראתי לא עדכני, או שאולי לקורולה יש תיבה רציפה מוצלחת במיוחד, או גם וגם.

 

בכל מקרה, אם זה יגיע לכך, אני אנסה את הסיוויק טורבו, אבל רק אם הוא יגיע לארץ עם מערכות בטיחות מקוריות.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נסה את התיבה הרציפה בניסאן מקסימה, ותשוב אלינו עם תובנות.

בשום מכונית התיבה הרציפה אינה מסרסת המנוע, היא פשוט נותנת תחושה של מצמד מחליק ומייצרת לרוב רעש לא נעים.

לא זכור לי שראיתי תיבות רציפות משודכות למנועי טורבו, בארץ (תקנו אותי אם אחרת).

בכל-אופן, הרעש החזק והלא נעים ששומעים כאשר לוחצים חזק על הגז בתיבות הרציפות, הוא שהתיבה מתוכנתת כך שבלחיצה חזקה, המנוע יעלה לשיא הממונט.

ברכבים עם מנוע רגיל, זה קורה בסל"ד גבוה ומרעיש (סביב ה- 4000 סלד).

אם ממשיכים ולוחצים, המנוע מגיע לשיא ההספק שלו - וגם פה הרעש עוד יותר חזק ממקודם.

 

לעומת זאת, לפי מה שקראתי ה- 1.0 מקבל את שיא הממונט כבר ב- 2250 סלד וה- 1.5 כבר ב- 1750 סלד.

זה אומר שבלחיצה חזקה על הגז, הסלד יעלה לערכים אלו בהתאמה לכל מנוע, והתוצאה - לא יהיה רעש חזק בעת ההאצות (לפחות פחות חזק מבמנועים רגילים עם תיבות כאלה).

 

נחיה ונראה איך זה יהיה במבחני-רכב שיעשו פה (או שכבר יש דוגמאות כאלה מחול).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא חושש פה מבעיות אמינות אחושלוקי מעצם העובדה שזה הפעם הראשונה שהונדה מייצרת אי פעם מנוע טורבו בייצור סדרתי?

עם כל הכבוד לאמינות של הונדה לכו תדעו באיזה חבלי לידה עוד יהיו למנועים האלה.

רק מלחשוב איזה קש VAG אכלו עם מנוי הTSI שלהם בעשור האחרון למרות נסיון העבר העשיר שלהם עם מנועי טורבו.. אז הונדה? כfirst time ever? שומר נפשו ירחק.

אולי רק בדור הבא שלהם כששפני הניסוי/הלקוחות של הדור הראשון יתגלחו עליהם מספיק.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, זה בדיוק הנקודה והחשש..

הונדה זה לא VAG, זו חברה הרבה יותר קטנה ממנה מה שגוזר לבטח תקציבים נמוכים יותר מVAG לפיתוח/בדיקות איכות.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זכור לי שראיתי תיבות רציפות משודכות למנועי טורבו, בארץ (תקנו אותי אם אחרת).

בכל-אופן, הרעש החזק והלא נעים ששומעים כאשר לוחצים חזק על הגז בתיבות הרציפות, הוא שהתיבה מתוכנתת כך שבלחיצה חזקה, המנוע יעלה לשיא הממונט.

ברכבים עם מנוע רגיל, זה קורה בסל"ד גבוה ומרעיש (סביב ה- 4000 סלד).

אם ממשיכים ולוחצים, המנוע מגיע לשיא ההספק שלו - וגם פה הרעש עוד יותר חזק ממקודם.

 

לעומת זאת, לפי מה שקראתי ה- 1.0 מקבל את שיא הממונט כבר ב- 2250 סלד וה- 1.5 כבר ב- 1750 סלד.

זה אומר שבלחיצה חזקה על הגז, הסלד יעלה לערכים אלו בהתאמה לכל מנוע, והתוצאה - לא יהיה רעש חזק בעת ההאצות (לפחות פחות חזק מבמנועים רגילים עם תיבות כאלה).

 

נחיה ונראה איך זה יהיה במבחני-רכב שיעשו פה (או שכבר יש דוגמאות כאלה מחול).

 

הסל״ד האופטימלי לשיא הכוח ברכב יהיה בשיא ההספק ולא בשיא המומנט.

תיראה מיאוץ של ההונגה הנ״ל עם תיבה רציפה מ 0 ל 100. הסל״ד קופץ ל 6000 בערך ומשם נותן תחושה של העברת הילוכים כמו שהרבה תיבות רציפות מודניות עושות(כמו בקורולה למשל ששם זה מחולק ל 6 הילוכים מדומים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, זה בדיוק הנקודה והחשש..

הונדה זה לא VAG, זו חברה הרבה יותר קטנה ממנה מה שגוזר לבטח תקציבים נמוכים יותר מVAG לפיתוח/בדיקות איכות.

 

אני לא יודע לאן הולכים התקציבים של ואג, אבל זה בטוח לא לפיתוח או בקרת איכות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+ 1 תכנון רכיבים לקוי ובקרת איכות מהגרועים בחברות הרכב, אם לא הגרועה שבהם, הרוכשים הם שפני ניסיון ולא בציניות. הכסף בוודאי שלא הולך לשם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לVAG במנועי TSI דור שלישי כבר אין בעיות אמינות,גם למנועי PURTECH וTHP דור שני של פיגו אין בעיות אמינות.

כיום אפילו לסוזוקי שהיא חברה קטנה כבר יש מנועי טורבו,זה העתיד ואפילו היפנים השמרנים כבר התחילו עם הקו הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא חושש פה מבעיות אמינות אחושלוקי מעצם העובדה שזה הפעם הראשונה שהונדה מייצרת אי פעם מנוע טורבו בייצור סדרתי?

עם כל הכבוד לאמינות של הונדה לכו תדעו באיזה חבלי לידה עוד יהיו למנועים האלה.

רק מלחשוב איזה קש VAG אכלו עם מנוי הTSI שלהם בעשור האחרון למרות נסיון העבר העשיר שלהם עם מנועי טורבו.. אז הונדה? כfirst time ever? שומר נפשו ירחק.

אולי רק בדור הבא שלהם כששפני הניסוי/הלקוחות של הדור הראשון יתגלחו עליהם מספיק.

 

אתה רציני ?

 

הונדה היא יצרנית המנועים הגדולה בעולם.

ולמנועים שלה , גם מסדרות חדשות שיוצאות בדרך כלל אין מחלות ילדות, ובטח שלא כמו ב-vag...

DS 7 CROSSBACK 2019

OPEL ASTRA BERLINA 2014

RENAULT SPORT CLIO 203 2010

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעלות על רכב עם גיר רציף והכרות ונהיגה עם כמה חברים עם בעלי DSG.

 

מי אמר שזה טוב אינסוף יחסי העברה?.

 

לגירים רציפים יש חסרונות (זינוק עצל, חבטות..), אך היכולת שלהם לשמר מומנט ואף לסחוט אותו ממנועים צנומי נפח (ניסאן מיקרע) היא לא פחות ממדהימה. קח משפחתומטית אטמוספרית עם גיר פלנטרי אל מול אחת עם גיר רציף לדרך עם עליה מתמשכת (העליות של שער הגיא, לצורך העניין) ותיווכח.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...