Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה חייב להיות ניסוי רב משתתפים ולכן לא יכול להתקיים בתוך רכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

למה אי אפשר להכנס לרכב אחד אחד? :-D

זה יקח יותר זמן מאשר בחדר, אבל זה בהחלט אפשרי.

 

אם כבר אז שיהיה במתכונת מפגש, אחד כזה שיהיה מאוד מעניין.

אם במקרה התכוונת למפגש ארצי או מפגש מסוג זהה.

 

לא משנה איפה זה יהיה בחדר או ברכב

זה חייב להיות במקום רגוע ושקט.

מה שאני ראיתי במפגש ארצי בספטמבר במילים עדינות "הבלגן" שהיה שם לא מתאים להשמעה כזאת.

עריכה אחרונה על ידי _boo

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

פורסם

יכול להתקיים ברכב אם כל פעם מכניסים 2 מתמודדים.

 

לגבי בידוד חלקים עד לרמת רכיב ההגברה.

 

זה מאוד מעניין כניסוי תיאורטי. וגם אולי נהרוס ליוסי כמה מגברים על הדרך. אבל בפועל - ניסוי של מגבר מול מגבר. קופסא מול קופסא לדעתי יותר קומפטבילי למציאות.

 

אגב, חשוב שהנסיינים לא ידברו אחר עם השני על מנת למנוע bias.

פורסם

מה שצריך זה -

 

חדר, אולם מבודד מרעש - זה לא יכול להתקיים במתכונת של מפגש רכבים אלא מפגש של אנשים בתוך אולם.

 

צריך יחידת ראש איכותית.

זוג רמקולים - קומפוננט שני חלקים למשל או רמקולים ביתיים

סאב וופר - אפשר של רכב, רצוי סאב וופר טוב, רמה גבוהה של SQ.

ספק כוח 12 וולט חזק ולא מצבר איננו טוב למטרה זו משום שהוא מתרוקן עם הזמן ולכן המגברים לא יקבלו את אותו הכוח.

 

מגברי ארבעה ערוצים מכמה רמות וכמה מותגים שונים - מגברי מדבקה, מגברי מיינסטרים ומגברי היי אנד.

 

צריך דיסק בדיקה וטופס עם רשימה של דברים לבדיקה.

 

המבחן הראשון - מבחן השקט.

 

מפעילים את המערכת מבלי שהיא תנגן וניגשים קרוב אל הרמקולים ורחוק מהם ומתרשמים האם במגבר אחד היה ניתן לשמוע רעש כלשהוא ובאחר לא.

 

המבחן השני - שמיעת מספר מקטעים והתרשמות מ- הפרדה בין כלים, פירוט, דיוק בתחום הבאס, איזון טונאלי.

 

המבחן השלישי - ניגון תדרים בודדים בתחום הבאס, מידבאס, מידריינג' נמוך - אמצע - גבוה, תדרים בתחום הגבוה

 

כל המבחנים נעשים כאשר המאזינים לא יודעים איזה מגבר מחובר בכל השמעה (צריך מגשרים שיהיו מוסתרים מתחת לשולחן - רק הבוחן יודע איזה מגבר ניגן באיזה ניסוי והשמעה ואת זה כמובן משווים אח"כ לתוצאות של הבוחנים)

 

הסט-אפ

 

הHU ינגן את אותם הטרקים תמיד תמיד באותו הווליום (הנחתה).

 

כל המגברים יהיו מושווים ע"י רב מודד לאותו הגיין

המגברים צריכים להיות מוצהרים להספקים דומים רצוי זהים - מגברי 50 וואט לערוץ למשל קל מאוד למצוא ולהשוות בינם או מגברי 90-100 וואט לערוץ גם כן יחד עם זאת ההספק איננו הקריטי - ולכן אנו נכוון במידה והמגברים שונים בהספקים את הגיין לפי המוצא של המגבר פחות 25 אחוז מתוך הנחת ייסוד של 75 אחוז נצילות.

 

זה מה שצריך בכדי להריץ ניסוי שכזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הניסוי הנ"ל צריך להיות מאוד מעניין, אשמח להגיע ולקחת חלק.

אך לדעתי צריכים לקחת מספר מגברים של מותגי מדבקה כי כל אחד בנוי בצורה שונה והשוק מוצף בהם!

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם (נערך)

זה נושא בהחלט מעניין. כמו רוב המגיבים כאן, גם אני מחזיק בדעה שיש הבדל עצום בין מגברים של חברות "אמיתיות" שתוכננו ויוצרו כהלכה לבין מותגי מדבקה עם תכנון ורכיבים גנריים. ככל שעולים ברמה ההבדלים נהים יותר ויותר קטנים אבל לדעתי הרבה פעמים ההבחנה וההעדפה שאנחנו עושים בין מגברים יקרים היא בגלל אופי צליל והתאמה לרכיבי המערכת האחרים, כלומר כל מגבר רציני שתחבר ישמע טוב אבל לכל אחד אופי סאונד אחר שכל אחד מתחבר אליו באופן אישי.

 

אני מניח שאם יעשו לי מבחן עיוור לא אצליח להצביע על סמך שמיעה בלבד על מגברים של אודיסון\ארק\ג'נסיס\סינפוני\טרו וכד' מה שכן אוכל להגיד זה איזה מגבר נשמע לי יתר טוב ואני מתחבר יותר לאופי הסאונד שלו.

 

בכל מקרה, אשמח לקחת חלק במבחן שכזה ככל שיתקקיים במסגרת הפורום ואף לתרום מגבר\ים לטובת הנושא.

עריכה אחרונה על ידי Matanel

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

משום מה התגובה הקודמת שלי לא מופיעה במלואה, להלן ההמשך:

 

אני מניח שאם יעשו לי מבחן עיוור לא אצליח להצביע על סמך שמיעה בלבד על מגברים של אודיסון\ארק\ג'נסיס\סינפוני וכו'.

מה שכן, אוכל להגיד מה נשמע לי טוב יותר ולאיזה גוון צליל אני יותר מתחבר.

 

בכל מקרה, אשמח לקחת חלק במבחן ככל שהוא יערך במסגרת הפורום ואף לנדב לטובת העניין מגבר\ים.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS


×
×
  • תוכן חדש...