Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי סוזוקי אלטו 2015.

בשעת חושך 2 הפנסים נדלקים אוטומטית על אור חלש. אך לאחרונה שמתי לב שאם אני מדליק אורות דרך משמע אני מסובב פעמיים את ידית הוינקר נדלק רק פנס שמאל מצד הנהג. אך הפנס הימני איננו עובר לאור יותר חזק.

כמו כן כשאני מפעיל את האור הגבוה רק פנס שמאל עובר לאור גבוה והפנס השני איננו מגיב כלל ונשאר על האור האוטומטי החלש.

מה יכולה להיות הבעיה?

הרי הנורה בצד ימין איננה שרופה כי היא עובדת במצב האוטומטי..

תודה רבה.

פורסם

הוצאתי את הנורה הבעייתית. אין חוט להט קרוע.

שמתי לב שהאורות האוטומטיים והאור דרך הרגיל הם על אותו חוט להט, והאור החזק(אור גבוה) נמצא על החוט להט השני.

מה שאני מבין מכך זה שאין בקרה בין הנורה לידית וינקר לגבי הפעלת אור דרך ואור חזק.

יש לך עוד רעיון למה זה יכול נגרם?

פורסם

צכאן אם יש לך אפשרות תראה אם מגיע מתח לקונקטור של המנורה עם רב מודד או עם טסטר פיוזים.

כמו כן תעבור על הפיוזים לפי מפת פיוז של הרכב.

פורסם

עברתי על הפיוזים כמו שאמרת..

היה חסר פיוז 15 אמפר לפנס ימני.. חיברתי אחד ספייר שהיה לי והבעיה הסתדרה.

תודה רבה על העזרה!!

×
×
  • תוכן חדש...