Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

הרכב המדובר 206 שנת 2003 1.4 155k

לאחרונה הוחלף באוטו רדיאטור ובמשך כחודש הוא נסע ללא איבוד מים ,

בשבוע האחרון מאבד מים ואין חור נראה לעין , חשוב לציין כי חסר בערך ליטר ליום ,

הרכב מעשן מעט ולא בצורה רצופה אלא פעם כן פעם לא ( שקר יותר הוא מעשן יותר )

אין טחינה ואין חוסר של שמן ,

בנוסף לכל התענוג שציינתי למעלה יש גם גמגומים חזקים לסירוגין מלווים במנורת מנוע ( כתומה ) מהבהבת

 

חשוב לציין כי לאחר כיבוי הרכב והנעה מחדש לאחר דקה המנורה נכבית והרכב חוזר לעבוד רגיל

 

הצעות מאיפה להתחיל לבדוק ?

פורסם

ראשית תבדוק לחץ במערכת קירור לבדיקת נזילות מים אפשריות.אם הלחץ לא יורד ולא רואים נזילות יש לבדוק במוסך לחץ הפוך למנוע לשלול פריצה באטם ראש מנוע.תבדוק גם רטיבות בתוך הרכב ליד השטיחים באזור שקרוב לדוושות.יתכן כי מצנן חימום פנימי נוזל.

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

פורסם

לגבי הזיוף שהזכרת יש לבצע בדיקה על ידי מחשב ואז תקבל דיאגנוזה באיזה מערכת התקלה.סליל הצתה בדגמים האלה עושה בעיות לעיתים.

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

פורסם

תודה על העזרה

לאחר ביקור במוסך צמד המילים שהכי לא רציתי לשמוע נאמרו, ראש מנוע

 

מתלבט כרגע אם לתקן או לא

ואם כן מנוע קומפלט מפירוק או לשפץ

×
×
  • תוכן חדש...