Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לי HOTBOX בחדר השינה.

לפעמים אני מחבר את הלפטופ לסלון. האינטרנט לא תמיד יציב שם. איזה פתרון יש לדבר?

אם אפשר קישור למוצר גם טוב.

 

תודה לעוזרים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אתה צריך מגדיל טווח/ רפיטר/ EXTENDER.

הוא פשוט קולט את האות האלחוטי ומשדר אותו עוד פעם, כך שלמעשה טווח השידור גדל.

כדי להחליט איזה מכשיר לקנות צריך לדעת מה מרחק בערך, איזה תקן שידור אתה משתמש, מהירות וכו'

אם יש לך ראוטר ישן, אתה יכול לבדוק אם הוא יכול לעבוד בתור מגדיל טווח.

פורסם (נערך)

מה המרחק בין הסלון לחדר השינה?

נסה להוריד אפליקציה שבודקת את טיב קליטת ה-WiFi, למשל זו. חפש WiFi analyzer ב-google play.

יתכן שיש עוד רשת שפועלת באותו ערוץ ומפריעה לקליטה, והפתרון יהיה הגדרה מחדש של ערוץ ה-WiFi.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הייתה לי את אותה הבעיה בחדר שינה.

קניתי את המגדיל טווח הזה:

http://www.ebay.com/itm/191885180281?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

מרוצה מאוד, מקבל קצב הורדה של 12 מגה כאשר קרוב לנתב הראשי אני מקבל 30.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם (נערך)

מרחק אווירי או מרחק הליכה?

הליכה זה בערך 15 מטרים, לא מאמין שיותר. אווירי אפילו פחות מן הסתם.

האינטרנט של הוט, הראוטר HOTBOX ומהירות גלישה 100 מגה הוט+012. כרגע הבוקס מחובר בכבל LAN למחשב נייח בחדר. כל שאר הבית שואב WIFI מהקופסא והכל עובד סבבה. רק בסלון זה פשוט לא יציב ומתנתק מלא.

 

איך אני יודע באיזה תקן שידור אני משתמש?

הורדתי את 2 האפליקציות שספריאל ציין, להלן צילומי מסך:

WhatsApp Image 2016-11-26 at 17.15.03.jpgWhatsApp Image 2016-11-26 at 17.16.14.jpg

 

עריכה,

כרגע מצרף תמונה נוספת מהגדרות WIFI. שיניתי את הערוץ לאוטומטי כדי שימצא את הכי פנוי:

12.jpg

 

מה זה רוחב פס? יש לי שם אופציה 40 ולא ה20 שמוגדר כעת. לשנות?

 

RNB תודה. זה עובד עם כל דבר? כלומר לא צריך איזה חיבור מיוחד?

אני רק צריך לחבר אותו לשמח במקום שיש בו קליטה מינימלית והוא ידע לשדר אותה יותר חזק?

כי בין חדר השינה לסלון אין שקעים.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בדוק את מספר הרשתות בסלון, כיוון שש יש לך קשיי קליטה.

 

אם אכן ההוטבוקס שלך מוגדר בערוץ 11 שנה לו את ההגדרה, כיון שבערוץ זה, שאאל"ט הוא ברירת המחדל של לא מעט נתבים, יש לא פחות מ-4 רשתות (וכך גם בערוץ 1). נסה להגדיר את ההוטבוקס בערוץ פנוי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קודם כל תודה רבה!

שיניתי את עצמי לרשת שאני היחיד והמהירות והקליטה השתפרה פלאים. עכשיו החיבור יציב, אך לא מספיק מהיר עבורי.

אם בכל זאת חפצה נפשי במכשיר שמשפר את הקליטה רחוק מהקופסה. איפה אני יכול לקרוא על כאלו? [גם אנגלית טוב].

בגדול אין בעיה תקציבית, אבל רוצה לקנות משהו שיתאים ויעשה עבודה טובה.

לא מצפה לקבל 100 מגה כמו בחיבור LAN אבל רוצה לראות חצי מזה בערך. ריאלי?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

שלוש אופציות:

1. לרכוש נתב איכותי (לא אוכל להמליץ על דגם ספציפי, אני לא בשוק הזה כבר די הרבה זמן) ולהתקינו בצמוד להוטבוקס. לבטל את ה-WiFi בהוטבוקס ולהשתמש ביכולות הנתב החדש. סה"כ ההוצאה קטנה.

2. לסלול כבל רשת מההוטבוקס לסלון ולהתקין שם נתב אלחוטי (מקונפג כ-access point, כלומר ה-IP ינתן על ידי ההוטבוקס). מבחינת מהירות ויציבות זה יהיה הפתרון הטוב ביותר, אבל מדובר בבניית תשתית פיזית.

3. לרכוש מאריך טווח (range extender) ולהתקין אותו בסלון. יפתור לך את הבעיה באופן חלקי מאוד, כיון שהצורך לתקשר מצד אחד להוטבוקס ומצד שני למחשב, כאשר שני הכיוונים באלחוט, מפחית את המהירות ב-50% לפחות.

אני הייתי מנסה את הפתרון הראשון, ואם יש לך אפשרות לסלול קו - את הפתרון השני.

מבחינתאתר כדי ללמוד את הנושא - תוכל להסתדר בעברית עם netcheif. נכון שמראה האתר מיושן ואולי לא כל המאמרים לגמרי מעודכנים, אבל בקו התחתון תוכל להבין ממנו את עקרונות בנית הרשת הביתית. כך אני עשיתי, ויש לי רשת שהיא מורכבת מאד בקנה מידה של רשת ביתית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה רבה על העזרה.

קראתי קצת באתר שצירפת. ממה שאני מבין הבעיה העיקרית היא שהחדר שבו נמצא ההוט-בוקס הוא ממ"ד ולכן אני בקושי מקבל משהו בסלון.

חוט אינה אופציה בכלל, ולכן אני חייב למצוא נתב איכותי. אם מישהו יכול להמליץ על אחד אשמח ממש.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
הייתה לי את אותה הבעיה בחדר שינה.

קניתי את המגדיל טווח הזה:

http://www.ebay.com/itm/191885180281?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

מרוצה מאוד, מקבל קצב הורדה של 12 מגה כאשר קרוב לנתב הראשי אני מקבל 30.

אם החיבור שלך לתשתית/ספק גבוהה מתוצאות אלו אז הם ממש גרועות

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תתקשר להוט, תבקש להחליף את הממיר שבסלון לממיר מיני פיבר פלוס, הוא מגיע עם מגדיל טווח לרשת אלחוטית, כל בעיותיך יסתדרו(תדרוש להגיע לשימור לקוחות ותוכל לקבל אותו ב5 שח ללא מאמץ עם התקנה חינם)

פורסם (נערך)
אם החיבור שלך לתשתית/ספק גבוהה מתוצאות אלו אז הם ממש גרועות

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

1. אני על חבילה של 30 מגה בבזק.

2. התשתית של בזק באזור שלי גרועה. יש לי מזל שאני מקבל קו יציב ללא ניתוקים.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם

אצלי תשתית בזק היא 15 מס"ש תאורטיים, יותר קרוב -10 מעשיים.

 

לפני מספר שבועות התחברתי לתשתית הסלולרית של פרטנר. מקבל הורדה סביב 40-60 מס"ש והעלאה 20-40 מס"ש.

 

הבעיה היחידה שלי היא שאין לי מושג מה הצריכ החודשית שלי, והחבילה של פרטנר מוגבלת ל-500 ג"ב לחודש. לכן טרם התנתקתי מבזק, אני אשרוף עוד 100-200 ש"ח (1-2 חודשי מנוי ופף), ואם אראה שהחבילה של פרטנר מספקת אתנתק סופית מהאינטרנט של בזק. לפחות עד שיואילו ויחברו את הסיבים האופטיים שמדלדלים כבר קרוב ל-3 שנים בתיבת התקשורת הצמודה לפחי האשפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...