Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש מוזר, שלומי עבד עכשיו על פולו שחורה תכנס לדף שלו ותתרשם.

ממליץ בחום על שלומי :)

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

טוב עדכון,

הגעתי לשלומי לצורך ביצוע עבודה, מדדנו קצת את הצבע.

רוב הרכב עומד יפה על 120-125 מיקרון, כמה נקודות ספציפיות בעיקר בקימורים של 100-110.

הבעיה היא הגג,

רוב הגג 80 מיקרון ללא לכה בכלל.

די מוטרד מזה, לא בטוח מה לעשות.

יש לי חבר פחח שיכול לצבוע לי לכה על הגג בלבד.. מצד שני נורא בא לי לצאת לקרב נגד צ'מפיון.

השאלה מאיזו סיבה בעולם, רכב שעבר פוליש במוסך של צ'מפיון ורוב התוצאות מבחינת כמה לכה נשארה יפות. ואז פיתאום הגג איבד כמות צבע לא סבירה בעליל.

פורסם
מה הסיבה שירד צבע על הפד זו השאלה.

 

לא יצא לי לדבר לעומק עם שלומי לגבי הגג לאחר שהוא עבר עליו,

אבל אני מניח שמסיבה מסוימת או שהוא צבוע אחרת או שגמרו שם תלכה כי שייפו או משהו בהכנת הרכב..

זה מעצבן נורא ולמען האמת אני לא בטוח איפה את מי לשאול כדי לקבל תשובה שתספק לי כלים.

מה שכן, שלומי אומר שנכון לרגע זה, הוא לא ראה צבע שחור על הפדים שלו.

×
×
  • תוכן חדש...