Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, יש לי פולו 2016 צבע שחור (לא מטאלי)

 

יש לי בעיה קשה, עם העובדה שהיא פשוט לא מתנקה. אני מנקה בשיטת שתי הדליים, עם פרה ווש תותח קצף, מנקה עם שתי כפפות אחת חלק עליון שניה תחתון, מנגב עם מיקרופייבר כל פעם על צד נקי וכו' וכו' וכו'.

עשיתי פלסטלינה שמתי אירון איקס לא משנה מה, אם אני שם את האוטו מול מקור אור חזק, מיד רואים שהצבע נראה כמו חרא.

 

אני מעונין לעשות פוליש כבר הרבה זמן, אתמול שטפתי את הרכב, והחלטתי לעבור עם הפוליש שלי על כמה נקודות ממש מרגיזות כדי לראות את התוצאה ולהחליט איך להתמודד הלאה.

הפוליש שלי של סונקס מסדרת הפרופשונל, פוליש שאני עובד איתו כבר הרבה זמן, תמיד השיג לי תוצאות טובות, מעולם לא גרמתי איתו לנזק - כנ"ל הפדים שלי.

 

בקיצור ולענין, התחלתי את תהליך הפוליש, כמובן אחרי שטיפה נוספת של האיזור הספציפי עם סבון בדילול גבוה, פלסטלינה, סביבה נקייה וכו' וכו'.

מתחיל לעבוד עם הפוליש, פד יחסית עדין שני מעברים (פוליש ידני!!) ואני מוצא צבע שחור על הפד.

יש לי בבית עוד רכב ועוד אופנוע, על שניהם מעולם לא נתקלתי בצבע ברק ישיר, למרות ששניהם צבע חלק ולא מטאלי.

האם יכול להיות שצבע הרכב שלי הוא ברק ישיר? אין לו שכבת לכה עליונה?

אם כן, האם עבודת הפוליש מתבצעת בצורה זהה?

 

תודה מראש וסליחה על אורך הפוסט, אני פשוט מתוסכל נורא ממצב הרכב. כל הרכבים שלי תמיד נראים טוב ומטופלים יפה ורק הרכב הפרטי שלי שאמור להיות הבייבי נראה כמו חרא.

פורסם

מעניין מאוד מה שאתה אומר,

 

לאמא שלי גם יש פולו, הצבע אכן שחור ולא מטאלי, אחרי שהיא קנתה אותו (יד 2) ראיתי שיש סימני מים רציניים ועוד כל מיני נקודות לא ברורות.

 

עשיתי פוליש עם Menzerna 400 ועם פד חיתוך יחסית אגרסיבי ואני עובד עם פולישר Rupes LHR21 במהירות הגבוהה ביותר.

 

לא קיבלתי תוצאות מושלמות, לעומת זאת באיביזה שלי (שחורה מטאלית) עם אותו פוליש ועם פד הרבה פחות אגרסיבי קיבלתי תוצאות מטורפות.

 

אצל אמא שלי לא רציתי להמשיך עם פוליש אגרסיבי יותר/שלייף סבון מהפחד לעשות נזק.

 

מצטרף לשאלה האם יש הבדל בסוג הצבע...

SEAT ATECA Style Plus

פורסם
מעניין מאוד מה שאתה אומר,

 

לאמא שלי גם יש פולו, הצבע אכן שחור ולא מטאלי, אחרי שהיא קנתה אותו (יד 2) ראיתי שיש סימני מים רציניים ועוד כל מיני נקודות לא ברורות.

 

עשיתי פוליש עם Menzerna 400 ועם פד חיתוך יחסית אגרסיבי ואני עובד עם פולישר Rupes LHR21 במהירות הגבוהה ביותר.

 

לא קיבלתי תוצאות מושלמות, לעומת זאת באיביזה שלי (שחורה מטאלית) עם אותו פוליש ועם פד הרבה פחות אגרסיבי קיבלתי תוצאות מטורפות.

 

אצל אמא שלי לא רציתי להמשיך עם פוליש אגרסיבי יותר/שלייף סבון מהפחד לעשות נזק.

 

מצטרף לשאלה האם יש הבדל בסוג הצבע...

 

למטאלי בוודאות יש לכה.

מעניין אותי לדעת, האם כאשר עשית פוליש לרכב של אמך, האם הפד התמלא בצבע הרכב, כלומר הפוליש שייף את הלכה או את הצבע.

פורסם

שלילי, לא ראיתי כלל צבע על הפד,

 

התחלתי לעבוד עם פד עדין בהתחלה וראיתי שהוא לא חותך בכלל (כתום של CG), עברתי לפד אגרסיבי יותר (ירוק של Rupes) וגם הוא לא חתך הכל ונשארו נקודות.

 

שתבין שבאיביזה אני לא מתקרב עם פד כזה אגרסיבי... ומקבל תוצאות מדהימות.

 

נראה לך כדאי שתחכה שאחד הדיטיילרים המקצועיים ישפכו אור על הנושא.

SEAT ATECA Style Plus

פורסם
שלילי, לא ראיתי כלל צבע על הפד,

התחלתי לעבוד עם פד עדין בהתחלה וראיתי שהוא לא חותך בכלל (כתום של CG), עברתי לפד אגרסיבי יותר (ירוק של Rupes) וגם הוא לא חתך הכל ונשארו נקודות.

 

שתבין שבאיביזה אני לא מתקרב עם פד כזה אגרסיבי... ומקבל תוצאות מדהימות.

 

נראה לך כדאי שתחכה שאחד הדיטיילרים המקצועיים ישפכו אור על הנושא.

 

אם כך ברכב של אמך יש בוודאות לכה שקופה, במקרה שלי שני מעברים עם היד (לא מכונה, עם פד בינוני ופוליש בינוני) מיד צבע שחור החל לצבוע את הפד.

אחד משני דברים - או שיש הבדל בין הצבעים/שנים וכד' והרכב שלי הוא ברק ישיר, או שבאיזשהו שלב בדרך מישהו שייף את רוב הלכה מהרכב שלי.

המענין הוא, שאומנם האוטו נראה תמיד מלוכלך והצבע שלו חלק בערך כמו נייר זכוכית, הוא עדיין מבריק ממרחק מה..

פורסם

טוב לאחר שיחה עם שלומי אדרת, לדעתו מדובר בצבע ברק ישיר, כי לא סביר שמישהו שייף אשכרה את כל הלכה.

אבל על כל מקרה, אפגש איתו וננסה לגבש תוכנית עבודה לרכב.

אם למישהו יש מסקנות נוספות, דעות או דבר נוסף להגיד בנושא, אני אשמח

פורסם (נערך)

מאוד מאוד מוזר.

גם צבעים שהם סוליד יש עליהם לכה.

לא נתקלתי בברק ישיר מקורי מעולם ברכבים חדשים, ועבדתי על לא מעט רכבים.

אלא אם שינו משהו ב2016, כי ב2015 זה בטוח לא ברק ישיר.

בכל אופן לדעתי זה יכול להיגרם מסיבה אחת בלבד,הרכב קיבל שירטה/מכה בדרך לארץ ונצבע מחדש בחלקו, על איזה חלק ברכב מדובר?

בעיקרון עד 5 אחוז הם לא חייבים להגיד לך שום דבר, אבל היו מקרים שגם על הרבה יותר לא אמרו כלום.

דבר ראשון לבדוק עובי צבע.

גם בכלל לא הגיוני שמישהו הוריד את הלכה כי אז הצבע היה מקבל גוון מט, יכול גם להיות שעשו פוליש אגרסיבי ביותר בחברה ואתה חדרת את הלכה, אבל גם אז היית צריך לראות שהצבע נהיה מט.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הפולו של אמא שלי שנת 2013,

 

הצבע אצלה אמנם לא מט אבל ממש לא מבריק כמו רכבים אחרים,

 

גם כשנוגעים בצבע מרגישים שהוא לא חלק כמו לכה רגילה

 

מוזר שזה ספציפי בפולו שחורה...

SEAT ATECA Style Plus

פורסם

צבע שחור רגיל (לא מטאלי) זה הצבע הכי קשה לתחזוקה כל דבר קטן רואים עליו.

 

אצלי יש רק בגג צבע כזה וזה סיוט.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
מאוד מאוד מוזר.

גם צבעים שהם סוליד יש עליהם לכה.

לא נתקלתי בברק ישיר מקורי מעולם ברכבים חדשים, ועבדתי על לא מעט רכבים.

אלא אם שינו משהו ב2016, כי ב2015 זה בטוח לא ברק ישיר.

בכל אופן לדעתי זה יכול להיגרם מסיבה אחת בלבד,הרכב קיבל שירטה/מכה בדרך לארץ ונצבע מחדש בחלקו, על איזה חלק ברכב מדובר?

בעיקרון עד 5 אחוז הם לא חייבים להגיד לך שום דבר, אבל היו מקרים שגם על הרבה יותר לא אמרו כלום.

דבר ראשון לבדוק עובי צבע.

גם בכלל לא הגיוני שמישהו הוריד את הלכה כי אז הצבע היה מקבל גוון מט, יכול גם להיות שעשו פוליש אגרסיבי ביותר בחברה ואתה חדרת את הלכה, אבל גם אז היית צריך לראות שהצבע נהיה מט.

 

אני לא יודע עם צבעו, אבל אני כן יודע בוודאות שעשו פוליש עלוב אצל הפחח של צמפיון כי לא הסכמתי לקבל את הרכב במועד המסירה כי הוא היה נראה כמו חרא. בידיוק בגלל זה אני פוחד שיתכן שהייתה לכה אבל היא לא קיימת יותר.

הנקודות בהן עברתי עם הפוליש הן על הגג באיזור שקרוב לשמשה הקדמית ואז כדי לודא את עצמי ניסיתי בנקודה בה הנחתי שלא עשו פוליש, על פס ההפרדה השחור שבין חלון הנהג לחלון הנוסע האחורי.

פורסם

מוזר.

תחפש מישהו שיכול לבדוק לך עם מד עובי צבע לפני שאתה נוגע ברכב.

קשה לי להאמין שזה צבע ברק ישיר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

זה הפתיע אותי לחלוטין גם, לכן יצרתי קשר עם שלומי אדרת, גם שיביע את חוות דעתו מניסיונו הרב.

ואם הכל בסדר והמצב הוא פשוט כזה, אז לחשוב איתו על דרך הטיפול המתאימה ולתת לו לבצע את קסמו.

אני רק מאוד מעונין לשמוע מה יש לו להגיד בנושא, כי אם מדובר ברשלנות של צמפיון אז אני אצא למלחמה טרם ביצוע התיקונים הקוסמטיים.

זה מרתיח שיבואן כמו צמפיון לא מסוגל לספק רכב במצב הגיוני.

אני לא רוצה להתחיל לדבר אפילו על מצב הגומיות שאוטמות את החלון..

×
×
  • תוכן חדש...