Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפעמים גם שהרכב שווה יותר מדי ... עדין אנשים מזלזלים הרכב הגיע אלי מבן אדם שבדיוק קנה ורצה להחזיר אותו למצב חדש .

בוצע דיילטניג חיצוני מקיף בעזרת חומרים של מנזרנה ולבסוף ציפוי ננו .

מבפנים בוצע ניקוי פנים יסודי בעזרת מוצרי מגוריס , cleansters , cg .

ניתן לתמונות לדבר ..uploadfromtaptalk1472841394783.jpguploadfromtaptalk1472841405399.jpguploadfromtaptalk1472841414367.jpguploadfromtaptalk1472841419406.jpguploadfromtaptalk1472841427334.jpguploadfromtaptalk1472841433769.jpguploadfromtaptalk1472841441234.jpguploadfromtaptalk1472841455279.jpguploadfromtaptalk1472841462785.jpguploadfromtaptalk1472841471163.jpguploadfromtaptalk1472841479334.jpguploadfromtaptalk1472841494865.jpguploadfromtaptalk1472841505723.jpguploadfromtaptalk1472841515351.jpguploadfromtaptalk1472841526557.jpguploadfromtaptalk1472841536527.jpg

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

פורסם

עבודה יפה, כמו תמיד.

 

הברק פשוט חזר אל הרכב ועכשיו זה נראה חדש כפי שנדרש, מעולה :wink:

 

דרך אגב, ניסיתי לשלוח אליך הודעה פרטית אך זה כותב שהתיבה מלאה ושאתה לא יכול לקבל הודעות.

פורסם
עבודה יפה, כמו תמיד.

 

הברק פשוט חזר אל הרכב ועכשיו זה נראה חדש כפי שנדרש, מעולה :wink:

 

דרך אגב, ניסיתי לשלוח אליך הודעה פרטית אך זה כותב שהתיבה מלאה ושאתה לא יכול לקבל הודעות.

 

תודה רבה , וטופל אתה מוזמן לשלוח הודעה

×
×
  • תוכן חדש...