Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מין גרגירי חול (זה התיאור הכי טוב שיכולתי להביא לזה) על כל הצבע של הרכב (על כל הרכב).

מרחוק לא רואים את זה - רק כשמתקרבים אפשר לראות גרגירי חול דבוקים לצבע (יש ביניהם קצת מרווח - נראה כמו כוכבים בשמיים בלילה).

ניסיתי להוריד אותם בשטיפה, ניסיתי להפעיל לחץ עם המטלית - לא עזר. עדיין שם.

 

יש לכם רעיונות למה לעשות? (צבע לבן). האם פוליש יתקן את זה? (אני בכל זאת מתכוון לעשות פוליש יש הרבה סווירלס על הצבע).

 

תודה!

 

תמונה מצורפת-

 

 

20160708_214508[1].jpg

 

 

DaWRXQ6.jpg

פורסם (נערך)

יש לך ג׳ינג׳ים, פלסטלינה תוריד לך את הנ״ל בנגיעה.

בצע חיפוש על אופן פעולה ומוצרים מומלצים, עבודה פשוטה.

בהצלחה.

 

עריכה + תוספת - פוליש במצב כזה רק ירע למצב הרכב.

החלקיקים הללו הם שאריות מתכת שנכנסו אל הלכה והתמצנו (מכאן שמם - ג׳ינג׳ים , חלודה ((לא על מרכב הרכב אל דאגה))).

ברגע שהיית מבצע פוליש, החלקיקים הנ״ל היו נתפסים בפד, ושורטים/חורטים את הלכה.

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

פורסם

נראה כמו ג'ינג'ים, תנסה לשטוף טוב טוב ולעבור על כל מרכב הרכב עם פלסטלינה טובה.

במידה וזה לא יעזור, אז IRON-X יעלים אותם לגמרי לדעתי.

נשמח לעדכון.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

אפשר לשלב את שני הדברים מה שנאמר מעלי,

כלומר לסם חומר לכשהוא IRON על אפליקטור ספוג

לנגב מקומות בהם קיים נקודות,לאחר מכן

פלסטלינה עם חומר סיכוך להוריד נקודות.

ניתן לרכוש אצלנו כל כמות מכל חומר כולל

פלסטלינה בכל רמת הקושי בעלות של 70ש

ל100 ג"ר לדוגמה.

תודה,יעקב אלטר.

Cleanse_Fine_1024x1024__80163.1452239958.1280.1280.jpgDSCF7188-1.jpgs762937383553192897_p117_i3_w640.jpeg

פורסם

פלסטלינה לא מורחים. אם היא נמרחת זה לא טוב.

חפש בפורום כיצד מיישמים.

אתה צריך לשטוף את הרכב.

להרטיב את המשטח עליו אתה עובד עם מים או עדיף עם חומר מתאים, למשל תערובת עם ONR.

ולעבור עם הפלסטלינה. לא משתשמים בכל הפלסטלינה אלא עם חתיכה שלשת לצורה נוחה לאחיזה עם שטח מגע מתאים.

פעם בכמה זמן, תסתכל ותראה שהפלסטלינה תופסת לכלוך.

תלוש אותה למצב בו פני השטח נקיים.

פלסטלינה שנפלה על הריצפה זורקים.

פני השטח יגיעו למצב חלקלק.

זה הזמן לנקות שוב.

ורק אז לעבור לפוליש או ציפוי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אפשר לשלב את שני הדברים מה שנאמר מעלי,

כלומר לסם חומר לכשהוא IRON על אפליקטור ספוג

לנגב מקומות בהם קיים נקודות,לאחר מכן

פלסטלינה עם חומר סיכוך להוריד נקודות.

ניתן לרכוש אצלנו כל כמות מכל חומר כולל

פלסטלינה בכל רמת הקושי בעלות של 70ש

ל100 ג"ר לדוגמה.

תודה,יעקב אלטר.

[ATTACH=CONFIG]465606[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]465607[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]465608[/ATTACH]

 

איך יודעים באיזה רמה להשתמש?

Seat Ibiza FR

×
×
  • תוכן חדש...