Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכל מבקרי הפורום.

לפני כחודש וחצי קרתה לי תאונת צד ג' שלא באשמתי. מכיוון שאין לי ביטוח מקיף אמרו לי שהדרך היחידה לקבל פיצוי היא לתבוע את הצד השלישי בבית משפט לתביעות קטנות. הנזק שנגרם לרכב הוא דלת מעוכה לגמרי ועקימות בקשת הגלגל-בכמה מוסכים שבדקתי העריכו שעלות התיקון תהיה כ- 3500 ש"ח.

השאלה שלי האם אני יכול לשכור שמאי שיאמוד את הנזק ואז על פי זה לתבוע פיצוי בתביעות קטנות, מכיוון שאין באפשרותי לשאת בהוצאת תיקון בסכום כה גבוה או שאני חייב לתקן את הנזק ורק לאחר מכן אוכל לתבוע.

פורסם

גם אם יש לך צד ג זה לא אומר שסוכן הביטוח שלך לא יכול להגיש תביעה נגד חברת הביטוח של זה שפגע בך

 

לקחת פרטים?

 

הוא הודה באשמתו?

 

קודם תתבע אותו בדרך הרגילה אחר כך אם הוא יכחיש והביטוח שלו יסרב לשלם רק אז תפנה להליכים משפטיים

 

חוץ מזה צלם את הפגיעות ורצוי שיהיה לך גם עד אם אתה חושב שזה ייגמר רק בבתי משפט

פורסם

אין צורך לתקן את הנזק לפני התביעה.

 

חובה להזמין שמאות לפני התביעה, דו"ח השמאי הוא המוצג המרכזי של התביעה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קודם כל אתה לא חייב להגיע לבית משפט, אלא אם כן הצד השני וחברת הביטוח שלו

מתכחשים לתביעה ולאשמה.

במקרה רגיל, אתה אמור להזמין שמאי, שיעריך את הנזק, ואז הסוכן שלך צריך להגיש

תביעה לחברת הביטוח של הצד השני.קח בחשבון שתביעות כאלה של צד ג' לוקחות הרבה

זמן, לפחות חודשיים עד שתקבל את הכסף, אם הכל ילך חלק.

במקרה שהם לא מודים באשמה, אתה צריך לקחת את דוח השמאי, ולהגיש תביעה לבית משפט

של תביעות קטנות, ואז השופט יחליט מי אשם, למה וכמה.

תביעה כזו תיקח לך קרוב לשנה.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...