Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, הרכב איביזה 2015 , מגבר מדגם Massive Audio BX4 . היום בצהריים , בזמן שיר שמתנגן המגבר הפסיק לעבוד. לא שהוא נכנס לפרוטקשין אלא פשוט כאילו לא קיבל מתח. נורת power לא דלקה.

הוא היה חם, אבל בצורה שאפשר להניח את היד. הרמקולים הם מדגם ground zero 7x10 [h=1]GZCF 7104SPL , סאב של KICKER 12" הסדרה הנמוכה ביותר, 150 RMS ב4אום.[/h]

עכשו (12 בלילה) הנעתי את הרכב כשהוא קר , והמגבר עדיין לא קיבל מתח. כל החיווט תקין ולא שונה/ משהו נגע בהם וכו'..

אני מצרף תמונות של הפיוז שמחובר ל + , המגבר עצמו והרמקולים בצד ימין ושמאל.

 

מה כדאי לבדוק הלאה? האם לפנות למתקין מערכות?

 

תמונה1 תמונה2 תמונה3 תמונה4 תמונה5 תמונה6 תמונה7 תמונה8 תמונה9

 

פורסם

תבדוק את שני הפיוזים שהם תקינים, במידה וכן,דבר איתי יש לי אופציה לבדוק אם הוא נדלק בכלל.

(אם אני לא טועה אתה מאשדוד, לא ? )

Scan Speak

פורסם
פיוזים בדקת ?של כבל + פיוז ירוק במגבר

 

תבדוק את שני הפיוזים שהם תקינים, במידה וכן,דבר איתי יש לי אופציה לבדוק אם הוא נדלק בכלל.

(אם אני לא טועה אתה מאשדוד, לא ? )

 

אני מאשדוד כן. הפיוז שנמצא במגבר פשוט נמס . חצי ממנו חחח ,הוחלף באחד חדש והכל סודר

תודה על העזרה!

פורסם

שאלה, בתמונות לעיל וגם במקרים אחרים שראיתי בפורום (נדמה לי), נראה שיש פיוז 30A, בעוד שבאתר היצרן ותמונות מחו"ל יש פיוז 40A.

 

אז או שבמגבר המדובר החליפו לערך פיוז נמוך ולא מתאים או שככה הוא בכל זאת הגיע במקור?!

פורסם
שאלה, בתמונות לעיל וגם במקרים אחרים שראיתי בפורום (נדמה לי), נראה שיש פיוז 30A, בעוד שבאתר היצרן ותמונות מחו"ל יש פיוז 40A.

 

אז או שבמגבר המדובר החליפו לערך פיוז נמוך ולא מתאים או שככה הוא בכל זאת הגיע במקור?!

קניתי אותו יד2 מחבר פורום. לא יכול להגיד לך ..

×
×
  • תוכן חדש...