Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2250 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אלפא לא תפתח פלטפורמת B לבד. אין שום הגיון בזה וזה בחיים לא ישתלם. כדי שאלפא תוציא מחליפה למיני, פיאט צריכים להוציא מחליפה לפונטו, שכרגע אין באופק. מאד פשוט. אני חושב שכמו שהמיני וה-A1 מוכרות יפה כך גם מיטו עדכנית יכולה למכור יפה, אבל לא עושה רושם שמרקיונה מתייעץ אתי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תחזיות המכירות הן פשוט הזויות ונשענו על כרעי תרנגולת, במיטב מסורת המצגות למשקיעים של מרקיונה.

 

The original 2014 growth plan called for sales to rise by around 800% within four years to around 400,000 vehicles a year — around the size of Land Rover now (and more than twice the size of Jaguar).

Even with the launch in the US being rolled out at pace — there are 145 Alfa dealers in the US now, with plans for 200 by the end of next year and around 280 eventually — that market is expected to account for only 150,000 sales a year initially.

European growth is expected to take annual sales in the region beyond 150,000 units, but that still leaves Alfa needing to establish itself in the Asian — and especially Chinese — markets quickly and effectively, to the tune of 80,000-100,000 annual sales.

 

שהרי כדאי לזכור, שגם אם הג'וליה והסטלביו יצליחו, הג'ולייטה והמיטו ממשיכות לאבד גובה. הרווח ליחידה יהיה גבוה יותר, אך הכמויות ישארו צנועות.

 

אם אלפא רומיאו ימכרו 150 אלף רכבים ברמה הגלובלית, לפחות עד הצגת ג'ולייטה חדשה, זה יהיה נס.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי הראיון הזה קצת מבאס.

 

*אין ולא מתוכננת מחליפה למיטו,

*מחליפה לג'ולייטה תוצג רק עוד לפחות 3 שנים (*) וככל הנראה תהיה הנעה קדמית (שזו לא בהכרח בשורה רעה).

*מתחרה לסידרה 5 ככל הנראה לא תהיה (כי השוק הולך לכיוון קרוסאוברים),

*ג'ולייטה קופה וספיידר יוצגו רק לקראת סוף העשור.(*)

 

בקיצור, הפוקוס הוא על 3 SUV ספורטיבים.

זה שהמיטו לא תוחלף כבר ידוע מזמן, אין כאן כל חדש. לגבי "סדרה 5" אף אחד לא אמר שלא תהיה אלא שלא בטוח שזה הדגם הבא שיוצג (לא נתייחס לג'וליה סטיישן כדגם לצורך העניין). יחד עם זאת, כשם שהג'וליה והסטלביו קרובים, כך גם האלפתא (סדרה 5) וה-SUV הרלוונטי. לכן, אם יופיע האחד, לא יעבור זמן רב עד שיופיע השני. לגבי הג'ולייטה, נחיה ונראה.

 

להבנתי, מה שניתן ללמוד מהראיון הזה הוא שבעוד כמה חודשים תוצג ג'וליה סטיישן והיתר בהתאם להצלחה והתנהגות השוק. הרי אם הם רוצים, הם יכולים לפתח עכשיו ולהציג 4-5 דגמים במקביל, רק שלא ידוע כיצד השוק יגיב וכו', אז עובדים לאט ובטוח - בעיניי זה דווקא יותר חכם מאשר הצהרות והתנפלויות גרנדיוזיות שנגמרות בלא כלום כמו מה שהיה בשנים האחרונות.

 

לתרופה קוראים 125/140 ;)

תאריך התפוגה מתקרב בצעדי ענק ובקרוב יתחילו לשווק במקומה חלופה גנרית.

 

ברור, המותג חייב לשרוד וחייב לייצר מוני מייקרז, הבעיה היא שבב.מ.וו/פורשה/ מרצדס/ אוודי היו רכבי נוסעים מצויינים ועם התגברות אופנת הקרוסים הם נוספו לקו המוצרים כך שכיום יש גם וגם.

 

באלפא זה לא המצב והקימה מחדש של הפיניקס של אלפא בא מכיוון מאני מייקרז דוגמאת קרוסאוברים על חשבון מכוניות ספורטיביות שקהל האוהדים של אלפא כ"כ משווע להן (למעט כמובן הג'וליה שהיא הבסיס (פלטפורמה/ מנועים וכו) עבור כל הקרוסים שיבואו מאחלפא בעתיד).

אני מניח שיש הסכמה שמייצרי הכסף חייבים להיות. אם הם יצליחו, יופיעו גם רכבים שיותר קרובים לליבנו. סבלנות, כפי שאתה רואה, כבר התחילו לעבוד ברצינות.

 

תחזיות המכירות הן פשוט הזויות ונשענו על כרעי תרנגולת, במיטב מסורת המצגות למשקיעים של מרקיונה. .

 

שהרי כדאי לזכור, שגם אם הג'וליה והסטלביו יצליחו, הג'ולייטה והמיטו ממשיכות לאבד גובה. הרווח ליחידה יהיה גבוה יותר, אך הכמויות ישארו צנועות.

 

אם אלפא רומיאו ימכרו 150 אלף רכבים ברמה הגלובלית, לפחות עד הצגת ג'ולייטה חדשה, זה יהיה נס.

הייתי נזהר עם הקביעות הללו במקומך. לא מזמן פורסם רווח גדול מהמצופה עבור קבוצת FCA עד כי הם עידכנו את תחזיות הרווחים וכמובן, הקטנת החוב - אלו דברים מהותיים ומרכזיים ואנו שומעים עליהם אחרי תחזיות הפוכות וקודרות מפי שלל אנליסטים. מבלי להכנס לפוליטיקה עצמה, גם טראמפ ניצח באופן מוחץ בניגוד לתחזיות שונות ומשונות אשר ניבאו נצחון מוחץ לקלינטון.

 

אל תשכח שמרקיונה התחיל את דרכו עם קונצרן מסואב, כושל ולא מצליח וקיבל לידיו חלק של קונצרן נוסף מאותו הסוג בזמן המשבר הכלכלי של 2008. בסה"כ בהחלט ניתן לומר כי העבודה שנעשתה היא "מטורפת".

 

לעניין אלפא רומאו, 150,000 יח' זה לא כזה הרבה - בשביל הפרופורציה, סדרה 3 ו-4 מכרו בשנת 2015 כ-450,000 יח' לבדן. אז ג'וליה וסטלביו יכולים לעמוד ביעד של 150K יח' לבדם. זה לא ברור מאליו, אך זה אפשרי. בעוד שנה וקצת, בתחילת 2018, נגלה מה אומרים הנתונים.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, המותג חייב לשרוד וחייב לייצר מוני מייקרז, הבעיה היא שבב.מ.וו/פורשה/ מרצדס/ אוודי היו רכבי נוסעים מצויינים ועם התגברות אופנת הקרוסים הם נוספו לקו המוצרים כך שכיום יש גם וגם.

 

באלפא זה לא המצב והקימה מחדש של הפיניקס של אלפא בא מכיוון מאני מייקרז דוגמאת קרוסאוברים על חשבון מכוניות ספורטיביות שקהל האוהדים של אלפא כ"כ משווע להן (למעט כמובן הג'וליה שהיא הבסיס (פלטפורמה/ מנועים וכו) עבור כל הקרוסים שיבואו מאחלפא בעתיד).

אלפא לא יכולה לבנות על מעריצי המותג, הם לא יביאו לה את המכירות, היא חייבת להצליח בשוק האמריקאי וההצלחה שלה תלויה בעיקר בעסקאות המימון/ליסיניג אותם היא תציע.

כשהתחיל השיווק של האלפא היחידה כרגע בשוק, ה4C, הם די הרימו את האף, המבחנים היו מצויינים, היה הייפ לא רע בכלל אך ההצעות לא היו רלוונטיות מול המתחרות וזאת הטעות הגדולה.

שתבינו, רכב עם עיצוב נועז וקצת פלפל יכול להצליח פה אם הוא מוצע במחיר הנכון, מהי הסיבה שמרצדס מוכרת כל כך הרבה C וב.מ.וו מוכרת כל כך הרבה 3?

עסקאות ליסיניג מפתות.

 

כשאלפא ביקשו 8000 מקדמה וכמעט 1000 בחודש על ה4c הם ירו לעצמם ברגל כמה פעמים.

 

בין אם זה בגלל המתחרות הישירות,

פורשה קאיימן/בוקסטר , מקדמה של 5000-6000 ותשלומים שירדו גם לאיזור ה600 בחודש.

 

או התחרות מבית, למה לשלם כל כך הרבה על 4c כאשר עם אותה מקדמה וקצת יותר תשלום לחודש, משהו כמו 1200-1300 אתה לוקח מזארטי GT?

 

במיוחד כשמדובר במותג כמו אלפא רומיאו, מותג שאין לו עדיין בסיס בשוק.

 

 

אז הם התחילו לשנות את הדברים לאחרונה וה4C מוצעת כבר חודשיים במחירים שפויים יותר לרוכש הממוצע שרוצה רכב ספורטיבי קטן, אך בינתיים פורשה הוציאה עדכון מקיף לבוקסטר ולקאיימן...

ויש גם את יגואר עם הF-type ואת הספורטיביות של מרצדס, ומי שמחפש את היחודיות יכול לקחת לוטוס אבורה באיזור ה$850 לחודש.

 

זה מה שמזיז את השוק המקומי...

 

ועדיין, זה למודל 2016...

e09954b69f4bb80c95fe9589765c9bc3.jpg

 

654c471935d4450f6a624c36a1b63c3b.jpg

 

והתחרות:

 

25b18a8a12b1273f01cdcdbf1d4b386c.jpg

dac3197e1e8e823dc913212ccbb201f4.jpg

 

וכמובן סתם דוגמאות לאיך השוק הזה עובד:

 

3d0bc86ca1280bcd10dc69c732b7af8b.jpg

08bfa10912c6b35be405888b52e1ea71.jpg

768a246df5a4b39ad49be9f5dd9fd67c.jpg

77242882417a4297ad01ddc093a25d03.jpg

3605005c749551d66d3124a0c2c49ab7.jpg

be8b587ed8226d39b4b5da967bf6557b.jpg

b74e6282ab35f1577605901a03ff9451.jpg

bed2b8b204c4e8d798df66db08f7bd1f.jpg

3a4204e5164989444032de676d8cf52d.jpg

e24a422e73e8018c5abbd35cdff0d2e6.jpg

dbbe12247fa45c56830378c1581e1ea4.jpg

4ec1d54cbc4cde422c6f579466918521.jpg

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן מבריטניה,

בתערוכת הרכב הקלאסי בNEC שהתקיימה בסופש הזה, על דוכן מועדון אלפא רומאו הבריטי עיקר ההתגודדות הייתה סביב הג'וליה החדשה (הגה שמאלי) שהוצבה ליד ג'וליה של פעם.

לא נתווכח כרגע איזה מבין השתיים יותר מכונית, או מי חשובה יותר לעתיד של המותג.

לפי דברי איש המכירות של הדילר מלונדון שעמד ליד האוטו, כל הדילרים בבריטניה אמורים לקבל כמכונית הדגמה את הדיזל 180 בשבוע הקרוב.

לשאלתי למה מתעכבים ככ עם המכוניות בעלות ההגה הימני הוא ענה שהשווקים של ההגה השמאלי מוכרים טוב אז מתרכזים בהם. תשובה.

מחיר ה-180 דיזל החל מכ- 31K לגרסאת הבסיס לדבריו. שזה בערך 150 אשח, בישראל או משכורת שנתית טיפה מעל הממוצעת של בריטניה ברוטו (עומדת על 24K כרגע).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי, מה שניתן ללמוד מהראיון הזה הוא שבעוד כמה חודשים תוצג ג'וליה סטיישן והיתר בהתאם להצלחה והתנהגות השוק. הרי אם הם רוצים, הם יכולים לפתח עכשיו ולהציג 4-5 דגמים במקביל, רק שלא ידוע כיצד השוק יגיב וכו', אז עובדים לאט ובטוח - בעיניי זה דווקא יותר חכם מאשר הצהרות והתנפלויות גרנדיוזיות שנגמרות בלא כלום כמו מה שהיה בשנים האחרונות.

לעניין אלפא רומאו, 150,000 יח' זה לא כזה הרבה - בשביל הפרופורציה, סדרה 3 ו-4 מכרו בשנת 2015 כ-450,000 יח' לבדן. אז ג'וליה וסטלביו יכולים לעמוד ביעד של 150K יח' לבדם. זה לא ברור מאליו, אך זה אפשרי. בעוד שנה וקצת, בתחילת 2018, נגלה מה אומרים הנתונים.

 

אתה רק מחזק את שטענתי על כרעי תרנגולת. תחזיות מכירות שהתבססו על תוכנית חומש תיאורטית, דגמים שטרם יצאו, על אמונה שהשוק הסיני בולע הכל....בקיצור, לופט געשעפט למשקיעים.

 

150K יחידות של ג'וליה וסטלביו לבדן? קלי קלות, כמו ה-75K המובטחים של מאזרטי...

 

בקיצור, נבדוק את הנתונים בתחילת 2018; מי שצדק יקבל את הכרעיים ומי שטעה, את העצמות :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתעלם לחלוטין מביצועים המפתיעים של הקבוצה. אני מניח שאתה מודע לכך שהתחזית מדברת על עוד 4 שנים מהיום, נכון? אם יעבדו מסודר, יגיעו.

 

בנוגע למזראטי, בוא נראה מה יהיה המצב אחרי הלבנטה...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתעלם לחלוטין מביצועים המפתיעים של הקבוצה. אני מניח שאתה מודע לכך שהתחזית מדברת על עוד 4 שנים מהיום, נכון? אם יעבדו מסודר, יגיעו.

 

בנוגע למזראטי, בוא נראה מה יהיה המצב אחרי הלבנטה...

 

הדיון הוא על אלפא רומיאו, לא על הקבוצה.

 

ולעניין מאזרטי, התחזיות ניתנו הרבה לפני הלבנטה - ותוקנו דרמטית(מה שמראה עד כמה הן היו מנותקות מהמציאות).

 

נחכה ונראה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואי כמה תגובות ועמודים על רכב שכמעט אף אחד מפה לא יקנה :)

עדיין יש מעריצים למותג הזה! כל הכבוד.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעריצים יש והרבה, וכן יש בז / רעש חדש סביב החברה, ורכבים הנראים מעניינים.

השאלה, האם יהיו בפועל הרבה קונים.. עם מחירי היצרן והיבואן בישראל .

במיוחד בחבילת הפתיחה של הג'וליה, אשר חסרה מרכיבים חשובים לדעתי.

 

לכן נקווה לטוב בעולם הגדול - והמכירות בעולם כנראה ישפיעו על ישראל..

יהיה ביקוש לרכבים בעולם - תנאי המחירים אשר היבואן יקבל מהיצרן, יהיו נוקשים וגבוהים בישראל.

לא יהיה ביקוש רב - היצרן יקל על המחירים - וראינו זאת בעבר, מחירים סבירים ורכבים מאובזרים.

אבל - בכל מצב כנראה , :wink: היבואן יתבלבל בתמחור בשתי האפשרויות.

ועם מחירי הרכב הבסיסי, החסר איבזור מתאים לתחרות בישראל.

יקבור קבורת חמור את הרכב, במקום להכות על הברזל החם.

 

לראות את המחירים ופריסת המחירים, אשר בנצי העלה לדיון.

מראה כי צריך גם להתמודד , בשיווק נכון וחכם. (וזה קצת קשה ליבואן בישראל)

הייתי ממליץ ליבואן, לבדוק את חבילות הרכבים בפלח שוק די דומה.

כגון לטורקיה יוון וספרד - אולי שם בנה היצרן חבילות היותר מתאימות לשוק.

 

אני מסכים עם הצעת הפזילה של dorki - אני בודק, במקום להיות היום עם הזמנה לרכב.

מאחר והחבילה הכללית של רכב בשווי 250 ת'לאפים, לא מספיק מעניינת.

(לרכב המתיימר לאתגר את הגדולות, וההילה הספורטיבית)

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיון הוא על אלפא רומיאו, לא על הקבוצה.

בוודאי, אבל המרקיונה הוא אותו מרקיונה.

 

ולעניין מאזרטי, התחזיות ניתנו הרבה לפני הלבנטה - ותוקנו דרמטית(מה שמראה עד כמה הן היו מנותקות מהמציאות).

 

נחכה ונראה.

אני לא בטוח שהבנתי את כוונתך בעניין מזראטי. דיברו על 75K יח' בשנה ברגע שיושלם היצע הדגמים. בוא נגיד שגרסאות קופה, בין אם זו האלפיירי או הגראן טוריסמו, לא ישפיעו באופן דרמטי. הדגמים האלה חייבים להיות ממגוון סיבות, אבל כנראה שגיבלי, קווטרופורטה ולבנטה הם הדגמים שימכרו את הרוב המוחלט.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מזאראטי, הייתה קפיצה במכירות ב2014, משם האטה קלה.

בספטמבר האחרון הם מכרו:

387 לבנטה

216 קוואטרופורטה

511 גיבלי

71 גראנדטוריסימו.

 

אם ישמרו על הקצב הזה הם יכולים למכור 15k בשנה בארה"ב, הלבנטה חדש בשוק ואפשר לראות את הקפיצה במכירות עם הגעת הגיבלי.

f5311ea5a7d9dc3b9e18ebc47949728b.jpg

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2250 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...