Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרנו נקנתה לפני מספר חודשים, היד הראשונה מסתבר הזניחה אותה מאוד.

(לא נעשתה בדיקה לפני קניה - טעות גדולה)

נפח 1390, דגם מנוע: E7J. גיר ידני.

בכל מקרה, הרכב עמד מעל ל 3 חודשים.

החלטתי למכור את הפולו שלי ולהשתמש ברנו לבנתיים. מסתבר שכמות הטיפולים לא נגמרת.

אתמול ביצעתי טיפול שמנים ופילרים והחלפתי מצבר. (900 סה"כ כולל מצבר מחודש).

היום היא התחממה אז נכנסתי למכון רדיאטורים ברחובות ושילמתי קרוב ל 800 על רדיאטור חדש וצינור אחד שהוחלף.

אגב, המערכת מים מלאה בקורוזיה היות והיד הראשונה השתמשה במים רגילים.

מה יהיה מחר?

אני יודע בברור שישנם עוד דברים דחופים כגון:

בולם ימני שכבר ממש גמור ועומד לעוף, מסוכן מאוד. (יכול להיות גם כרית בולם בלבד)

רעשים מוזרים בנסיעה, כמו חירקושים.

ברקסים לא להיט בכלל, מרגיש שהרכב לא איתי בלחיצה על הבלם.

ומאמין שיצוצו עוד דברים.

אשמח להכוונה למוסך אמין בלבד. כדי לבצע את הדברים הדחופים בעלויות נמוכות עד כמה שניתן.

 

סליחה על המגילה ותודה רבה!

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

פורסם

מוסכים שמבינים ברכבך הם לא זולים,אבל התמורה היא מלאה, בנוסף תוכל להתייעץ איתם על מה כדאי להחליף עכשיו ועם מה אפשר למשוך.

אני ממליץ על שאפט או על גבע שנמצאים בתל אביב (חפש בגוגל)

Miata ND2

 

פורסם

אתם חושבים שכדאי להשקיע ברכב הנוכחי טיפולים בקרוב/ מעל לסכום שהוא שווה?

אני אובד עצות.

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

פורסם

השווי הגולמי של הרכב לא ממש רלוונטי (לדעתי, יש פה רבים שיחלקו עלי).

רלוונטי מה התמורה שתקבל ממנו.

אם תצתרך לרכוש במקומו רכב בכמה עשרות אלפי שקלים, עם ירידת ערך שנתית של אלפי שקלים והוא יתן לך אותה תמורה כמו הרכב הזה אז זה המדד שלך להשוואת כדאיות.

יום טוב גם לך

פורסם
השווי הגולמי של הרכב לא ממש רלוונטי (לדעתי, יש פה רבים שיחלקו עלי).

רלוונטי מה התמורה שתקבל ממנו.

אם תצתרך לרכוש במקומו רכב בכמה עשרות אלפי שקלים, עם ירידת ערך שנתית של אלפי שקלים והוא יתן לך אותה תמורה כמו הרכב הזה אז זה המדד שלך להשוואת כדאיות.

 

האמת שהצלחת להציב לי זווית ראיה מעניינת.

על רכבים יקרים יותר הפסדתי לא מעט כל שנה רק מירידת ערך.

יש דברים בגו.!

תודה.

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

×
×
  • תוכן חדש...