Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה אוריס היבריד - סוללה מתה והתייחסות היבואן


elibaba
שימו לב! השרשור הזה בן 1964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חושב שדווקא בגלל שיש פה ביטוח, ותכל'ס זה לא אחריות, זה ביטוח, היבואן מתקטנן.

 

לך לחברת ביטוח ותגיד להם שאתמול עשית טוטל לוס, ועכשיו אתה רוצה לעשות מקיף ולקבל מחירון. לא יצחקו לך בפרצוף?

זה ביטוח, לא אחריות. לכן רצון טוב לא שייך פה, הוא אידיוטי כלכלית מבחינת היבואן.

אני כן מסכים שהסכום שהוא דורש חזירי לאללה.

 

 

תראה זה לא דומה לחברת ביטוח, חברת ביטוח כשקורה מקרה ביטוחי מוציאה 100% מכיסה ממה שתשלם לך, כאן אני בספק רב אם הסוללה כולל המס הגבוה מגיע ל50% ממה שבקשו ממנו, ככה שאני מסכים עם ישה שכרצון טוב ההנחה היתה צריכה להיות הרבה יותר גבוה.

 

ועדיין אין לבחור לבוא בטענות אלא על עצמו בלבד! 300 שקל בשנה זה מחיר הוגן ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ככה שאני מסכים עם ישה שכרצון טוב ההנחה היתה צריכה להיות הרבה יותר גבוה."

 

למה צריכה? ממתי רצון טוב זה עניין שאנחנו לוקחים כמובן מאליו?

מבחינתי רצון טוב זה ה"ביטוח" שהם מוכרים בגרוש וחצי למשך 10 שנים, החליט פלוני לחסוך את הגרוש הזה ואכל לקרדה.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים לתת 5% זה כמו להגיד "לא"

כמו;

 

"זה ₪1900 בבקשה, איך אתה משלם?"

-"יש הנחה על מזומן?"

"לא"

*********

"זה ₪1900 בבקשה, איך אתה משלם?"

-"יש הנחה על מזומן?"

"2.5%, שזה מה שאתה חוסך לי על הסליקה באשראי"

 

same same, but different.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.priusrebuilders.com/

 

יש לך סוללה מחודשת ב- 3000 ש"ח

היכן ראית סוללה לאוריס? ונניח שהיא זהה לגמרי לזו של הפריוס, היכן ראית ב-3000 שקל? ומה עם משלוח (זה מוצר גדול), ומיסים?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעבור בית-בית בבית שמש, או להתקשר ישירות לעירייה?

 

Sent from my C6833 using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בבית שמש מקום שמשחזר אותם.. תתקשר אליהם .

 

 

Sent from my SM-N9200 using Tapatalk

אפשר את זה ביותר מיסתורין?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים שוב, היבואן לא חייב דבר ואי אפשר לבוא אליו בטענות, גם אופציית הביטוח שהוא מעניק אמורה לסגור את פינת החשש של רוכש הרכב מהסוללות.

 

אבל גם קשה לי מאוד להגדיר את היבואן כ'חכם', מאחד שמודע לחשש הציבורי מפני הסוללות המותקנות ברכב וגם מהסיבה שהאירוע קרה לא רחוק ממועד סיום האחריות הייתי מצפה להפגין מעט יותר רוחב לב ולהחליף את הסוללת במחיר עלות או עם הנחה משמעותית או לכל הפחות לא להפגין טיפשות ולתת "הנחת" רצון טוב שרק מעליבה ומעצבנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שמחזיק ברכב היברידי, מפליא אותי חלק מתגובות החברים פה.

 

היבואן מודע לחששות של אנשים מהעלות של הסוללות, ולכן בא לקראת הלקוחות (וכן לעודד את שוק המשומשות) ויזם ביטוח/אחריות על הסוללה למשך שנה בעלות סמלית בכפוף לבדיקה.

הבחור שלקח את האוטו לבדיקה, טעה כשהזניח את הטיפול בנושא והיה צריך לחזור לבדיקה כפי שאמרו לו במוסך.

 

אין פה שום עניין של "לבוא לקראת". כבר באו לקראתו בזה שהציעו לו אחריות על המערכת בעלות סמלית והוא בחר להזניח את זה.

הדבר משול ללקוח שקנה מוצר חשמלי והציעו לו במעמד הרכישה לעשות אחריות מעבר למה שמכסה היצרן, והוא סרב. כשתהיה לו תקלה שלא מכוסה ע"י היצרן, יוכל לבוא בתלונות לעצמו בלבד.

 

אם תרצו יש עוד דוגמה, נניח וצ'מפיון מכירים בתקלת ה-DSG, ומציעים ללקוחות אחריות לשנה בכפוף לבדיקה, תראו לי אחד שלא יקפוץ על המציאה! גם אם יבקשו ע"ז 1000 ש"ח.

אחד שלא יעשה את זה ויתגלה תקלה בגיר שלו, יתכבד וישא בעצמו בעלות התיקון.

 

כשכותבים פה שהיבואן ישתתף במסגרת רצון טוב, זה לא רלוונטי משום שהיה לו את האופציה להיות מכוסה, בניגוד ליבואנים אחרים שלא נותנים את האופציה הזו.

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפות"ש עיין פה, אולי הוא יוכל לעזור.

זה המס' של הבחור 0509799934

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

__|_____|_____|_____ In Construction ___|_____|_____|_____

|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|___

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא של חבר שלך.

קנה רכב יוצא ליסינג.

קנה אוריס היברידית יוצאת ליסינג.

גילה תקלה במהלך שלבי הקניה וקנה בכל זאת אוריס היברידית.

גילה תקלה במהלך שלבי הקניה בסוללה שעולה 8000 שקל וקנה בכל זאת אוריס היברידית.

הציעו לו אחריות לשנה על הסוללה של רכב הליסינג שהוא קנה שבה התגלתה תקלה ב300 שקל, הוא בחר "לחכות לטיפול"(מכבסת מילים להייתי קמצן/טיפש/מאמין שאני בנאדם טוב והשם ישמור עליי).

 

התקלקלה לו הסוללה ומשום מה מתקבל הרושם מדבריך שעלות החלפת הסוללה של רכב הליסינג המקולקל שהוא קנה היא סוג של הפתעה לא נעימה, זה לא משהו שבודקים לפני שקונים רכב? אני שמעולם לא חשבתי לקנות רכב היברידי מודע למחירים של הסוללות האלה.

כן יכל היבואן להיות נחמד ולתת את הסוללה במחיר עלות, אבל נטל האחריות פה נוטה לחלוטין חד צדדית להחלטות התמוהות של החבר שלך, שאני מתחיל לחשוב שאולי מדובר במחיר שצריך לשלם בשביל לא לפגוע בהסקת המסקנות שלו, בפעם הבאה החלטותיו יהיו חכמות יותר.

 

היבואן יצר מערכת שבאה למנוע את המקרים של סוללה שמתה בפתאומיות לאחר זמן קצר יחסית. המערכת הזו מצריכה מהלקוח השתתפות של 300 שקלים לשנה. זה לחלוטין לגיטימי. כך היבואן לא צריך לקחת החלטות למי לתת רצון טוב ולמי לא.

ההחלטה היא נטו של הלקוח. החבר שלך בחר לא להיות בקבוצת "הרצון הטוב", לכן אני עם היבואן במקרה הזה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שיש פה סיבה לא להמליץ על רכבים הברידיים, דווקא יפה שיש אופציה להרחיב אחריות לשנה תמורת 300 ש"ח בלבד.

חוץ מזה גם אחרי התשלום הגדול הזה אחרי שנתיים נסועה הוא כבר מכסה את זה בחסכון בדלק.

אני אם הייתי רוכש רכב פרטי שישמש כרכב ראשון, הייתי קונה בדיוק את הרכב הזה (אוריס היברידית, אבל סטיישן)

עריכה אחרונה על ידי arco1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא כאן את דברי ההלל והתשבוחות ליבואן על מתן אחריות ב 300 ש"ח, אז בואו נעשה קצת סדר. היחיד שהיבואן דואג לו זה לכיס שלו וכדאי שיהיה כמה שיותר מנופח. העסקה שהיבואן מציע היא לא פחות מגאונית, הברקה שיווקית מדהימה, הסבר:

 

1. תוחלת חיים ממוצעת של הסוללה הינה 12 שנה כשחלק גדול נמצא בטווח של בין 10 ל 15 שנה.

2. העיסקה מתחילה אחרי 5 שנים ונמשכת עד 10 שנים, כך שכל לקוח פריוס ממוצע שנוסע כ 30K ק"מ בשנה משלם בתקופה זו 300*2*5 יוצא 3000 ש"ח. כלומר 3000 ש"ח על ביטוח לסוללה שהאחוזים שתתקלקל הינם נמוכים מאוד.

3. בפועל הסוללה מתקלקלת אחרי כ 12 שנה כאמור ואז הלקוח משלם בנוסף כ- 9,000 ש"ח. כי אז זה כבר מחוץ לתקופת האחריות.

4. היבואן מסיים את העסקה, באורח פלא, בדיוק אחרי 10 שנים, שזה בדיוק הזמם שבו הסוללות מתחילות להחזיר את נשמתן. היה הוגן אם היבואן היה מאפשר להמשיך את האחריות גם אחרי 10 שנים, אפילו בפרמיה כפולה, אבל אז כבר לא משתלם לו.

5. זה כמו ביטוח חיים שניתן נניח רק עד גיל 50 ואז כבר מפסיק הביטוח. זה כמו ביטוח נגד איידס שניתן רק לנזירות. זה כמו ביטוח נגד שריפות שניתן רק לאסקימוסים, טוב הבנתם...

 

עכשיו שהעובדות ברורות בואו נבחן את העסקה מעיני היבואן: על כל פריוס שלא התקלקלה ויש הרבה הוא מרוויח 3000 ש"ח, על המעטות שכן התקלקלו הוא מפסיד כ 3000 (עלות הסוללה ליבואן בניכוי 3000) , על הדרך הלקוחות נאלצים להגיע למוסך כל 15,000 ק"מ לחידוש האחריות וכמובן שמשלבים את זה בטיפול השנתי ולא בורחים למוסכים מתחרים.

 

בנוסף, כל רוכש פוטנציאלי שחושש מעלות הסוללה, מקבל את משפט המחץ הבא: "אין לך מה לדאוג מהסוללה, יש לך שקט ל 10 שנים". ובזה נגמרה השיחה.

 

יוצא שטויוטה, לקחה את החיסרון הכי גדול בפריוס שזה עלות הסוללה ובמהלך שיווקי גאוני, עשתה ממנו הון והפכה אותו לנכס. הוא מרגיע קונים פוטנציאלים, דרך העסקה הוא מתמרן את הלקוחות לטפל במוסך שלו ועוד עושה רווחים נאים מהפרמיה.

 

אז ברור שגם אני עשיתי את האחריות ושמח שיהא קיימת, אבל לא צריך להגזים בשבחים ליבואן, הוא קודם כל דואג לעצמו ועושה את זה יפה מאוד.

 

וכשחושבים על זה בצורה הזאת, נראה ש 300 ש"ח זה הרבה מאוד כסף בשביל רמת הסיכון הנמוכה שהסוללה תלך.

 

גילוי נאות: אני מחזיק בפריוס בת 9 שנים ומייחל בכל הלב שהסוללה תתפגר בשנת האחריות האחרונה שעוד נותרה לה.

עריכה אחרונה על ידי spring

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...