Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה אוריס היבריד - סוללה מתה והתייחסות היבואן


elibaba
שימו לב! השרשור הזה בן 1964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבר'ה במה שקשור לרכבים - טורקיה כשלון אחד ענקי בכל מה שקשור למוצרי גומי .

 

ואת זה אני כותב בבטחון רב - מוצרי גומי מנסיוני הם חולשה שלהם.

צמיגים, בוקסות משולשים, חלקי פרונט וכן הלאה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בטורקיה תעשיית גומי ופלסטיק די טובה. מה שתגדיר במפרט זה מה שתקבל.

כן,רק שכדי להגיע למשהו טוב בסטנדרט יפני... תצטרך לשלם קרוב מדי ליפני .

 

ואז יש מאין לא מתקיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן,רק שכדי להגיע למשהו טוב בסטנדרט יפני... תצטרך לשלם קרוב מדי ליפני .

 

ואז יש מאין לא מתקיים.

אתה כותב דברים לא מדויקים לגבי תעשיית הרכב. יצרני הרכב שמייצרים רכב ליצוא בטורקיה מקפידים שהאיכות תהיה באותם סטנדרטים הנהוגים בשאר המפעלים שלהם.

 

מכוניות המיועדות לשיווק מקומי בלבד - מיוצרות בסטנדרט נמוך יותר. (ואחר זה נושא הדיון)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איכות עולה כסף בכל מקום. גם בסין אפשר לקנות דברים איכותיים אבל הם לא בחינם.

 

בהחלט .

 

רק שאז אתה "מפסיד" את הגדולה של סין.

 

הרי מדוע מפעלי צמיגים נפתחו בטורקיה? כדי לחסוך שילוח/ מיסוי/ ולהרוויח תעסוקה מקומית .

 

מה שכן הופתעתי לטובה - איכות המצברים שלהם!

במיוחד מה שמגיע בדגמי טויוטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראה ההודעה המקורית שלי..לא כתבתי מילה על ארץ הייצור...

 

זה פשוט לא נכון שהמנועים הרבים של הקורולה בין 2003-2007 התפגרו בגלל תחזוקה לקויה,המנועים התפגרו בגלל תכנון לקוי של המנוע בו יצרו את המעברי שמן קטנים מדי,ומה שקרה עם הזמן הם פשוט נסתמו ושמן לא יכל לעבור דרכם.



 

וגם היו לא מעט מנועים שהתפגרו בין המודלים 2005-2007,זה עברנו באופן אישי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו אחת הסיבות שלמרות שאני נוסע המון, לא קניתי רכב היברידי. לא רוצה להתעסק עם השטות הזו של סוללה.

גם ככה הרכבים היום מלאים טכנולוגיה, ואני לא יודע אם יש כזה הבדל אם מוסיפים את עלות הסוללה בין רכב היברידי לבין רכב שצורך 1:16 בממוצע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כותב דברים לא מדויקים לגבי תעשיית הרכב. יצרני הרכב שמייצרים רכב ליצוא בטורקיה מקפידים שהאיכות תהיה באותם סטנדרטים הנהוגים בשאר המפעלים שלהם.

 

מכוניות המיועדות לשיווק מקומי בלבד - מיוצרות בסטנדרט נמוך יותר. (ואחר זה נושא הדיון)

 

צבי,

יצרני הרכב רוצים את המקסימום במינימום השקעה , כח אדם טורקי הוא זול יותר ... ועם הירידה באיכות באה ההוזלה .

 

וזה בסדר...

 

למי שמתעסק מעט עם הרכבים הללו, ויוצא לו גם לשמוע מהיבואנים קצת.

 

יחסית להוזלה - הכשל לא גדול.

 

כשלעצמו? לא קטן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר, שמו איתמר.

איתמר לא מבין הרבה במכוניות, הוא רצה רכב חסכוני, שומר ערך ואמין - מה יותר טוב מאשר טויוטה היברידית צעירה ?

 

 

הלך איתמר להרץ, וקנה בנובמבר 2015 אוריס היברידית יוצאת ליסינג מ.ר. 80XXX79, נהג יחיד, שטופלה לרוב במוסכי רשת היבואן. הרכב הזה עלה לכביש ב 31 לאוגוסט 2012.

 

לאוריס הזו היו אז 104,000 ק"מ, שזה אומר שהסוללה שלה לא באחריות. האחריות ניתנת בישראל ל 3 שנים או 100K ק"מ, המוקדם מביניהם (בחו"ל זה 100K גם, אבל במיילים...). הרץ נתנו הצעה טובה כולל טרייד אין וזה נלקח בחשבון.

 

הרכב נלקח לבדיקה במוסך היבואן וסוכנות משנה יחזקאל ובניו בירושלים. עלה בבדיקה קוד תקלה P3000 במע' ההיברידית.

מוסך היבואן אמר שזה בגלל שהרכב עמד הרבה זמן והסוללה לא טעונה מספיק, מחק את התקלה מזכרון מחשב הרכב ואמר שיש לנסוע עוד 1000 ק"מ לראות שהיא לא חוזרת. הוצע לו גם להרחיב אחריות לסוללה בעלות 300 ש"ח למשך שנה נוספת או 15K ק"מ, המוקדם מביניהם.

 

הבחור הבין שזה לא דחוף ולא משמעותי, וחשב להרחיב את האחריות עם הטיפול הקרוב. ככה הוא נסע להנאתו חצי שנה ללא שום בעיה, עד שביום בהיר אחד לפני כשבוע וחצי, ללא כל סימנים מקדימים, הופיעה תקלה POA80: Replace Hybrid BatteryPack שמשמעה "חייך אכלת אותה - הסוללה מתה".

 

 

הרכב עוד לא בן 4 שנים, 118K ק"מ - אמנם נכון שהוא לא באחריות יצרן רשמית, אבל במקרה כזה יש מה לצפות לאיזה השתתפות של רצון טוב, לא ?

 

 

אז כן ... יוניון מוטורס מציעים 5% הנחה על הסוללה, שמחירה כ 8,700 ש"ח לפני מע"מ ועבודה :twisted: אחלה של רצון טוב.

 

 

 

מכאן שכל אחד יקח את זה לאן שהוא חושב, אני אישית בוודאות לא אקנה ולא אמליץ לקנות היברידית של טויוטה כשאני יודע שאני אקבל מהיבואן יחס כזה בעת תקלה מהותית ברכב שהטיקט העיקרי של המותג שלו זו אמינות ושקט נפשי.

שורה תחתונה מה נסגר בסוף עם היבואן ?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...