Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה אוריס היבריד - סוללה מתה והתייחסות היבואן


elibaba
שימו לב! השרשור הזה בן 1964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

spring - מה שהסברת זה בדיוק אין שביטוח עובד - ולדעתי אין בזה פגם.

 

דווקא בגלל שהוצע ללקוח ביטוח והוא החליט לקחת את הסיכון - אני לגמרי מבין את סירובו של היבואן ללכת לקראת הלקוח בצורה משמעותית, משום שזה יעודד לקוחות לא לעשות את הביטוח כי ממילא היבואן ילך לקראתם. להערכתי האינטרס של היבואן הוא שמקרים כמו של חברו של פות"ש יקבלו פרסום רחב על מנת שכמה שיותר לקוחות יעשו את הביטוח.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צבי, לטעמי ניתחת חלקית את התמונה. אכן בקרב בעלי ההיברידיות כדאי ליבואן לעשות שרירים כנגד בעל הרכב וזאת למען יראו וייראו.

 

אבל, פרסום שלילי מידי יפגע במכירות רכב חדש, דבר שבתורו כמובן ויפגע ביבואן.

 

לפיכך, קשה לי להימנע מההרגשה שבמקרה הזה היבואן פספס את שביל הזהב - ודי בגדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספרינג

 

כנראה שאני קראתי לא טוב, ואכן התוכנית היא לא לעוד 10 שנים מסיום האחריות , אלא עד ל 10 שנים מיום מסירת הרכב לרוכש הראשון.

 

אכן מהלך שיווקי גאוני.

 

עליו נאמר באידיש מדוברת

 

win win

 

מה איכפת לי מה מרוויח היבואן , אני רכשתי שקט נפשי ל 10 שנים.

 

או כמו ששוקה נוהג לאמר

 

שלא תזדקק.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון ישה, רציתי רק לחדד שקניתי שקט ל 10 שנים על מוצר שצפוי להתקלקל כעבור 12 שנים, הרבה WIN ליבואן וקצת WIN ללקוח.

 

ZVIT, אין לי טענות ליבואן, המטרה שלו היא להרוויח והוא מרוויח הרבה ובצורה הוגנת, פשוט צריך להירגע עם דברי השבח וההלל. אכן מהלך גאוני בהחלט, חסיד אומות העולם ממש לא.

ותקרא שוב את מה שכתבתי, מעבר להיבט הביטוחי יש בעסקה זאת עוד אלמנטים חזקים: תמרון לטיפול במוסכי הלקוח, התמודדות עם מכשול והפיכתו ליתרון, עידוד רוכשים פוטנציאלים, פרסום, והכל תוך עשיית רווחים נאים.

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

spring אתה נתפס יותר מדי לעניין הרווח של היבואן מכל הסיפור. זה ברור שהוא מרוויח. הוא עסק כלכלי וכל החלטה שלו נמדדת במשוואה של רווח והפסד.

אתה צריך להסתכל על זה מצד הלקוח, והיות שאתה לקוח שלהם אתה מבין את זה טוב יותר ממני.

הסוללה צריכה להחזיק 12 שנים, אבל היות ומדובר בסוללה אין שום ביטחון ויש שלל פרמטרים שישפיעו על אורך החיים שלה.

ישנן שתי אופציות. היבואן לא יעשה כלום. מדי פעם יגיע איזה לקוח עם סוללה שמתה אחרי 5 שנים הוא יגיד לו לשלם 9000 שקל. בתסריט אחד הלקוח הזה ישלם. בתסריט אחר יזעק ויפתח פוסט בפורום. היבואן יבוא בהצעה של רצון טוב ויעשה לו הנחה של 50%.

 

אופציה שניה. היבואן יציע לכל הלקוחות לשלם 300 שקלים תמורת ביטוח. ללקוחות תהיה בחירה אם לענות להצעה של היבואן או לא. ה-300 שקלים האלה הם מבחינתי כניסה למועדון "רצון טוב". יבוא לקוח שקנה ביטוח עם סוללה מקולקלת. היבואן יתקן. יבוא לקוח שלא עשה ביטוח מבחינת היבואן הוא נתן לו את האופציה להחליט אם להיכנס למועדון "רצון טוב" והוא לא נכנס, לכן לא יתקן.

 

ככה אף אחד לא יכול לזעוק "דפקו אותי"/"הוא קיבל ואני לא" וכו', כל אחד מקבל את מה שהוא שילם או לא שילם עליו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון ישה, רציתי רק לחדד שקניתי שקט ל 10 שנים על מוצר שצפוי להתקלקל כעבור 12 שנים, הרבה WIN ליבואן וקצת WIN ללקוח.

 

.

 

חבר טוב שלי שלא ידע לשחות טבע בנהר שעומקו הממוצע חצי מטר

 

צפוי להתקלקל תוך 12 שנה, זה אומר שיש מצב גם שיהיו כאלה סוללות שיישבקו חיים גם אחרי 5 שנים.

 

ותנסה לחשוב לא יהודי

 

לי זה טוב, מה איכפת לי אם לשני זה גם טוב או טוב מאוד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, כל מה שנכתב נכון. רק תזכרו שיש אחריות עד 100K ק"מ גם בלי שום רצון טוב, והאוטו עם 118K עכשיו, לא הרבה מעבר לגבול האחריות...

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוללה באוריס צריכה להיות זהה לזו של הפריוס , זה בדיוק אותו מנוע ואותה מערכת...

הסוללה אמורה להיות בנויה ממודולים גנריים (סוללות קטנות שמחוברות יחד), וקראתי סיפורים של אנשים שתיקנו אותן בעלות זעומה לעומת סוללה חדשה.

כולם מפספסים את העיקר.

איך סוללה של 750 דולר הופכת ל כמעט 9000 ש"ח ועוד לפני מע"מ ועבודה?

750 דולר זה סכום שעוד אפשר לספוג איכשהו. כואב, אבל מתקזז עם חסכון בדלק.

אבל סכום כזה?? למה?

וולקאם טו איזראל.

 

הדרך הנכונה לחישוב עלות מוצר בחו"ל מול עלותו בארץ היא להכפיל את המחיר בדולרים ב10, ולהוסיף ש"ח בסוף.

 

לדוגמא מוצר ששווה 500 דולר בארה"ב, יעלה כאן 5000 ש"ח.

קמצן משלם פעמיים.

 

אם היו אומרים פה למישהו עם VAGית שהוא יכול ב₪300 להרחיב אחריות בשנה לDSG לא רק שהיו עושים גם היו מתקשרים לכל החברים שיעשו.

בתכלס גם בכל רכב אחר, גם בלי רכיבים רגישים, ₪300 לשנת אחריות? shut up and take my money!

 

החבר לקח על עצמו סיכון לא חכם במיוחד והפסיד, אין לו שום עילה להאשים את היבואן.

זה VAG וזה טויוטה. לטויוטה יש מוניטין של רכב שלא מתקלקל פלוס נטייה טבעית של אנשים להימנע מרכישת אחריות מורחבת (כי בהרבה מקרים זאת עבודה בעיניים) פלוס "סמוך על סמוך" ו"יהיה בסדר".

 

וקיבל את מה קיבל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא כאן את דברי ההלל והתשבוחות ליבואן על מתן אחריות ב 300 ש"ח, אז בואו נעשה קצת סדר. היחיד שהיבואן דואג לו זה לכיס שלו וכדאי שיהיה כמה שיותר מנופח. העסקה שהיבואן מציע היא לא פחות מגאונית, הברקה שיווקית מדהימה, הסבר:

 

1. תוחלת חיים ממוצעת של הסוללה הינה 12 שנה כשחלק גדול נמצא בטווח של בין 10 ל 15 שנה.

2. העיסקה מתחילה אחרי 5 שנים ונמשכת עד 10 שנים, כך שכל לקוח פריוס ממוצע שנוסע כ 30K ק"מ בשנה משלם בתקופה זו 300*2*5 יוצא 3000 ש"ח. כלומר 3000 ש"ח על ביטוח לסוללה שהאחוזים שתתקלקל הינם נמוכים מאוד.

3. בפועל הסוללה מתקלקלת אחרי כ 12 שנה כאמור ואז הלקוח משלם בנוסף כ- 9,000 ש"ח. כי אז זה כבר מחוץ לתקופת האחריות.

4. היבואן מסיים את העסקה, באורח פלא, בדיוק אחרי 10 שנים, שזה בדיוק הזמם שבו הסוללות מתחילות להחזיר את נשמתן. היה הוגן אם היבואן היה מאפשר להמשיך את האחריות גם אחרי 10 שנים, אפילו בפרמיה כפולה, אבל אז כבר לא משתלם לו.

5. זה כמו ביטוח חיים שניתן נניח רק עד גיל 50 ואז כבר מפסיק הביטוח. זה כמו ביטוח נגד איידס שניתן רק לנזירות. זה כמו ביטוח נגד שריפות שניתן רק לאסקימוסים, טוב הבנתם...

 

עכשיו שהעובדות ברורות בואו נבחן את העסקה מעיני היבואן: על כל פריוס שלא התקלקלה ויש הרבה הוא מרוויח 3000 ש"ח, על המעטות שכן התקלקלו הוא מפסיד כ 3000 (עלות הסוללה ליבואן בניכוי 3000) , על הדרך הלקוחות נאלצים להגיע למוסך כל 15,000 ק"מ לחידוש האחריות וכמובן שמשלבים את זה בטיפול השנתי ולא בורחים למוסכים מתחרים.

 

בנוסף, כל רוכש פוטנציאלי שחושש מעלות הסוללה, מקבל את משפט המחץ הבא: "אין לך מה לדאוג מהסוללה, יש לך שקט ל 10 שנים". ובזה נגמרה השיחה.

 

יוצא שטויוטה, לקחה את החיסרון הכי גדול בפריוס שזה עלות הסוללה ובמהלך שיווקי גאוני, עשתה ממנו הון והפכה אותו לנכס. הוא מרגיע קונים פוטנציאלים, דרך העסקה הוא מתמרן את הלקוחות לטפל במוסך שלו ועוד עושה רווחים נאים מהפרמיה.

 

אז ברור שגם אני עשיתי את האחריות ושמח שיהא קיימת, אבל לא צריך להגזים בשבחים ליבואן, הוא קודם כל דואג לעצמו ועושה את זה יפה מאוד.

 

וכשחושבים על זה בצורה הזאת, נראה ש 300 ש"ח זה הרבה מאוד כסף בשביל רמת הסיכון הנמוכה שהסוללה תלך.

 

גילוי נאות: אני מחזיק בפריוס בת 9 שנים ומייחל בכל הלב שהסוללה תתפגר בשנת האחריות האחרונה שעוד נותרה לה.

 

אם כך, מדוע אתה מבטח את הסוללה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוללה באוריס צריכה להיות זהה לזו של הפריוס , זה בדיוק אותו מנוע ואותה מערכת...

הסוללה אמורה להיות בנויה ממודולים גנריים (סוללות קטנות שמחוברות יחד), וקראתי סיפורים של אנשים שתיקנו אותן בעלות זעומה לעומת סוללה חדשה.

כולם מפספסים את העיקר.

איך סוללה של 750 דולר הופכת ל כמעט 9000 ש"ח ועוד לפני מע"מ ועבודה?

750 דולר זה סכום שעוד אפשר לספוג איכשהו. כואב, אבל מתקזז עם חסכון בדלק.

אבל סכום כזה?? למה?

וולקאם טו איזראל.

 

הדרך הנכונה לחישוב עלות מוצר בחו"ל מול עלותו בארץ היא להכפיל את המחיר בדולרים ב10, ולהוסיף ש"ח בסוף.

 

לדוגמא מוצר ששווה 500 דולר בארה"ב, יעלה כאן 5000 ש"ח.

קמצן משלם פעמיים.

 

אם היו אומרים פה למישהו עם VAGית שהוא יכול ב₪300 להרחיב אחריות בשנה לDSG לא רק שהיו עושים גם היו מתקשרים לכל החברים שיעשו.

בתכלס גם בכל רכב אחר, גם בלי רכיבים רגישים, ₪300 לשנת אחריות? shut up and take my money!

 

החבר לקח על עצמו סיכון לא חכם במיוחד והפסיד, אין לו שום עילה להאשים את היבואן.

זה VAG וזה טויוטה. לטויוטה יש מוניטין של רכב שלא מתקלקל פלוס נטייה טבעית של אנשים להימנע מרכישת אחריות מורחבת (כי בהרבה מקרים זאת עבודה בעיניים) פלוס "סמוך על סמוך" ו"יהיה בסדר".

 

וקיבל את מה קיבל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, כל מה שנכתב נכון. רק תזכרו שיש אחריות עד 100K ק"מ גם בלי שום רצון טוב, והאוטו עם 118K עכשיו, לא הרבה מעבר לגבול האחריות...

זו הבעיה של הלקוח, הוא לקח סיכון ולבסוף הפסיד

 

נ.ב.

לדעתי הוא הימר כי לטויוטה אין תקלות (הסתברות של אחד נקודה פסיק שתיים אחוז שדבר כזה יקרה)

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, כל מה שנכתב נכון. רק תזכרו שיש אחריות עד 100K ק"מ גם בלי שום רצון טוב, והאוטו עם 118K עכשיו, לא הרבה מעבר לגבול האחריות...

 

כנראה שלא הבנתם את הראש של היבואן. במקרה של הסוללות האלה היבואן פטר את עצמו מעניין הרצון טוב. הוא מציע הרחבת אחריות במחיר של 300 שקלים. מי שרוצה בבקשה מי שלא שיהנה.

עכשיו לבוא אליו בטענות כי מסיבותי שלי החלטתי לא לשלם על הרחבת אחריות ואכלתי אותה? צודק שהוא לא מסכים כי צריך לשים גבול ברור אחרת למה לשלם 300 שקל?

אני מסכים שזה נראה מאוד לא טוב, ויש סיכוי טוב שהיבואן היה לוקח את עצמו את הסיפור אם היה מדובר במקרה הרגיל, כלומר אין אופציה להרחיב אחריות, אבל במקרה הזה עושה רושם שהיבואן בחר במדיניות אחרת שברורה יותר לכל הצדדים. לדעתי היא עדיפה.

 

מי שיקרא את השרשור הזה יבין שני דברים. 1. אם הוא קונה רכב היברידי הוא ירחיב אחריות בלי לחשוב פעמיים(מה שהיבואן רצה). 2. לא לקנות רכב היברידי בן 10 שלא הוחלפה בו הסוללה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך, מדוע אתה מבטח את הסוללה?

 

זו שאלה שאתה צריך להפנות לכל רוכש ביטוח, כולל לעצמך כרוכש ביטוחים שונים ומשונים...

התשובה די ברורה וקשורה לצד הפחות נעים של הסטטיסטיקה.

 

על אותו משקל רק מהצד השני, אתה יכול לשאול למה אנשים משתתפים בהגרלת הלוטו.

על כל שקל שהם מוציאים הם מקבלים תוחלת רווח של סביב החצי שקל. רציונלי? :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 שאלות

 

א. בהנחה שעברו 10 שנים והסוללה מתה או שלפני כן נאלץ לקנות חדשה במחיר מלא כמו כאן - האם מרגע שנקנתה חדשה הלקוח מקבל 5 שנים אחריות רצופות נוספות (ללא תשלום ביטוח של 300 לשנה) ואפשרות לביטוח של 300 אחרי 5 שנים שימוש, כלומר עד למקס תיאורטי גיל של 20 שנה ?

 

ב. איפה כתוב בחוזה שהאחריות בליסנג מוגבלת ל 100 אלף קמ? יש חוזה נפרד עם חברות ליסינג ?

עריכה אחרונה על ידי אורמת
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחריות בטויוטה היא שנתיים ללא הגבלת קילומטראז' ובשנה השלישית האחריות חלה אם לא חלפו 100000 ק"מ.

 

בטויוטה אוריס האחריות למערכת ההברידית זהה לאחריות היצרן הרגילה (בניגוד לפריוס)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...