Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי! מגאן סטיישן 2013 dci


ron_man
שימו לב! השרשור הזה בן 2469 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדכונים....היום הייתי במוסך קרסו ראשון, ביררתי עלויות..

טיימינג. כל 120k זה משתנה בין כמה דגמים בין 160 ל120... כל אחד לפי מספר שלדה, תהרגו אותי לא יודע מה ההבדל, טוב אז הנה זה בא, 4500 שקל לטיפול 120 כולל טיימינג, הטיפול כולל: פילטר שמן, אוויר, מזגן, סולר,סט מותחן ורצועה טיימינג+ אביזרים, נוזל קירור,עבודה ומע"מ.

לגבי שמן גיר, מכיוון שזה גיר ידני בעל רובוט שמבצע החלפות הילוכים לא מחליפים שמן גיר, יותר נכון אין הוראה, אבל השמן הוא שמן גיר ידני 75w בתקן gl4.

Calmride- הגג הראשון נפתח, והגג השני לא נפתח, יותר מאוחר אעלה תמונות.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

המשך, אחרי 2500 ק"מ... לגבי צריכת הדלק, מחשב הרכב רושם 5.8 ליטר ל100(1/17),אבל הצריכה בפועל, תכלס מה שנכנס בתדלוקים הוא 1/19(5.2 ליטר ל100קילומטר).

לגבי עניין המערכת, אין לי כסף כרגע להשקיע במתאמים או מערכת מולטימדיה יקרה,אני אזמין מאיביי מתאמים לקומפוננטים שיש לי(6.5) ומנחת אני יזמין גם, כת נשאר כבלים וכו יש לי.

אני מתכנן להקדים את טיפול ה120 ל115, לעשות טיימינג נוזלים, שמנים, פילטר סולר... וגם ניקוי egr.

עוד בתכנון הוא לפתוח ולגרז את כל הבלמים כי הם שורקים.

סהכ ממש מבסוט מהרכב, שווה את הכסף.

מה שעדיין קצת מציק לי, זה שחסר לי עוד קצת מומנט וכוח ברכב, בכל זאת ירדתי מאיביסה עם 40 קגמ(:

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עדכון:

הרכב עומד על 116k, אתמול{שני} בוצע טיפול מוקדם{ היה אמור להיות ב120}, טיימינג משאבת מים פילטר סולר מותחנים מים, שמן גיר ומנוע.

משאבת מים התגלתה כתקולה, שמן הגיר היה קהה מאוד מותחן של הטיימינג רועש ובלוי כמו גם רצועת אביזרים.

פגשתי מדרכה במקרה מצער, והתפוצץ לי צמיג, אז הרכבתי 2 גוד ייר אפישן גריפ פרפורמנס צמיגים מעולים.

צריכת הדלק נעה בין 17 19 קילומטר לליטר.

אני ממש ממש מבסוט על הרכישה הזו, מסתבר שהמון אנשים מחפשים את המגאן ויש להן שוק חזק מאוד.

ההתנהגות של הרכב ממש מפתיע, הרכב אוהב סיבובים... מרגיש יציב ואוחז.

 

ללא ספק הקנייה הכי מוצלחת שלי בחיים לרכב, אולי חוץ מסיטרואן קסרה td שנקנתה ב1k ורק נסעה ונסעה ללא כל בעיה.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער שאני מקפיץ שבוע אחרי, אבל 4,500 שקל לטיימינג ? קראתי נכון ?

קנית את הרכב, עשית טיפול גדול וטיימינג, ועוד החלפת זוג גלגלים, עוד נשאר לך משהו בעו"ש אחרי הרכישה הזו? ;-)

 

היום חודשיים אחרי הרכישה, אובייקטיבית, יש משהו שחסר לך ? איך הצריכת דלק ? התנהגות הגיר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיימינג בלבד ברכב הזה עולה כ 2400 שקלים. מה שמייקר את הטיפול זה פילטר סולר, יותר נכון בית מסנן סולר שמוחלף כולו - כ 500 שקלים רק הפילטר. במובן, לא לשכוח טיפול עצמו שיקר במורשה. מותחן רצועת אביזרים ומשאבת מים גם לא זולים ומחליפים אותם לפי מצב החלקים ולא אוטומטית. ניתן לחסוך בעלויות במוסך פרטי שמתמחה ברכבים צרפתיים.

בקשר להחלפת טיימינג בתדירות שונה בין השנתונים זה הוראות היצרן שמשתנות בין תקנים יורו 4 ויורו 5.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Stum- בקרסו הטיפול 120 עולה 4.5 אלף ללא משאבת מים, לגבי העוש... החשבון שלי חטף מכה קשה, אבל מעדיף לספוג את זה עכשיו ולא להחליף מנוע או להתרסק בירידות לבקעה בגלל צמיג לא תקין....

לגבי הטיימינג, קניתי את החלקים לבד, כולל שמן גיר, פילטר סולר מקורי ועוד... ועשיתי אצלך מוסך גבע, אחלה אנשים מקצוענים ואיכפתיים מאוד.

Vlad פילטר סולר מקורי עלה לי 250, אצלי לפי הוראות יצרן טיימינג ב120.

עדיאל, מזל, אבל מזל גדול שלא משכתי את הטיימינג מעבר ל116 אלף, כי הוא פשוט לא היה מגיע ל160....

הגלגלות היו גמורות, רצועה יבשה, מסרבת מים תפוסה ורועשת, רצועת אביזרים סדוקה... בקיצור מזל...

 

סהכ אני מבסוט מהאוטו ממש, מה שחסר לי? בידוד רעשים טוב יותר, מערכת נורמלית, כי הנוכחית לא נקראת מערכת ובושה לרנו שזה הרמה שהם מוצאים מהמפעל שלהם נוכח איכות המערכות היום(vag טויוטה יונדאי), עוד קצת כוח ומומנט לא יזיקו, הגיר דווקא מתפקד מעולה(טפו טפו טפו) רק שהוא מתבלבל לפעמים בהחלפות של 1 2...

 

תמיד יכול להיות "יותר" אבל ב63 אלף שקל, לרכב הזה אין מתחרים!! פשוט אין.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון ראיתי שהייתה לך איביזה fr tdi עם צ'יפ, כאן אין שיקולים לצ'יפ? תכלס זה אופציה לא רעה אחרי יישור קו.

מוסך גבע אחלה מוסך, אשקול להגיע אליהם אחרי הרכישה, סה''כ אנשים אמינים ונעימים.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלום מוצנע שלי הוא פלואנס דיזל ידנית עם צ'יפ וקצת חמוצים... :)

תהנה ממנה ותמשיך לעדכן.

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיאל, נכון הייתה לי איביזה עם ציפ זה עולם אחר...

שוקל לעשות, ביררתי, זה מעלה ל130 כוח.

עלות סביב 1500 שקל.

 

בר, זה רכב, מכונה, בלאי, לא מוכן להתפשר בכלום, הרכב הזה זה הרגליים שלי, אני אחליף כל מה שצריך כדי שהוא ימשיך לשרת אותי נאמנה.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע מעניין, התעניינתי בזה קצת תיאורתית בלבד כמובן, כרגע אפילו רכב אין.

העלות נשמעת נמוכה האמתי בד''כ זה סביב ה 3000 ש''ח.

סומך עליך שתעדכן אם תתקין...

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

טוב מעדכן קצת....

הרכב כרגע על 144 אלף קילומטר(עוד 1000 לטיפול).

בזמן הזה הספקתי לעשות רפידות קדימה ואחורה, וטיפול..

תקלה נוספת שהייתה לי, צינור טורבו שגמר את חייו, עלות 800 שקל מוסך מורשה רנו, בחרתי ללכת למוסך מורשה אנו בגלל מהירות השירות ולא שום עניין אחר.

סהכ אמי עדיין מאוד מאוד מבסוט מהרכב, ותקלה של 800 שח בכמעט 40 אלף קילומטר היא תמורה מעולה, למעט עניין הגיר שהיה באחריות.

יצא לי להעמיס את האוטו כמה פעמים, אקווריומים גדוולים... ועוד שטויות.. צריכת הדלק נעה בין 17 ל19 ליטר לקילומטר, תלוי בנהיגה.

לרדיו המעפן כבר התרגלתי, ועכשיו הוא סבבה לגמרי.

עדיין מפריע לי רעשי רוח, למרות שביצעתי אטימה לדלתות והרעשים פחתו.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עוקב אחרי השרשור בעניין רב. בקרוב מאוד צריך להיכנס לטיפול 100K, במקרה שלי עקב הגיל זה הולך להיות "הטיפול הגדול" כולל טיימינג וכל הירקות שפירטת לעיל. אני מתלבט אם לעשות במורשה שאני מטפל בו בד"כ (מורשה קרסו שבמקרה הוא גם מוסך די טוב) על כל המשתמע מכך, או להרחיק לגבע לפחות לצורך הטיפול הנ"ל. אודה לך אם תוכל לספר כמה עלו החלפים + עבודה בגבע, זה ייתן לי אינדיקציה.

 

אגב, האם אתה מרגיש הבדל אחרי החלפת שמן גיר?

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2469 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...