Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיאט בראבו שהגיע אלי לתיקון כלשהו .

התלונן כי הגג שלו במצב רע והוא מעונין לצבוע .

אמרתי לו שאין טעם וכמעט 90% שאצליח לתקן את זה ניסינו הדגמה על חלק קטן והיינו מופתעים מהתוצאה יותר טוב ממה שיוצא מהחברה מתגלה צבע כחול יפיפה ומבריק .

לעומת גג אפוררי ומגעיל כמה שהיה לפני.

(התמונות של הגג שרואים את הלפני שתבינו שהרכב עבר יום לפני שטיפה)

פירוט התהליך -

שטיפה עם מים . נסיון כושל להוריד את הלכלוך עם פלסטילנה של שולס .

אז עוברים ל שלייף סבון 1000 ,1500, ו3000 .

אחרי השלייף מנגבים ואז fg400 עם פד בחיתוך גבוה 3-6 מעברים עזר מאוד אבל היה צורך בעוד פיניש . אז השתמשתי פוליש בינים של מגוריס ולסיום sf4500.

אחכ שטיפה אוטם מנזרנה pl ווקס בטר ווקס וסונקס

ולתוצאות-uploadfromtaptalk1458625964241.jpguploadfromtaptalk1458625973125.jpguploadfromtaptalk1458625980471.jpguploadfromtaptalk1458625987504.jpguploadfromtaptalk1458625980471.jpguploadfromtaptalk1458626004380.jpguploadfromtaptalk1458626011294.jpguploadfromtaptalk1458626018805.jpguploadfromtaptalk1458626018805.jpguploadfromtaptalk1458626076942.jpguploadfromtaptalk1458626105974.jpg

פורסם

מה? איך? מה זה הדבר הזה? שטפו את הרכב עם מוכנת שיוף?

 

פחות מתחבר לבצע הכחול-סגול הזה.

תוצאה מדהימה, אפשר עוד תמונות?

פורסם (נערך)

לא להיכנס לפניקה. זו תופעה "טבעית" של צבעים כחולים/אדומים ושלל צבעי מלחמה.

שנים אני אומר/מבקש לא לקנות רכבים עם צבע כהה/מטאלי בארץ -אף אחד לא שומע את זעקתי. (חלק דווקא כן)

 

הצלת את הרכב מקילוף לכה ממש בדקות האחרונות. כל הכבוד.

עבודה יפה.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

אורן, יפה מאוד! אהבתי את הצבע דווקא :)

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

×
×
  • תוכן חדש...