Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רענון נהלי פנייה לאחראים/מנהלים והבהרות (לא בשיער).


שמר
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 5732 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

משתמשי קארספורום היקרים שלום,

 

בעקבות מספר הולך וגדול של אי הבנות ובלבולים בפניות /טענות / טרוניות /מענות כלפי ההנהלה בנושאי תמיכה טכנית / מדיניות הניהול - אנו מבקשים להזכיר ולהבהיר את הדברים הבאים :

 

1. פניות בבעיות טכניות שונות הקשורות לממשק הפורום - תיעשנה בפורום התמיכה הטכנית , ולא בהודעה פרטית אל המנהלים.

 

2. בעת פנייה כזו יש להתאזר במעט סבלנות . פנייה חוזרת כמו שנעשתה לאחר 45 דקות , לא מעידה על סבלנות וכושר התאפקות מופלגים.

לא זכור למי מאיתנו שהוא חתם על חוזה המחייב קריאה+30 , או במילים עדינות יותר - אין שום סיכוי שבמשך 24 שעות ביממה יהיה מנהל זמין שיקרא את הודעתכם באופן מיידי.

 

אנו מבקשים מכם - פניתם בבקשה כלשהי - תנו לנו לפחות 24 שעות להגיב לבקשה.

 

3. טרוניות ומענות לגבי עריכה , מחיקות , התערבות והערות שנעשו או נכתבו ע"י מי מהמנהלים - יועלו ע"י המשתמש בהודעה פרטית אל אחד המנהלים הזמינים באותו רגע (ניתן לראות ע"פי רשימת המשתמשים המצוייה בעמוד הראשי של הפורום).

 

4. זאת ועוד - כאשר אתם מעלים טענה בדבר מחיקה , וגם היא נמחקת - סימן שפניתם בדרך לא מקובלת. נסיון להעלות שוב ושוב את אותה טענה - ייתקל , מן הסתם ,בתגובה זהה. כך שאתם מתאמצים לשווא.

 

5. כדי להדגיש את הנקודה ולהבהיר עד כמה הדבר מפריע לניהול השוטף של הפורום , אנו שמחים לבשר לכם כי כל משתמש שיבחר בכל זאת לפעול בדרך זו ולהתלונן מעל דפי הפורום ולא בהודעה פרטית - יזכה לחופשה כפוייה בת שבועיים מהפורום (ובעברית -חסימה).

 

6. כאשר אתם מחליטים לפנות אל מנהל כלשהו , אנא הוסיפו להודעתכם לינק להודעה אליה אתם מתייחסים. קצת קשה לנו לענות על שאלה בנוסח : "למה מחקו לי את ההודעה ? " - מכיוון שאם היא נמחקה , כנראה שלא ראינו את התוכן שלה (אלא אם במקרה אותו המנהל הוא זה שמחק , וגם אז ,לא בטוח שנזכור בדיוק על מה מדובר).

 

7. דבר אחרון - צורת הפנייה. אתם לא "דורשים מאיתנו לדעת למה XYZ" , אלא מבקשים , או רוצים.

עם כל הכבוד (כל המנהלים כאן נמצאים בשביל לעזור לכל אחד מהמשתמשים ), אף אחד מאיתנו לא מחוייב לשום משתמש. טרם הומצא לידי מי מאיתנו נוסח החוזה עליו חתמנו בערפול חושים ובו התחייבנו TO SERVE AND PROTECT מי מכם.

מעט דרך ארץ לא תזיק , ותעורר פחות אנטגוניזם כלפי פנייתכם.

 

אנא עזרו לנו ושמרו על כללים אלה , כדי שלכולנו יהיה קל יותר ונוכל להתרכז יותר בעזרה ובמענה לשאלות המשתמשים , ולא בענייני פרוצדורה ומשמעת , ת"ש וכו'. לאף אחד מאיתנו אין עדיין שרוך כחול-לבן , ואנו מקווים שלא יהיה.

 

תודה

צוות המנהלים והאחראים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף
×
×
  • Create New...