Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איכות ירודה של חלקי חילוף תחליפיים


מוסך רון
שימו לב! השרשור הזה בן 3038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שים לב שכשמדברים על חלקים תחליפיים אסור לעשות הכללה. ישנם יצרני חלפים טובים, אחרי הכל לא פיאט היא זו שמייצרת את תושבת המנוע אלא רוכשת אותה מספק OEM.

אם תוכל לאתר את יצרן ה OEM של התושבת זו כנראה תהיה הקנייה המשתלמת ביותר, קיים סיכוי לא רע שמדובר באותה התושבת בדיוק אך במחיר נוח יותר. כמו כן לא הייתי פוסל תושבת מיצרן חלפים מוכר המספק חלפים ליצרניות רכב אחרות.

ממה שמצאתי באתרים בריטיים, התושבות שמוצאות למכירה הן מתוצרת swag, malo, lemforder, febi blistein, original birth S.p.A. לא ראיתי יצרנים סיניים. למי שהוא יש ניסיון עם החלפת תושבות של בראבו? מה זמין בארץ? מחירים יחסית למקורי? האם אפשר להבין לבד איזו תושבת זקוקה להחלפה?

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שים לב שכשמדברים על חלקים תחליפיים אסור לעשות הכללה. ישנם יצרני חלפים טובים, אחרי הכל לא פיאט היא זו שמייצרת את תושבת המנוע אלא רוכשת אותה מספק OEM.

אם תוכל לאתר את יצרן ה OEM של התושבת זו כנראה תהיה הקנייה המשתלמת ביותר, קיים סיכוי לא רע שמדובר באותה התושבת בדיוק אך במחיר נוח יותר. כמו כן לא הייתי פוסל תושבת מיצרן חלפים מוכר המספק חלפים ליצרניות רכב אחרות.

תושבות מנוע זה בעיה כי קשה לאתר את ה OEM שלהם ותושבות גם מיצרנים שנחשבים טובים לא מתקרבים לרמה של המקוריים.

יש יותר טכנולוגיה והתאימות בתושבות מנוע מכפי שנראה לעין .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עובד גם עם הסינים ואני מודע לזה אבל התקינה הישראלית לא מכירה בבדיקות של מעבדות זרות. הם בכל מקרה יסדקו אצלם או שיצאו לספק ויאשרו את המפעל.

אם זה היה נכון לא היה נפתח השרשור הזה בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היו כללים ברורים ותקנים ברורים לחלקים חתיפיים הוא לא היה נפתח אבל היום מספיק שהיצרן מצהיא שזה חלק x לרכב y.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תושבות מנוע זה בעיה כי קשה לאתר את ה OEM שלהם ותושבות גם מיצרנים שנחשבים טובים לא מתקרבים לרמה של המקוריים.

יש יותר טכנולוגיה והתאימות בתושבות מנוע מכפי שנראה לעין .

לא נכון.

התושבות של MALO ברמה זהה לזו של המקוריות, אם לא יותר טובה.

לייצר תושבות איכותיות זו לא תורה מסיני - סה"כ צריך להשתמש בגומי טבעי שהוא חומר יקר, פח בעובי המקורי (וזו נקודה שהרבה יצרנים חוסכים בה), סימרור טוב של הברגים והקפדה על הדבקה (ניקיון טוב ונכון של השטחים המודבקים).

בנוסף, תלוי מאד איך התושבת עובדת - האם היא תלוייה או שהמנוע מונח עליה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שזה כן תורה מסיני, סתם לשם גומי? יש גמישות, דחיסות, עמידות.. יש תושבות כפולות, עם נוזל ושלו לדבר על תושבות יותר מתוחכמות עם פיקוד חשמלי או פניאומתי לשינוי אופי השיכוך.

עד היום בכל התושבות שהחלפתי אך ורק המקוריות שיככו בצורה נכונה את רעידות המנוע תוך כדי עמידות ארוכה, השאר היו פשוט לא זה ולא זה.

עם MALO אין לי ניסיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תושבות הידראוליות או כאלו עם פיקוד אלקטרוני הן סיפור אחר לגמרי, אבל לפחות במכוניות עממיות הן עדיין לא מאד נפוצות.

ושוב חוזרים למחיר - אם תושבת מקורית עולה בחברה 700 ש"ח, ויש לא מעט כאלו שמגיעות לסכומים כאלו, ולרוב ללא שום הצדקה, וחליפית שעולה רבע, אז תבין לבד מה מעדיף הלקוח.

אגב, גם תושבות מקוריות מיוצרות לרוב בטורקיה.

יש מכוניות שרגישות יותר לתושבות איכותיות ויש מכוניות שפחות, זה תלוי מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכון.

התושבות של MALO ברמה זהה לזו של המקוריות, אם לא יותר טובה.

לייצר תושבות איכותיות זו לא תורה מסיני - סה"כ צריך להשתמש בגומי טבעי שהוא חומר יקר, פח בעובי המקורי (וזו נקודה שהרבה יצרנים חוסכים בה), סימרור טוב של הברגים והקפדה על הדבקה (ניקיון טוב ונכון של השטחים המודבקים).

בנוסף, תלוי מאד איך התושבת עובדת - האם היא תלוייה או שהמנוע מונח עליה.

חן, תוכל בבקשה לפרט עד כמה שאפשרי מצידך את תהליך הייצור של תושבות לרכב.

 

מבחינה טכנית אני סקרן לדעת את תהליך הייצור.

 

תודה

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הלקוח מעדיף זה ברור וזה בסיסו של השרשור הזה, אבל אח"כ מגיעות תלונות על רעידות לא נעימות, דפיקות רעשים ועוד.

אגב לארץ היצור יש פחות משמעות כאשר מדובר בחלק מקורי כי בניגוד למדינה שאוכפת בצורה רופפת על חלקי תעבורה שנכנסים לארץ, ליצרני הרכב יש דרישות איכות מאוד ספציפיות והם מקפידים מאוד כי הדרישות יתקיימו בכל חלק בודד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן, תוכל בבקשה לפרט עד כמה שאפשרי מצידך את תהליך הייצור של תושבות לרכב.

 

מבחינה טכנית אני סקרן לדעת את תהליך הייצור.

 

תודה

בבקשה.

בימים הקרובים אני יעלה בצורה מפורטת מלווה בתצלומים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כללים ברורים אני חושב שיש רק אכיפה הדוקה לפי הכללים אין.

 

העיקרון אם ינסחו תקן והממונה על התקיני יכריז עליו כתקן רשמי או מחייב לא ישוחרר שום משחוח בלי אישור מכון התקנים ואישור כזה יכלול בדיקות לפי דרישות התקן.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיקרון אם ינסחו תקן והממונה על התקיני יכריז עליו כתקן רשמי או מחייב לא ישוחרר שום משחוח בלי אישור מכון התקנים ואישור כזה יכלול בדיקות לפי דרישות התקן.

נניח והרעיון שלך יצא לפועל, מה יקרה ?

יש תקן ? אז צריך לבדוק התאמה לתקן.

מי בודק ? מכון התקנים.

משמעות - מחיר המוצר עולה. אז אם היום עולה 700 שח, כאשר יהיה תקן המחיר יעלה בערך ל-1000 שח.

ואז הישראלי הממוצע יחפש (וימצא) את הקומבינות לחסוך כסף (גם אם זה במחיר של בטיחות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא מדוייק.

 

עלות הסמכת היצרן בחו"ל לתקן עומדת על כ 30,000 שקל לשנה וזה כולל בדיקות אצלו בחו"ל ותו תקן. אחרי שאישרת את היצרן אתה יגול לייבא הרבה מוצרים מאותו היצרן כשכל מוצר חדש מחוייב ב 2 בדיקות לשנה פה בארץ.

 

ברור שזה מייקר אבל לא היסטרי ובנוסף כשמדובר בבטיחות אז שיעלה עוד 10%.

 

לגבי רמאויות צריך לטפל ברמאים בלי קשר לתקינה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...