Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים ,



לפני כמה חודשים התייעצתי איתכם בתקופה שבה הרכב היה אמור לעבור טיפול תקופתי שנתי במוסך (הייתה נזילה מהרדיאטור והרכב עבר טיפול רציני ויקר במוסך מורשה..)

 

בחודש וחצי האחרונים שמתי לב שהאוטו קצת מזייף- לפעמים (וזה קורה אחת להרבה נסיעות) אני מגיע לצומת ומוריד את המהירות לקראת עצירה מוחלטת ואז הרכב מתחיל להרעיש, רועד ממש ואז אפילו נכבה כאשר הנורית של המצבר נדלקת (נורה אדומה אם סימן +-). ואז מה שאני עושה זה לכבות את הרכב לגמרי ולהתניע אותו מחדש. אחרי שאני מבצע את זה אז המצב מסתדר ושב לקדמותו...

 

הנקודה היא שזה מטריד אותי כי מפחיד שזה יקרה לי פתאום באמצע נסיעה או שזה יקרה למישהו אחר ברכב ..ממש מלחיץ באותם רגעים.

מה זה אומר? מה יכולה להיות הסיבה ללכך?

 

תודה מראש וסופש מעולה חברים!

פורסם
צריך להתחיל בבדיקת כל צינורות הוואקום והאויר לראות שאין סדקים או קרעים ואם הכל תקין להיתקדם לניקוי יסודי של בית המצערת.

 

היי מאור, תודה על התגובה.

כמה יכולה לעלות בדיקה כזו? אם אני הולך למוסך שאינו מורשה אז זה בסדר לא?

מה זה אומר לבדוק את צינורות הוואקום והאוויר? קשור לבלמים במקרהה? וניקוי בית המצערת? תוכל להסביר בכמה מילים מה זה אומר?

 

אגב, מה שתיארתי זה דבר מסוכן מבחינה בטיחותית? אני לא מבין בזה ופוחד להכנס להוצאות גדולות נוספות בזמן הקרוב

 

תודה רבה ושיהיה סופש נעים

פורסם

השאר לי טלפון שלך בפרטי כדי שאוכל להדריך אותך טוב יותר.

בדיקה שכזו לא אמורה לעלות כסף..המוסכניק מיסתכל ואומר איפה הבעיה אלא אם צריך להתחיל לחפור וזה מצריך כבר זמן וזמן במוסך זה כסף. לגבי הניקוי עצמו רוב המוסכים מרססים ספריי קרבורטור שהרכב מונע לכיוון פרפר המצערת ולא מפרקים אותה כמו שצריך ואז התקלה יכולה להיעלם ולחזור תוך זמן קצר. מהבחינה הבטיחותית ברגע שזה קורה לך בכביש המנוע לא זמין למצב חירום בו תצטרך לזנק קדימה מכל סיבה שהיא..

×
×
  • תוכן חדש...