Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי מהמשתמשים שכללי ההתנהגות בפורום לא ברורים לו, וחשב שהוא מנהל איתי דיון בשרשור, הנה ההנחיות:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/misc.php?do=vsarules

 

זו לא דמוקרטיה ואנחנו לא מנהלים דיונים פומביים על מדיניות הניהול.

אם למאן דהוא יש טרוניה, ייתכבד לכתוב לי בפרטי.

______________

 

לעניין, להציע למישהו שמחפש רכב ספורטיבי, רכב שעושה 0-100 ב-11 שניות,זה אפילו לא מצחיק בתור בדיחה.

 

בזה נחתם העניין.

אפשר להמשיך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשרי בהחלט להסתדר עם רכב 2/3 דלתות עם ילדים, אבל מי שמגדיל ואומר שזה נוח או שקול לרכב 4/5 דלתות משקר, בעיקר לעצמו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

להסתדר עם 3 דלתות אפשר.

נוח זה לא, ולא יהיה.

היה לי לנדרובר דיסקברי עם 3 דלתות. אי אפשר לומר עליו שהיה קטן. אבל שבוע אחרי שהגדולה נולדה התחלתי לחפש דיסקברי 5 דלתות.

ה 3 דלתות זה הלבן. את ה 5 דלתות (השמפניה) לקח לי למצוא בערך שנה.

Picture 046.jpg

Picture 1008.jpg

Picture 052.jpg

Picture 045.jpg

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

זה לא שיש פה הרבה אופציות אתם יודעים. כל הסופר-מיני נעות בטווח של 12-10 שניות מאחד למאה. גרסאות הספורט שלהן בסביבות ה- 6. לצערנו אין משהו ביניים. חייב להיות או 100 או 200 כ"ס, למה אין איזה 150 כ"ס עם מחיר שפוי לאוטו קטן ידני? :-P

 

 

פורסם
אפשרי בהחלט להסתדר עם רכב 2/3 דלתות עם ילדים, אבל מי שמגדיל ואומר שזה נוח או שקול לרכב 4/5 דלתות משקר, בעיקר לעצמו.

 

כאמור, היו לי שני רכבים בו"ז, וברגע שעשיתי זאת כמו שתארתי, יותר נוח להכניס תינוק לרכב שתי דלתות, בגלל שלא צריך לכופף את הגב. גם יותר קל ככה לגשת לרצועות ולהדק אותן. מי שלא מאמין, שינסה.

 

הפער בין רכב 3 ל-5 דלתות הרבה יותר קטן מהפער בין רכב גבוה לנמוך. ברכב גבוה עם 5 דלתות רמת הנוחות של הטענת ילדים ומטענים כבר עולה משמעותית. זה כבר עולם אחר.

ועוד דבר, עדיפה תצורת 5 דלתות, עם יכולת קיפול מושבים, על תצורת סדאן. בהרבה.

 

עכשיו, אתה חי בעולם עם מגבלות. מתי בחיים תהיה לך הזדמנות לרכוש מכונית ספורט קטנה ונחשקת?

עם שני ילדים, כבר באמת אפשר לשכוח מזה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שני ילדים בC1 בלי יותר מדי בעיה ? צ׳ק. (אחת הולכת השני בבייביזן יויו - גם במצב עגלה וגם במצב טיולון - נכנס בלי למצמץ. גם עגלה מלאה אפשר למצא אבל צריך לבדוק).

היום - 2 ילדים בBRZ (שכאמור - 2 דלתות ונמוכה) עם 2 כיסאות ילדים מאחורה - צ׳ק. להכניס ולהוציא זה סביר. אבל עם כיסא הפוך זה כנראה היה יכול להיות סיוט.

מכונית משפחה עיקרית - countryman cooper s all4 (לא הלכנו על הרגילה כי רצינו רכב אחד יותר גבוהה ו4*4 לזמני השלג של צפון ג׳רזי).

הכל נכנס יופי.

 

אותנו כאמור גידלו במכוניות קטנות משמעותית.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
זה לא שיש פה הרבה אופציות אתם יודעים. כל הסופר-מיני נעות בטווח של 12-10 שניות מאחד למאה. גרסאות הספורט שלהן בסביבות ה- 6. לצערנו אין משהו ביניים. חייב להיות או 100 או 200 כ"ס, למה אין איזה 150 כ"ס עם מחיר שפוי לאוטו קטן ידני? :-P

יש משהו שעונה על הדרישות- לפי מה שאני זוכר יש לפיג'ו (בחו"ל כמובן) את גרסת ה-156 כ"ס ל-208 ולפולקסווגן את הפולו GT עם מנוע TSI ACT שמפיק 150 כ"ס ומוכר מהאוקטביה. מעניין אם יביאו אותן ארצה אם הן תחשבנה כ"GTI מינוס" או שעקב תמחור יקר הוא יהיה בערך כמו היחס בין תת משפחתיות למשפחתיות "רגילות" לצרכן הפרטי.

פורסם

אופציה נוספת: גולף 150 כ"ס ברמת איבזור גבוהה. 100 קמ"ש באזור השמונה שניות וסופר פרקטית למשפחה.

לאחר ירידת המחירים האחרונה הדגם הזה הרבה יותר נגיש ונותן תמורה מצויינת.

S60 Rdesign

פורסם

אני לא לגמרי מבין את אלו שאומרים לו שיהיה בסדר עם שלוש דלתות - ההנחיות הן לקשור תינוקות נגד כיוון הנסיעה עד גיל שנתיים. עם שלוש דלתות, ועם הגודל של כיסא בטיחות מודרני, אין סיכוי שאפשר להגיע לאבזם או אפילו למקם את התינוק בפנים בלי לשבת בפנים. אני עשיתי את זה עם גולף GTI שלוש דלתות שהיא משמעותית יותר גדולה מה208GTI וזו עבודה לשני אנשים, או בנאדם אחד שישתחל מהצד השני עם התינוק, יתיישב ויעשה את זה מבפנים.

בשביל פעם בשבוע, אפשר להסתדר עם זה. בשביל פעם ביום, לא. עם שני ילדים, אין סיכוי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אני לא לגמרי מבין את אלו שאומרים לו שיהיה בסדר עם שלוש דלתות - ההנחיות הן לקשור תינוקות נגד כיוון הנסיעה עד גיל שנתיים.

 

בזמנו זה היה שנה...

מכניסים את הסל קל ומעבירים את הרצועה.

כשאתה עם הגב לגב המושב הקדמי (כשהוא מקופל), זה קל מאוד.

לא זוכר את זה כמסובך בכלל.

 

אבל אם זה לא סלקל, אז זה תמרון יותר מורכב, קמעה.

עם זאת, מי מסיע פעוט בין פחות משנתיים על בסיס יומיומי?

וגם אם כן, בשביל רכב ששווה לנהוג בו... הייתי מתכופף.

פחות מבאס מ-ESP שמכסחת לך את הכיף בנס הרים, לדוגמא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אז עכשיו זה איזופיקס (צריך להגיע לבסיס הכיסא) וסל קל לא קרוב לרמת הבטיחות של כיסא יעודי במילא. ברור שאם אתה משתמש בסלקל וחגורה אז יותר קל מכל הבחינות, מלבד זו של ההגנה על הילד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

עברו 13 שנה מאז, ודברים השתנו.

רק דבר אחד לא השתנה, בשביל מכונית ששווה נהיגה, שווה להתאמץ.

גם כשהילדה היתה קשורה נגד כיוון הנסיעה, לא סיפור גדול מדי לקשור אותה. בטח לא כזה ששווה להקריב את התחביב שלך עבורו.

 

היום התחביב שלי זו רכיבה על אופניים. הרבה הרבה יותר טירחה ולוגיסטיקה מאשר לקשור תינוק מאחור ברכב עם שתי דלתות, ועדיין עושה את המאמץ, כי זה שווה את זה.

 

וגם היום, אם הייתי צריך לבחור רכב ספורטיבי, הייתי קונה מגאן RS ומשתחל. לא יודע אם ה-208GTI שווה את זה, אבל יש רכבים שלגמרי כן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני חושב שאפשר לסכם את הדיון בצורה הבאה:

1. לבדוק גולף GTI או ג'ולייטה תלתן יד שניה

2. גולף 150 או מתחרה אחרת בתחום הביניים

3. מתחרות עם 5 דלתות (קליאו RS, פולו GTI, לאון FR ושות)

4. 208 GTI

5. לא מומלץ: לוותר

4.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם (נערך)

ברגע שהוא מדבר על רכב מרכזי למשפחה צעירה, הייתי מחליף את 4 עם 5...

 

רועי - תודה שהעלת את נושא הכסא בטיחות בכיוון הפוך לנסיעה, היות ואין לי ילדים בכלל לא לקחתי את זה בחשבון (חשבתי שהסטנדרט זה עם הכיוון, ועם הכיוון ההטענה נוחה יחסית). אם אני אחתור למגע אדאג לקחת מחבר כסא בטיחות בתצורה עליה דיברת ולראות מה מי מו, just to be on the safe side

 

הערת צד לא קשורה: אני היחיד ששם לב למשחק המילים בכותרת....? פג'ו GTI... ראלי... יו נואו D:

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...