Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר אחר שכדאי לחשוב עליו הוא בטיחות. מבחני ריסוק הם חזיתיים וצדיים, אבל כמה הגנה נותנת 208 באורך של 3.96 למישהו שנכנס בך מאחורה, בהנחה שכל המשפחה שלך יושבת מאחור?

 

אני חושב שפשוט תתכנן להחזיק את ה208GTI עד שתהיה לך משפחה, ואז תקנה איזה ג'יפון. אלו החיים, תתרגל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתה מדבר אלי (פות"ש לא הגיב מאז ההודעה הקודמת שלך), מזכיר שאני מדבר על רכב משני. לא מתכנן לקחת שם משפחות, זה גם מלכלך לאללה את המושבים...

 

ובכל אופן, מי שמחפש מקסימום בטיחות למשפחה, לא אמור להסתכל על צעצועים עם שלישיית אותיות מלכתחילה. מה גם שספציפית הביקורת שלך תופסת עבור כל רכב סופר-מיני בשוק, האם אתה נכנס לכל שרשור של זוג צעיר וממליץ להם ללכת על קורולה/סורנטו? (;

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לדעתי הבחירה הכי המתאימה שתשלב הנאה מנהיגה, כוח ופרקטיות למשפחה תהיה גולף GTI או ג'ולייטה תלתן ירוק. אישית הג'ולייטה

לטעמי מעניינת יותר. ואם לאישה אין התנגדות לגיר ידני אז בכלל טוב.

פורסם

הביקורת שלי היא יותר כלפי סופרמיני בכללן, מפרספקטיבה של מישהו שעכשיו הוא בעל משפחה ולפני כן לא היה לו אכפת יותר מדי וכמעט אף פעם לא הסיע אנשים מאחורה. אני חושב שזה צריך להלקח בתור שיקול, גם אם לא השיקול היחידי. קניית רכב היא בעיני אופרטוניזם, אם אתה מצליח למצוא משהו עם אות אחת, שתיים או שלוש ששורד את מערכת השיקולים שלך, אז יופי. ברור שכל היבט - מרחב, בטיחות, הנאה וכו' - נמצא על סקאלה והוא לא בינארי. עם זאת, אני לא חושב ש208 שלוש דלתות שורדת מבחינתי את מערכת השיקולים הזו (להיותה GTI אין קשר). גולף\לאון וכו' כבר כן.

 

עכשיו, אם קיבלת מההורים בחינם 208, אז תמצא כבר דרך להסתדר. אם, מצד שני, אתה הולך להוציא עכשיו אחת מהסוכנות במיטב כספך, כדאי לחשוב פעמיים. אם מדובר ברכב שני, אז המשמעות הפרקטית יורדת ב90%.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם (נערך)

גולף/לאון וכו' - 5 דלתות, או שלצורך העניין גולף 3 דלתות כן היתה שורדת את מע' השיקולים?

 

ואין לנו ויכוח בכלל, בתור רכב יחיד למשפחה ה208 היתה נפסלת מיידית על הסף, איתה גם הפולו/קליאו ושות'. באזור ה150K אתה רוכש לעצמך גולף עגלגלה (MK6) או תלתן מיד 2 ומרוויח את הפרקטיות.

הסיבה שאני מתלבט האם לבצע זאת בעצמי, היא שנדמה לי שהאקסטרה שימושיות הזו לא נחוצה לי בכלל (יש עוד שנה/תיים בשקט, מינימום, שאנחנו עם בית ריק - ולאחר מכן כאמור יהיה רכב משפחתי שישומש לצרכים של משפחה). ה208 מציעה חבילה שלמה מבחינת הפרמטרים שחשובים לי (ידני, פנורמי, סליפר, מושבים נוחים, פנים מעניין וסאונד לנהג. מלבד האחרון יש לה הכל), בנוסף היא נוחה לנסיעה מנהלתית, חסכונית בדלק, ומגיעה עם אחריות ארוכה מאוד.

 

עם זאת, אני עדיין בלבטים בין ה208, לבין תלתן משומשת [לא מתחבר כ"כ לMK6], לבין להמתין עם זה כי בתכלס מדובר בהחלטה אירציונליות היות והבראבו היא (ויסלחו לי השונאים) באמת נהדרת עבורי, רק חבל שהיא לא ידנית ופנורמית...

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

גולף שלוש דלתות לא שרדה אצלי. זה היה המקום היחידי שבו הייתה לי בעיה עם שלוש דלתות לאורך כמעט תשע שנים עם האוטו, העניין של התינוק. עד אז, ראיתי רק יתרונות למרכב הזה.

 

אני לא כלכך יודע מה ההתלהבות המקומית מה208GTI - זה אוטו שקיבל ביקורות פושרות מאוד בעולם. אני לא פוסל, סתם לא מבין מה שונה בדלק המקומי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם (נערך)

היי, עכשיו אתה סתם מלכלך.

 

קראתי וראיתי המון, and i do mean *המון*, ביקורות בעולם על גזרת ההוטהאצ' (סופר מיני / משפחתי). אם אני משקלל/מצליב נתונים שקראתי/ראיתי אז הפיאסטי היא המלכה, והפג'ו במקום השני והמכובד - כאשר מדברים על סופר מיני.

אם אני מתעלם מהתחרות, רוב הביקורות שקראתי בכלל לא פושרות ודווקא חיוביות, מלבד whatcar אני לא מצליח לחשוב על ביקורת שהיתה פושרת במהותה. בנוסף, בחלק לא מבוטל מהביקורות הורידו לה נק' על תמחור מוגזם יחסית למתחרות, מה שלא נכון בעליל בארץ (בקטע הזה היא דווקא הכי טובה, לפחות עד שתגיע הקופרה).

 

עריכה: סקרנת אותי אז נכנסתי למוד קריאה מורחב (כי ביוטיוב כבר צפיתי בכל הביקורות...) יחד עם הקפה של הבוקר, הגעתי לעמוד שלישי בגוגל ופגשתי בביקורת פושרת אחת מלבד זו שזכרתי מwhatcar (הופיעה בעמוד השלישי). אני נכנס לפי מילות מפתח שליליות, אז שעשע אותי לקרוא את הביקורת הזו לאחר שבחרתי בה עקב הציטוט " I felt bad that I would have to give a poor review on my first Peugeot media car"

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

אכן נראה שסופר מיני לא אופציה מוצלחת, החסרונות בסופו של דבר עולים על היתרונות, ובכל מקרה כנראה בת הזוג תטיל וטו על רעיון כשזה.. :oops:

האופציה מקורית (ובתכלס המועדפת עלי) היא גולף GTI דור6 יד2 מאקסמפלר שמור. צריך רק לוודא עם אייל כמה סבלנות צריך עד שמוצאים אחד כזה. :-)

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

כבעלים של פיג'ו 208 GTI אני ממליץ בחום.

תא המטען גדול ועגלה תכנס בו.

המושבים אחוריים מרווחים ונוחים.

תבדוק רק עם אתה מסתדר עם כסא התינוק

אשמח להוסיף במידה ותרצה.

ברור שאוקטבה rs מרווחת יותר.

במחיר של הפיג'ו זוהי עיסקה משתלמת לטיל בליסטי


×
×
  • תוכן חדש...