Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[106] פירוק פנסים קדמיים + שאלה לגבי תיעול אוויר


Fireball
שימו לב! השרשור הזה בן 7061 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

1. איך אני מפרק את הפנסים הקדמיים? (106 ראלי 97). פירקתי את הבורג הקדמי שמחזיק את הפנס אבל מסתבר שיש עוד משהו שמחזיק אותו, היות ואני לא מצליח למשוך את הפנס!

 

---

 

2. התחלתי לחקור את נושא היניקה ברכב (השלמת פערי ידע).

 

שמתי לב שיש צינור פתוח מקדימה ליניקת אוויר, שמוביל את האוויר מקדימה וזורק אותו ממש ליד הפילטר (יש לי פילטר בקופסה המקורית). האם זה יעיל? כי זה לא נראה כך...

כמו כן, בדרכו של הצינור הוא מתחבר לקופסה כלשהי, לדעתי היא משמשת לאכסון של כל הג'יפה שעוברת באוויר. מישהו יכול לאמת? (ראו תמונה).

גם שמתי לב שיש צינור מאוד ארוך ומסועף מקדימה (אי אפשר לראות בצילום) שיושב מאחורי ובמקביל לרדיאטור, האם הוא משמש לקירור האוויר שמגיע לפילטר?

 

כאשר מרכיבים פילטר פתוח (שאינו Inbox) מסירים את *כל* הצנרת הזו?

 

בכל אופן, אודה לכל מי שיוכל לפרט יותר לגבי החלק הזה ב-106! :-D

underbonnet.jpg

- - -------[Fireball]------ - -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב שיש צינור פתוח מקדימה ליניקת אוויר, שמוביל את האוויר מקדימה וזורק אותו ממש ליד הפילטר (יש לי פילטר בקופסה המקורית). האם זה יעיל? כי זה לא נראה כך...

It is normally much more effective than it looks like, a bunch of engineers decided to put it there, must be for a good reason... air flow is a tricky thing

 

כמו כן, בדרכו של הצינור הוא מתחבר לקופסה כלשהי, לדעתי היא משמשת לאכסון של כל הג'יפה שעוברת באוויר. מישהו יכול לאמת? (ראו תמונה).

- It has nothing to do with dirt, it is there for two reasons

A - Making your intake quieter

B - Resonance of the air flow, this will be a hard one to explain, but normally in a full air box set up this little box on the piping makes some torque, as weird as it may sound to you

 

גם שמתי לב שיש צינור מאוד ארוך ומסועף מקדימה (אי אפשר לראות בצילום) שיושב מאחורי ובמקביל לרדיאטור, האם הוא משמש לקירור האוויר שמגיע לפילטר?

.Hard to see from the picture, most chances are that it is also a piece of torque making pipe

 

כאשר מרכיבים פילטר פתוח (שאינו Inbox) מסירים את *כל* הצנרת הזו?

.Normally yes, depending on the set up that you're buying / building

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל לפרק פנס יש צורך בפירוק הפגוש. אם אני לא טועה החלפת פנס האיתות בפנס הראשי דורשת כניסה דרך המגן בוץ בבית הגלגל.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל לפרק פנס יש צורך בפירוק הפגוש. אם אני לא טועה החלפת פנס האיתות בפנס הראשי דורשת כניסה דרך המגן בוץ בבית הגלגל.

צודק.

 

לא ניתן לפרק פנס ללא פגוש. (ראה היינס)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצינור שניראה כמו שילשול מיועד לחמם את האויר בארצות קרות

מה שכמובן בארציו לא תקף-על כן כדאי ומומלץ להעיף אותו

טוב לדעת! זה סתם מחמם לי את האוויר...

אני יודע שיש גם גוף חימום על בית המצערת שאמור לחמם את האוויר גם הוא. מדוע הכפילות?

 

בגדול איך אני מפרק אותו? פשוט מפרק את הצנרת, מסיר את "הצינור שנראה כמו שלשול" ואוטם את הכניסות?

- - -------[Fireball]------ - -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגוף חימום על המצערת משמש לחימום המצערת בארצות קרות כדי שהפרפר לא יתפס מהקור. יש את זה גם ב GTI, תאמין לי אתה לא רוצה לגעת במצערת אחרי 10 דקות שהמפתח מסובב בסוויטש (חם מאוד!)

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגוף חימום על המצערת משמש לחימום המצערת בארצות קרות כדי שהפרפר לא יתפס מהקור. יש את זה גם ב GTI, תאמין לי אתה לא רוצה לגעת במצערת אחרי 10 דקות שהמפתח מסובב בסוויטש (חם מאוד!)

.Sounds like a simple modification that can make some power, disconnecting that heater on the throttle body, I don't consider israel to be a cold country

?How hard can that be

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שיש לו 106 ויודע איזה מהחיישנים האלה הוא החיישן חימום יכול לנסות לבדוק, אם אני זוכר נכון דויד פעם אמר שניתן לנתק את החיישן בלי בעיה אבל אל תתפסו אותי במילה

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:smile: If David said it I already know that I'm onto something good here, thanx for confirming that

 

Shahaf I doubt there any warning light for that type of device, obviously I'm used to Japanese cars more and French cars may have different logic, but if I needed to make a guess I'd say there isn't

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7061 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...