Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי איך המנוע עדיף משמעותית באוקטביה. שניהם לא 1.4 ? והבנתי שהג׳טה זה עם המנוע כביכול החדש, אז במה עדיף האוקטביה??

פורסם

סקודה אוקטביה - 1.4 ל'.

מחיר: 136,800 ש"ח.

נפח מנוע: 1,395 (סמ“ק).

הספק: 150/5,000-6,000 (כ“ס/סל“ד).

מומנט: 25.5/1,500-3,500 (קג“מ/סל“ד).

 

פולקסווגן ג'טה - 1.4 ל'.

מחיר: 137,900 ש"ח (במבצע הנוכחי).

נפח מנוע: 1,395 (סמ“ק).

הספק: 125/5,000-6,000 (כ“ס/סל“ד).

מומנט: 20.4/1,400-4,000 (קג“מ/סל“ד).

 

לאחר השוואת הנתונים הנ"ל -

תעשה את הבחירה המועדפת עליך.

 

לפני קבלת כל החלטה לרכישת רכב -

לא לשכוח לבצע נסיעת מבחן על כל אחד מהרכבים

פורסם

כרגע ניתנת הנחה יפה על הג׳טה לעסקת מזומן (ללא טרייד אין)

ממליץ לבדוק את האפשרות וגם ממליץ על האוקטביה. תראה מה יותר חשוב לך..

כוח או איבזור וקצת פחות כוח.

 
 

 

 
 
פורסם
לא הבנתי איך המנוע עדיף משמעותית באוקטביה. שניהם לא 1.4 ? והבנתי שהג׳טה זה עם המנוע כביכול החדש, אז במה עדיף האוקטביה??

 

נראה שהחלטת מראש ורק באת לקבל חיזוקים. אני מקווה שהפוסטים למעלה האירו את עיניך.

בעיני, הג'טה היא סוס מת (בשוק), שמנסים להחיות על ידי קצת אבזור שממילא מגיע סטנדרט ברובו ברכבים אחרים. אבזור יקר כגון גג - לא שמו. המנוע לכשעצמו חביב, הרכב מרווח, הוא לא גרוע בכלל ובליסינג הייתי לוקח אותו, בפרטי הייתי חושב על זה. פשוט שיש אפשרויות טובות יותר, אלא אם אתה מחבב את הסמל על פני אחרים. אגב, הרכבה מקומית של חישוקים - קצת מעורר אצלי חשש.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תודה לכולם על התגובות. הארתם את עיניי. דרך אגב, ממש לא החלטתי מראש ובאתי לקבל חיזוקים, להיפך, הצלחתם לבלבל אותי ולגרום לי שוב לחשוב מה לקחת. עכשיו אני שוקל בכלל לא ללכת על הג׳טה אלא לחשוב על אופציות נוספות. עכשיו שמתי לב גם שרוב מנועי ה-1.4 באים עם 150 כ״ס כדוגמת האוקטביה ורק הג׳טה באה עם ״רק״ 125 כ״ס, לא הצלחתי להבין למה...

פורסם

לדעתי האישית רוב הרכבים (ג'טה) האלה מיועדים לליסינג - שם זה יתרון. ה- 1.4 החזקים יותר מיועדים לפרטיים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לגבי הגולף - זה עודפים של דגם יורו 5, בעוד שהיום נמכר דגם יורו 6.

אותה גולף יורו 5, נמכרה במבצע 72 שעות ב - 9,000 ש"ח הנחה, כך שגם מהיבואן המחיר שלה לא היה גבוה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
תודה לכולם על התגובות. הארתם את עיניי. דרך אגב, ממש לא החלטתי מראש ובאתי לקבל חיזוקים, להיפך, הצלחתם לבלבל אותי ולגרום לי שוב לחשוב מה לקחת. עכשיו אני שוקל בכלל לא ללכת על הג׳טה אלא לחשוב על אופציות נוספות. עכשיו שמתי לב גם שרוב מנועי ה-1.4 באים עם 150 כ״ס כדוגמת האוקטביה ורק הג׳טה באה עם ״רק״ 125 כ״ס, לא הצלחתי להבין למה...

 

זה לא רק הג'טה עם 125. זה גם הגולף , A3 , וA1

 
 

 

 
 
×
×
  • תוכן חדש...