Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי תודה על התשובה.

לגבי מה השעון הזה נותן, קודם כל זה שעון ליופי, דבר שני אתה יכול לשנות את המראה שלו כל יום איך שבא לך, דבר שלישי, נוח מבחינת, אם הטלפון בתיק ומתקשרים\מסמסים לך אתה יכול לראות על השעון מי זה וככה לדעת אם לענות או לא, בנוסף יש אפליקציות, לריצה למשל, ועוד הרבה דברים קטנים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני עם האורבן כבר קרוב לחודש וחצי ומרוצה מכול רגע

אןם היום היה לי את האופציה לבחור שעון אחר עדיין הייתי לוקח את האורבן

הבנתי שהשעון של האויי עבה יחסית לכול השאר והמוטו עם פנצר

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

איפה קנית את השעון?

אני שוקל להזמין מאייבי מחירו 1145 ש"ח כולל משלוח (אצלינו 1500)

העניין הוא שיש מצב שאצטרך לשלם עליו מכס ומעמ שאז זה יהיה כבר לא משתלם

פורסם

על שעונים אין מכס, יש מע"מ בלבד.

גם אם יסווגו אותו כמוצר כל שהו שמחויב במכס, כנראה שעדיין תשלם מע"מ בלבד, מכס משלמים כאשר המוצר מעל סכום של 500 דולר.

קיים גם נושא של מס קנייה (מעניין איך יסווגו את השעון).

פורסם

יש לי מוטו 360 מאז שיצא. הוא שימושי במקרים מסוימים ואני לובש אותו כל יום, אבל בסופו של דבר צריך לזכור שמדובר בגאדג'ט שהוא לגמרי בגדר nice to have. ולא משנה אם זה הואווי, אפל או LG. אפשר למצוא סקירה מלאה שלי בשרשור אחר בפורום הזה.

 

לא מאמין שהגרסה החדשה של המוטו תהיה טובה משמעותית ששווה להוציא עליה פי2 (אפשר לקנות את הדור הראשון ב-150 דולר כיום).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בדקתי כמה שעונים כאלה והתאכזבתי לגלות שכולם דורשים הטענה לפחות פעם בשבוע עד שבועיים.

אני מוצא את עצמי בשנה האחרונה עסוק יותר מידי זמן בהטענות של מכשירים, 2 מכשירים סלולריים + טאבלט אחד, 3 מצלמות וידאו + אחת של סטילס, 3 סוללות חיצוניות להטענה לסלולריים (להטעין את המטען חחחח !), רמקול חיצוני, מכשיר קריוקי, קינדל (הוא לפחות דורש הטענה "רק" אחת לחודש), מכשיר MP4 נייד , ויש עוד כמה שבטוח שכחתי.

הרעיון להוסיף שעון יד נטען לחבורת ההטענות הזו הוציא לי את כל החשק להחזיק כזה ולא משנה עד כמה הוא יפה חכם ומתוחכם.

פורסם

כי אתה פשוט לא צריך אחד כזה, זאת האמת.

כל השאר נקרא בולשיט.

 

תתעודד, בעוד מספר שנים לא רבות תוכל לטעון אלחוטית הכל בקערה אחת, לא ביג דיל במיוחד כשרוב אם לא כל השעונים נטענים אלחוטית.

הולך לישון? זורק על הקערה ונגמר הסיפור.

פורסם
בדקתי כמה שעונים כאלה והתאכזבתי לגלות שכולם דורשים הטענה לפחות פעם בשבוע עד שבועיים.

אני מוצא את עצמי בשנה האחרונה עסוק יותר מידי זמן בהטענות של מכשירים, 2 מכשירים סלולריים + טאבלט אחד, 3 מצלמות וידאו + אחת של סטילס, 3 סוללות חיצוניות להטענה לסלולריים (להטעין את המטען חחחח !), רמקול חיצוני, מכשיר קריוקי, קינדל (הוא לפחות דורש הטענה "רק" אחת לחודש), מכשיר MP4 נייד , ויש עוד כמה שבטוח שכחתי.

הרעיון להוסיף שעון יד נטען לחבורת ההטענות הזו הוציא לי את כל החשק להחזיק כזה ולא משנה עד כמה הוא יפה חכם ומתוחכם.

 

אז יש לך איזה עשרה מכשירים ופה עצרת, בשעון היד?

 

כי אתה פשוט לא צריך אחד כזה, זאת האמת.

כל השאר נקרא בולשיט.

 

תתעודד, בעוד מספר שנים לא רבות תוכל לטעון אלחוטית הכל בקערה אחת, לא ביג דיל במיוחד כשרוב אם לא כל השעונים נטענים אלחוטית.

הולך לישון? זורק על הקערה ונגמר הסיפור.

 

אתה חושב בקטן מדי. תראה מה החברה האלה יודעים לעשות. תאריך יציאה - בשנה הבאה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אז יש לך איזה עשרה מכשירים ופה עצרת, בשעון היד?

 

 

 

אתה חושב בקטן מדי. תראה מה החברה האלה יודעים לעשות. תאריך יציאה - בשנה הבאה...

 

ואוו! תקשיב - זה אחד הדברים שיהיו קפיצת מדרגה עצומה ביותר אם זה יגיע לשוק במחיר סביר ויהפוך לסטנדרט.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אז יש לך איזה עשרה מכשירים ופה עצרת, בשעון היד?

 

 

 

עצרתי - הרגשתי שאני הופך להיות עבד של המכשירים האלה, הם מצפצפים ודורשים את האנרגיה שלהם ברגע שהסוללה מתרוקנת ואני כל היום שולף ומכניס את התקע של ה USB ביניהם. וזה רק הולך ונהיה גרוע יותר, אם פעם הייתי מטעין את הנוקיה פעם בשבוע היום האנדרואיד שלי דורש יום יום את האוכל שלו, ולפעמים יותר מפעם ביום.

עם השעונים זה הרבה יותר גרוע, אם עד היום הייתי מחליף פעם בכמה שנים סוללה, אני צריך היום להטעין אותם שוב פעם בכמה ימים ? , אני לא צריך עוד כאלה.

פורסם (נערך)
אתה חושב בקטן מדי. תראה מה החברה האלה יודעים לעשות. תאריך יציאה - בשנה הבאה

 

ולחשוב שעדיין ישנם בני אדם שחוששים להפעיל את ה WiFi בראוטר שלהם שלא לצורך, או שמקפצים שלושה צעדים אחורנית מיד לאחר שלחצו על כפתור ה Start במכשיר המיקרוגל. :roll:

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
האנדרואיד שלי דורש יום יום את האוכל שלו, ולפעמים יותר מפעם ביום.

טאמאגוצ'י אין לך?

טעינת מכישרים הפכה לחלק מסדר היום, ארוחת ערב לך, ארוחת ערב לאשה וארוחת ערב לסמסונג שלך. אני פתיתי מנוי אצל איזה מוכר מטענים באיביי, ופיזרתי מטענים בכל הבית לטובת המכשירים הרעבים. הבית נראה בערך כמו עמדת טעינה בשדה התעופה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עצרתי - הרגשתי שאני הופך להיות עבד של המכשירים האלה, הם מצפצפים ודורשים את האנרגיה שלהם ברגע שהסוללה מתרוקנת ואני כל היום שולף ומכניס את התקע של ה USB ביניהם. וזה רק הולך ונהיה גרוע יותר, אם פעם הייתי מטעין את הנוקיה פעם בשבוע היום האנדרואיד שלי דורש יום יום את האוכל שלו, ולפעמים יותר מפעם ביום.

עם השעונים זה הרבה יותר גרוע, אם עד היום הייתי מחליף פעם בכמה שנים סוללה, אני צריך היום להטעין אותם שוב פעם בכמה ימים ? , אני לא צריך עוד כאלה.

 

עניין של הרגל. אני לא ישן עם השעון אז אין לי שום בעיה להניח אותו על המטען ליד המיטה כל לילה. בשביל שאר המכשירים יש לי האב הטענה עם חמש יציאות. רוב הזמן מדובר רק בניידים. שאר המכשירים מוטענים פעם ב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אז יש לך איזה עשרה מכשירים ופה עצרת, בשעון היד?

אתה חושב בקטן מדי. תראה מה החברה האלה יודעים לעשות. תאריך יציאה - בשנה הבאה...

אצלי במחשב נייד ה WIFI כבוי ואני מחובר עם כבל לראוטר בשביל להוריד מהקרינה.

הם רוצים לשדר בחדר חשמל, הדבר הזה יכול להרוג פילים.

חברים, שמתי לב שרוב המכשירים לא תומכים בדור 4, מה זה אומר? אצלי הטלפון בדור 4, מה ההשלכות?

לשעון חכם אין סים, הוא רק מתחבר לטלפון, מה שאתה רואה עם סים זה הסינים שהם טלפון מלא ולא רק שעון שמתחבר לטלפון.

הבעיה של הסינים הזולים שהם לא משתמשים ב android wear, הם משתמשים במערכת הפעלה שלהם בלי יותר מדי פונקציות.

מישהו מוכן להסביר לי מה השעון הזה נותן?

השעונים האלה לא נותנים שום דבר, כמו כל שעון.

זה רק בשביל להראות שיש לך את הגדג'ט הכי מגניב בעיר.

זאת הבעיה של השעון של אפל שהוא ממש מכוער.

אייל


×
×
  • תוכן חדש...