Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרכב - קורולה 2002 של אבא של חברה שלי. בהמשך לטיפול קטן שהיא עברה אצל אסף ורועי חברי הכנופייה לא יכלתי להישאר אדיש לטינופת שהייתה בתוך הרכב.

צילמתי כמה תמונות להשוואה, קשה להבין מהתמונות את כמות הליכלוך שהייתה ולא צילמתי את כל פנים הרכב בכלליות מההתחלה.

השתמשתי בכמות מכובדת של apc ו-6 אקליפטורים זולים שיצאו שחורים ונזרקו לפח. לאזור צרים כמו הפלסטיקה בבורר ההילוכים השתמשתי במברשת שיניים רכה.

לא הייתה לי גישה לחשמל כדי להוריד שואב אבק בייתי אז השתמשתי בשואב האבק הצהוב שעשה עבודה לא רעה בכלל ולסיום מרחתי קצת carplan dash.

לריפודים השתמשתי בapc, מברשת וסמרטוטים לייבוש עד כמה שאפשר, אם היה לי שואב אבק רטוב מצב הריפודים היה טוב יותר אני בטוח, תיכננתי גם לשטוף את הרכב יסודית מבחוץ אבל הייתי כבר גמור מידי.

 

2efe07b623f3b2891ad646cb09a39d04.jpg

f9ecad048ce72210184eb5b41a77a35e.jpg

0cd007314628b2dd9b69c00028a35c21.jpg

4c3212966c1def2f38cf42f6d643795d.jpg

9e46dd9fa23615fadc8a8b4c6ac7206b.jpg

f4a3c7daced42c352043649c565d38c5.jpg

8f42fdb350d23a96ae52eafdb393b80b.jpg

 

635f2c28213e1e77e841806c5d70eeac.jpg

279b8acae6dd6242261e0420c840800f.jpg

 

dd6031b8893374cd2a03b7c4163ac38e.jpg

(לא צילמתי אחרי)

 

f03b2f3964e0650fdd41a265c0ff7301.jpg

33a255b1b774a13bf836c088f34b1ece.jpg

 

שטיח הבאגז׳ נשטף עם apc באמבטיה, גם המושבים האחוריים עברו ניקוי כמו הקידמיים.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם

תוצאות יפות. לגבי האבא של חברה, שלח אותו לסדנה להפסקת עישון. ככה לא תצתרך לחזור על העבודה הזאת בעוד חצי שנה :)

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם (נערך)

בהחלט מעשן המון באוטו(חורים במושבים), יצא שחור מהדשבורד ומכל דבר בערך בכמויות פסיכיות.

גם אני חשבתי שזה צבע דהוי במוט הילוכים עד שעברתי קלות עם apc.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם

עבודה יפה מאוד, בטח ביחס לאמצעים שעמדו לרשותך.

לא יודע איך אנשים לא נרתעים להכנס לרכב במצב שכזה, אותי זה היה מגעיל כמו להכנס למיטה מלוכלכת.

רכב צריך להיות נקי ברמה בסיסית (לא בית מרקחת, כן?), ולא משנה מה גילו.

M-TECH E46

×
×
  • תוכן חדש...