Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 14 נקודות. קיבלתי מכתב זימון לקורס רענון נהיגה, ורשום לי שאני חייב לעשות את הקורס בתוך 6 חודשים מרגע קבלתו (1.8.2015).

בעוד כשנה מהיום יהיה לי רישיון 5 שנים, ואני אמור לקבל עוד זימון לקורס רענון לאחר 5 שנים.

השאלה הראשונה שלי היא האם קורס רענון של 5 שנים מכסה גם את הקורס של ה14 נקודות,במידה וכן האם יש אפשרות "לדלג" על הקורס של ה14 נקודות ולעשות אותו ביחד עם קורס 5 שנים?

 

עוד שאלה היא לגבי הנקודות.

אם ביצעתי עבירת נקודות, האם הספירה(כמו בפז"ם) תתחיל מרגע קבלת הדוח , או רק מרגע ששילמתי את הדוח?

פורסם

אז כרגע יש לי 14 נקודות, אם עשיתי את הקורס של ה-12-22 ,זה אומר שאני מתחיל מ-0 לקראת הקורס הבא, או שברגע שאני חס וחלילה יגיע ל22 נקודות אני גם עושה את הקורס של ה24-34?

 

אם בנאדם צבר 24 נקודות ביום אחד זה אומר שהוא עושה גם את הקורס של ה12 וגם של ה24?

פורסם

הקורסים לא מאפסים את הנקודות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אז כרגע יש לי 14 נקודות, אם עשיתי את הקורס של ה-12-22 ,זה אומר שאני מתחיל מ-0 לקראת הקורס הבא, או שברגע שאני חס וחלילה יגיע ל22 נקודות אני גם עושה את הקורס של ה24-34?

 

אם בנאדם צבר 24 נקודות ביום אחד זה אומר שהוא עושה גם את הקורס של ה12 וגם של ה24?

 

כן.

--משלים תוים--

פורסם

אז אם עכשיו יש לי 14 נקודות ועברתי את הקורס בהצלחה ויום אחרי עשיתי עבירה של 2 נקודות כלומר אני על 16 ,אני צריך לעשות שוב את אותו קורס? או רק שאני מגיע ל22 אני ממשיך לקורס הבא?

פורסם
אז אם עכשיו יש לי 14 נקודות ועברתי את הקורס בהצלחה ויום אחרי עשיתי עבירה של 2 נקודות כלומר אני על 16 ,אני צריך לעשות שוב את אותו קורס? או רק שאני מגיע ל22 אני ממשיך לקורס הבא?

 

אני מעביר את הרעיון שלך לישראל כץ:evil:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...