Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,



רוצה לשים את הרכב לתיקון פחחות אחרי תאונה באחד ממוסכי ההסדר של הראל בחדרה.

מישהו יודע להמליץ/להזהיר בנוגע לאחד מאלה באזור:

 

כהן מוטורס בע"מ - מנא"י 1 אזור תעשיה.

 

סע לאט - אין כתובת, אזור תעשיה.

 

תודה מראש.

פורסם

שלום,



רוצה לשים את הרכב לתיקון פחחות אחרי תאונה באחד ממוסכי ההסדר של הראל בחדרה.

מישהו יודע להמליץ/להזהיר בנוגע לאחד מאלה באזור:

 

כהן מוטורס בע"מ - מנא"י 1 אזור תעשיה.

 

סע לאט - אין כתובת, אזור תעשיה.

 

תודה מראש.

 

 

מוסך טמם - נמצא באזור תעשייה הצפוני (מאחורי אליאנס).

מואיז בעל מקצוע מעולה עם ידיים מעולות.

ראיתי כבר 5 עבודות שהוא עשה, אפילו אחת בלי טעויות כולל צביעה כללית של הרכב שלי.

הוא גם עובד עם ביטוח אם זה משנה לך.

פורסם

מוסכי הסדר של הראל הם רק אלה שרשמתי.

אשמח לקבל עוד חוות דעת...

 

לגבי מוסך על הגל קצת מוזר שלא מוזכרת הכתובת שלו בשום מקום וגם מסיבוב באיזור לא מצאתי אותו.

אולי הכניסה אליו היא כמו בהארי פוטר.

פורסם (נערך)

תגיע לאיזור התעשייה, כאילו אם אתה עכשיו עומד בחוץ ומסתכל ישר אז לכיוון הזה, ואתה ממשיך כמעט עד הסוף , ואתה תראה בצד שמאל עם שלט קצת מוסתר ומכוניות בפחחות אתה צריך למצוא את זה.

 

אגב, אין לי מושג אם הוא מוסך הסדר או לא, אבל מתוקף עבודתי לשעבר הייתי עובר לא מעט לידו ויש מיליון מכוניות שם, עד כדי כך שלפעמים הכניסה נחסמת.

יש בחדרה הרבה פחחים, רובם לא מוכרים.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
×
×
  • תוכן חדש...