Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

אבקש לקבל המלצה על רכב העונה לדרישות הבאות:

 

  • מטרה – רכב שני לצורך הגעה למשרד וחזרה הביתה.
  • גודל – מתאים לנוסע אחד (1.80 מ', 90 ק"ג), ללא צורך במקום בתא המטען.
  • בטיחות –בעל רמת בטיחות טובה (חשוב).
  • אמינות – בהינתן שאני מטפל ברכבים באופן קבוע, מצפה לא להתקע.
  • נוחות –
    • מושב/מיתלים - נוח לנהיגה של שעה בפקקים בכל כיוון כל יום.
    • מזגן – טוב, בכל זאת שעה בפקק גם בקיץ.
    • מערכת שמע – פשוטה, לפחות עם כונן דיסקים CD MP3.

     

    [*]צריכת דלק -

    • נהיגה בפקקים בשעות העומס, כ 33 ק"מ לכיוון (ראשון – רעננה)
    • נוסע בודד, ללא משקל בתא המטען.
    • ק"מ – 66 ביום, 15,840 בשנה.
    • הילוכים - גיר אוטמטי.

     

    [*]תקציב – עד 50K.

    [*]טיפולים – עם הרכב הראשי המשפחתי (הונדה אקורד 2009) אנחנו הולכים קבוע למוסך החברה ומבצעים את כל הטיפולים בזמן. מצפה לעשות כך גם עם הרכב המשני.

 

בברכה,

schmichael

עריכה אחרונה על ידי schmichael
הוספת תקציב בכותרת
פורסם

יש לי 2 אופציות בשבילך

דייהטסו סיריון- חסכוני, אמין, אחזקה זולה אבל לא הרכב הכי חזק ובחורף קצת לא יציב

ניסן מיקרה- חסכוני, אמין, אחזקה זולה אבל צריך להתרגל לגיר הרצחץ נוטה לרעוש ולרעוד

פורסם

אני אעיר לגבי המיקרה - אני 183 ס"מ, הרכב עם מזגן מעולה, אבל בשום אופן לא נח לנהיגה.

אף אחד לא חשב שם על כך שאנשים עלולים לנהוג ברכב כנראה.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

הונדה אינסייט\סיוויק היבריד בטוח חסכוני וכנראה שיהיה גם חסכוני וגם נוח יותר מהמיקרה\סיריון.

והחסכון עם היברידי כאשר אתה עומד שעה בפקק ביום יהיה ניכר.

פורסם

gkiler- בנוגע לחיסכון בדלק אתה צודק, השאלה אבל בנוגע לטיפולים של רכב היברדי האם הם לא יהיו יקרים יותר מרכב מיני/סופר מיני ובכך יעלו את ההוצאות על הרכב? לדעתי עדיין שווה להישאר בטווח המיני/סופר מיני מכיוון שעלויות טיפול יהיו יותר זולות ועדיין יהיה חיסכון בדלק. אך עם זאת יש עניין הבטיחות שחשוב מאוד ופה ההונדה כניראה תעלה על רוב המכוניות מהסגמנט הקטן יותר.

פורסם (נערך)
gkiler- בנוגע לחיסכון בדלק אתה צודק, השאלה אבל בנוגע לטיפולים של רכב היברדי האם הם לא יהיו יקרים יותר מרכב מיני/סופר מיני ובכך יעלו את ההוצאות על הרכב? לדעתי עדיין שווה להישאר בטווח המיני/סופר מיני מכיוון שעלויות טיפול יהיו יותר זולות ועדיין יהיה חיסכון בדלק. אך עם זאת יש עניין הבטיחות שחשוב מאוד ופה ההונדה כניראה תעלה על רוב המכוניות מהסגמנט הקטן יותר.

 

ברכב היברידי יש בלימת מנוע חזקה יותר ומערכות עצור וסע שמדוממות מנוע בעמידה (בפקקים וכו...) מה שלדעתי יאזן את עניין הטיפולים עם צריכת הדלק אפילו אם יהיה לך הבדל הוא יהיה פחות משמעותי.

 

בנוסף אם תרכוש לדוגמא את הסיוויק ההבדל בנוחות יהיה ניכר.

 

מה עם לא לבזבז את כול התקציב ולקנות פיאט פונטו ספייס עם תיבת cvt? לדעתי היא תהיה הזולה ביותר להחזקה חסכונית ונוחה מאשר סיריון\נוט תוכל גם למצוא שפע מידע על הרכב בפורום

עריכה אחרונה על ידי gkiler
פורסם

אני ממליץ לפותח השרשור להגיע ולעשות נסיעת מבחן במיקרה לפני שהוא מחליט אם היא נוחה או לא. מן הסתם בשנים האחרונות עברו דרכנו עשרות רבות של מיקרות מהצורה החדשה (אקו-מיקרה), אני לא מכיר יותר מידי לקוחות שהתלוננו על עניין הנוחות. באופן כללי הרכב הזה קולע בדיוק למה שפותח השרשור מבקש - חסכוני מאוד בדלק, אוטומטי, זול לאחזקה, אמין, מזגן מעולה, רדיו מקורי עם MP3 ו-AUX ושליטה מההגה.

 

אם אחרי נסיעת מבחן לא תאהב את המיקרה אז אני מציע לך לבדוק את המתחרה הישירה שלה - הסוזוקי ספלאש. הספלאש מגיעה עם גיר אוטומטי רגיל 4 הילוכים (לעומת רציף במיקרה), מה שאומר שהיא טיפה פחות חסכונית בדלק. אבל חוץ מזה גם היא קולעת לדרישות שלך בצורה טובה מאוד.

פורסם
יש לי 2 אופציות בשבילך

דייהטסו סיריון- חסכוני, אמין, אחזקה זולה אבל לא הרכב הכי חזק ובחורף קצת לא יציב

ניסן מיקרה- חסכוני, אמין, אחזקה זולה אבל צריך להתרגל לגיר הרצחץ נוטה לרעוש ולרעוד

 

תודה על התגובה Lze22.

פורסם (נערך)
ברכב היברידי יש בלימת מנוע חזקה יותר ומערכות עצור וסע שמדוממות מנוע בעמידה (בפקקים וכו...) מה שלדעתי יאזן את עניין הטיפולים עם צריכת הדלק אפילו אם יהיה לך הבדל הוא יהיה פחות משמעותי.

 

בנוסף אם תרכוש לדוגמא את הסיוויק ההבדל בנוחות יהיה ניכר.

 

מה עם לא לבזבז את כול התקציב ולקנות פיאט פונטו ספייס עם תיבת cvt? לדעתי היא תהיה הזולה ביותר להחזקה חסכונית ונוחה מאשר סיריון\נוט תוכל גם למצוא שפע מידע על הרכב בפורום

 

תודה על התגובה laviil gkiler וeliran769.

האם יש משמעות לשנתונים של הדגמים (מעבר למחיר)?

לדוגמא, בהונדה 2009 היה שידרוג משמעותי במנוע וצריכת הדלק ירדה משמעותית לעומת ה2005-2008.

 

ומה לגבי רמת הבטיחות של הדגמים האלו?

עריכה אחרונה על ידי schmichael
פורסם
אני ממליץ לפותח השרשור להגיע ולעשות נסיעת מבחן במיקרה לפני שהוא מחליט אם היא נוחה או לא. מן הסתם בשנים האחרונות עברו דרכנו עשרות רבות של מיקרות מהצורה החדשה (אקו-מיקרה), אני לא מכיר יותר מידי לקוחות שהתלוננו על עניין הנוחות. באופן כללי הרכב הזה קולע בדיוק למה שפותח השרשור מבקש - חסכוני מאוד בדלק, אוטומטי, זול לאחזקה, אמין, מזגן מעולה, רדיו מקורי עם MP3 ו-AUX ושליטה מההגה.

 

אם אחרי נסיעת מבחן לא תאהב את המיקרה אז אני מציע לך לבדוק את המתחרה הישירה שלה - הסוזוקי ספלאש. הספלאש מגיעה עם גיר אוטומטי רגיל 4 הילוכים (לעומת רציף במיקרה), מה שאומר שהיא טיפה פחות חסכונית בדלק. אבל חוץ מזה גם היא קולעת לדרישות שלך בצורה טובה מאוד.

 

תודה על התגובה קרסו,

מה לגביי הבטיחות של המיקרה?

אני יודע שזה הבעיה בסוף של רוב הרכבים בקטגוריה הזאת.

פורסם

למיקרה יש 4 כוכבי בטיחות וציון של 84% בהגנה על נוסעים מבוגרים, זה ציון טוב יחסית למכונית קטנה. מבחני ריסוק מלאים אתה יכול למצוא פה:

http://www.euroncap.com/en/results/nissan/micra/11022

 

כל הרכבים הגיעו לארץ עם אבזור בטיחותי מלא - 6 כריות אוויר, בקרת יציבות ESP, ABS, ניתוק כרית אוויר קדמית, ISOFIX למושבי בטיחות וקורות חיזוק בדלתות.

×
×
  • תוכן חדש...