Jump to content

schmichael

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי schmichael

  1. תודה על התגובה קרסו, מה לגביי הבטיחות של המיקרה? אני יודע שזה הבעיה בסוף של רוב הרכבים בקטגוריה הזאת.
  2. תודה על התגובה laviil gkiler וeliran769. האם יש משמעות לשנתונים של הדגמים (מעבר למחיר)? לדוגמא, בהונדה 2009 היה שידרוג משמעותי במנוע וצריכת הדלק ירדה משמעותית לעומת ה2005-2008. ומה לגבי רמת הבטיחות של הדגמים האלו?
  3. תודה על התגובה Lze22.
  4. שלום לכולם, אבקש לקבל המלצה על רכב העונה לדרישות הבאות: מטרה – רכב שני לצורך הגעה למשרד וחזרה הביתה. גודל – מתאים לנוסע אחד (1.80 מ', 90 ק"ג), ללא צורך במקום בתא המטען. בטיחות –בעל רמת בטיחות טובה (חשוב). אמינות – בהינתן שאני מטפל ברכבים באופן קבוע, מצפה לא להתקע. נוחות – מושב/מיתלים - נוח לנהיגה של שעה בפקקים בכל כיוון כל יום. מזגן – טוב, בכל זאת שעה בפקק גם בקיץ. מערכת שמע – פשוטה, לפחות עם כונן דיסקים CD MP3. [*]צריכת דלק - נהיגה בפקקים בשעות העומס, כ 33 ק"מ לכיוון (ראשון – רעננה) נוסע בודד, ללא משקל בתא המטען. ק"מ – 66 ביום, 15,840 בשנה. הילוכים - גיר אוטמטי. [*]תקציב – עד 50K. [*]טיפולים – עם הרכב הראשי המשפחתי (הונדה אקורד 2009) אנחנו הולכים קבוע למוסך החברה ומבצעים את כל הטיפולים בזמן. מצפה לעשות כך גם עם הרכב המשני. בברכה, schmichael
×
×
  • תוכן חדש...