שלום לכולם,
אבקש לקבל המלצה על רכב העונה לדרישות הבאות:
מטרה – רכב שני לצורך הגעה למשרד וחזרה הביתה.
גודל – מתאים לנוסע אחד (1.80 מ', 90 ק"ג), ללא צורך במקום בתא המטען.
בטיחות –בעל רמת בטיחות טובה (חשוב).
אמינות – בהינתן שאני מטפל ברכבים באופן קבוע, מצפה לא להתקע.
נוחות –
מושב/מיתלים - נוח לנהיגה של שעה בפקקים בכל כיוון כל יום.
מזגן – טוב, בכל זאת שעה בפקק גם בקיץ.
מערכת שמע – פשוטה, לפחות עם כונן דיסקים CD MP3.
[*]צריכת דלק -
נהיגה בפקקים בשעות העומס, כ 33 ק"מ לכיוון (ראשון – רעננה)
נוסע בודד, ללא משקל בתא המטען.
ק"מ – 66 ביום, 15,840 בשנה.
הילוכים - גיר אוטמטי.
[*]תקציב – עד 50K.
[*]טיפולים – עם הרכב הראשי המשפחתי (הונדה אקורד 2009) אנחנו הולכים קבוע למוסך החברה ומבצעים את כל הטיפולים בזמן. מצפה לעשות כך גם עם הרכב המשני.
בברכה,
schmichael