Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

{אונו 93'} רעשים חזקים בעת פניות


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

כמו שכבר חלק יודעים ברשותי פיאט אונו 93', 70s ומנוע שעבר 106000 ק"מ.

אתמול בלילה נסעתי בתוך העיר ולפתע בעת פנייה ימינה של חצי הגה התחיל להישמע רעש מתכתי מוזר. לפעמים אפילו הרעשים היו חזקים. אח"כ גם בעת פנייה שמאלה נשמעים הרעשים. המצב עכשיו שכמעט בכל פנייה אפילו פנייה קטנה נשמעים רעשים מתכתיים מוזרים, כאילו האוטו עומד להתפרק.

לא יודע אם זה קשור לבעייה אבל זוג צמיגים קדמיים הוחלפו בחודש 10/2004, אחוריים 8/2001 (אבל הם כמו חדשים), הגה, קצה הגה ותפוחי הגה הוחלפו ב- 6/2004 בולמי זעזועים אחוריים, בלמים אחוריים ותוף אחורי הוחלפו ב- 3/2004. בקיצור הכל חדש ואני לא יודע מה קרה שם.

מישהו יודע מה הבעייה? והאם אני יכול לנסוע עם הרכב למוסך (10 ק"מ) או להזמין גרר? (יש לי ביטוח גרירה)

 

תודה מראש!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי במוסך שלך ובמידת הנזק.

 

 

בד"כ שיפוץ צירייה יעלה בין 400-600 ש"ח, תלוי במוסכניק שלך,תוסיף לזה עוד כסף על עבודה.

הייתי מהמר על משהו בין 800 לצירייה אחת ועבודה, עד ל 1000-1200 ש"ח לשתי ציריות פלוס עבודה.

 

מצד שני, אולי בכלל אני טועה וזוהי בעיה של מיסב גמור.

קשה לאבחן דרך האינטרנט.

 

גש למוסך שיוכל לתת לך חוות דעת מקצועית.

 

בהצלחה.

 

-ארז-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי!

רעש של ציריה מאופיין בסיבובי ההגה תוך כדי נסיעה בתיקתוקים חזקים.

ברב המיקרים שבעל הרכב מדוח באונו על רעש כאילו הרכב

עומד להתפרק, הרעש היה מתפוחי הפרונט של המשולשים הקידמיים.

הגזמתם במחירים .ציריה מחודשת של ה"מדביק" למשל עולה 140 ש"ח+מ.ע.מ.

חדשה חליפית 220+מ.ע.מ. עבודת החלפה בין 80 ל150 ש"ח.

משולש פרונט חדש חליפי 127 ש"ח+מ.ע.מ.

BY NKO:-)

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מ- "נסיעת מבחן" שעשיתי כרגע התברר כי הרעשים באים מכיוון גלגל קדמי ימני בלבד. הברגים מחוזקים היטב. הרעש מופיע גם בעת נסיעה ישרה על פסי האטה או על בורות בכביש וגם בסיבובים. יכול להיות שזה בולם זעזועים?

 

תודה על התשובות..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ההגה רעד.? או שזה רק רעש.?

אם הוא רועד בצורה מחרידה במיוחד כשאתה מגביר מהירות..באמת הגיוני שזה מיסב.

לגבי ציריה גם הגיוני,אולי היא גמורה,או ששופכת שמן וגורמת לחיכוך.

יותר הגיוני נשמע לי שזה ציריה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חמודה הפיאט שלך......גם אצלי יש פיאט בוגרת משלך בשנה, אם מזגן לא מקורי

תגיד אתה יודע מאיפה אני יכול להביא את המכסה של המפארה?

המכסה של המאפרה זה חלק מהדשבורד איך זה נשבר לך? חפש בפירוקיות רכב, בטוח יש להם את זה מרכבים שעברו תאונה.

 

בקרוב עדכונים- הרכב עכשיו במוסך עוד מעט אני נוסע לקחת אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב חזר מהמוסך. זה מה שהמוסך רשם בקבלה:

 

פירוט עבודות:

החלפת פעמון ציריה ימנית וגומיות למייצב,

השלמת גומיות לאגזוז, הוספת שמן גיר: 120 ש"ח

 

חלפים:

פעמון צריה ימנית: 126.00 ש"ח

בנד צריה: 6.60 ש"ח

בנד צריה: 6.60 ש"ח

גריז לצריה: 8.00 ש"ח

גומיה למייצב (ברגים) כמות: 2 מחיר: 50.00 ש"ח

גומיה לאגזוז כמות: 2 מחיר: 14.00 ש"ח

פז גיר- 1 ליטר: 37.50 ש"ח

 

סה"כ לתשלום: 431.00 ש"ח.

 

לקחתי את הרכב ב- 7 בבוקר למוסך. במוסך עשו סיבוב על הרכב, כמובן שהיו רעשים מכיוון גלגל קדמי ימני, והמוסכניק טען שזו הצריה. אח"כ הרימו את הרכב על המתקן והצריה הימנית היתה מלאה בשמן בעוד שהשמאלית לא היתה מלאה בכלל. המוסכניק הזיז את הגלגל שמאלה וימינה כאשר הרכב היה למעלה ושמעו את הרעשים היטב. אח"כ הבחנו בגומייה של האגזוז שקרועה לגמרי ועוד כמה שעומדות להיקרע את אמרתי לו שיסדר גם את זה.

 

מה ההבדל בין פעמון צריה לצריה עצמה??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל שמחתי לשמוע שיצאת יחסית בזול, ותתחדש.

 

 

לשאלתך:

מה ההבדל בין פעמון צריה לצריה עצמה??

דבר ראשון, ישנן גם ציריות ללא פעמון,

אולם רוב הרכבים (אם לא כולם) בעלי ההנעה הקדמית הינם בעלי ציריות עם פעמונים.

 

צירייה כשלך מורכבת ממוט ברזל, כשבשני קצוותיו מותקנים מפרקים, להלן- פעמונים.

 

הפעמון- הוא למעשה המפרק של הצירייה.

כש"הולכת" צירייה והיא זקוקה לשיפוץ- מה שמשפצים למעשה זה את הפעמון/נים של הצירייה.

מאידך- צירייה שנשברה מן הסתם אין אפשרות לשפץ, כך שמחליפים בחדשה.

 

לסיכום-

כששולחים צירייה לשיפוץ, משפצים אותה- ע"י החלפת הפעמון/נים.

 

 

 

-ארז-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...