Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 10,000 BX , ועוד קצת (בצבעים טבעיים)


שמר
שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

באוסטרליה יש להם מזגנים. להלן תגובת מכונאי BX וותיק מאוסטרליה:

icon_minipost_new.gifPosted: Tue Dec 28, 2004 6:29 am Post subject: icon_quote.gif Believe it or not, we usually take all ours out from the top in our air/con BXs. Look at the space you have & I think you'll find it's no worse than below and even then you end up with oil everywhere. How on earth you get a strap on is also beyond me from either top or bottom.

We usually get a piece of anti slip material and after wiping the oil filter, wrap it around and remove by hand lifting it in an upright position straight up one side of the radiator and just working it through the maize of hoses and pipes. We then clean the mess up when we've finished. If you can get something like an old piece of inner tube to grab onto the outer case of the filter, the length of your arm when held stiff will create enough leverage to slacken it and remember, when you refit, it's hand tighten only for several reasons not the least of which is that you are the one that probably has to remove it next time too.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמו שכתב מעלי JLAVI



התעקשתי(קיבינמאט כמה...עד שפחדתי שהרדיאטור התעקם)אבל הכלב הכחול יצא.

 

אמנם בשביל לפתוח אותו הייתי צריך לתקוע בו מברג ולחורר,כי אין גישה מלמעלה לידיים (סעפת נו..)

אבל הוא יצא..עם קצת שמן מנוע שנמרח לשליפה קלה.

 

לקח לעתיד.

אני משייף מעט מהאלטרנטור- מסומן באדום(כנראה שיצרו את הדבר הבולט הזה בכוונה כדי שאי אפשר יהיה לשלוף משהו משם...)

 

 

תודה רבה ל JLAVI ולשמר ולכולם.

 

ו JLAVI

אני מחכה להזמנה רשמית לפירוק הBX :-) BX

__9_2633.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל - יפה מאוד, אני משתתף בפורומים אירופאים של צרפתיות נחמדות כגון ה BX ולא ידעתי שיש גם בארץ אנשים שמתעסקים עם הצרפתייה שלהם...

 

דבר שני, תגידו, איך זה יכול להיות שבמוסך המרכזי של סיטרואן (וכולל בכל שאר המוסכים) לא שמעו על נוזל ניקוי למערכת ההידראולית?? ואח"כ הם מתפלאים שהנזילות והפיצוצים בצינורות לא נגמרים והמערכת ההידראולית דפוקה.....

 

אלעד.

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה טובה



כשאני ביקשתי את הנוזל הזה - המחסנאים של לובינסקי התגלגלו על הרצפה מרוב צחוק.

 

ולא רק הם

בכ-ל מוסך שהייתי בו - לא שמעו על זה

 

אם יש לך מקור להשיג - אני מאד אהנה לשמוע ולקנות אחד.(12 שנים הם מתכון מצויין לג'יפה )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...