Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 10,000 BX , ועוד קצת (בצבעים טבעיים)


שמר
שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש מספר תאוריות ביחס לגורמי הסדק- ולא נכנס כאן

אבל מאחר ולא עשית בכתבה שימוש בוולט מטר- ממליץ שתמדוד את נוזל הקרור....

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לצערנו לך זה אכן לא יתן כלום.

אבל מדידה לאורך זמן עשויה להוכיח יש לך בעיית ארקה שגרמה סדק- ואם התאוריה מאומתת למדנו.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לסדק ולקורוזיה ששמר טוען שבנתיים היא עוצרת את השטפון:

שמעתי תיאוריה הגורסת כי שימוש בנוזל קירור ייעודי לרכב שהשתמשו בו במשך זמן רב במים רגילים עלול להיות מזיק.

זאת מפני שנוזל הקירור מנקה בין היתר, את המנוע מקורוזיה ועל כן עלול לפתוח מחדש סדקים שנסתמו ע"י קורוזיה.

האם נכון הדבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמר, מי יתן וירבו ימיך על יוזמות ברוכות שכאלו!

אני נהנה מכל תמונה ותמונה, וכמו תמיד לומד דברים חדשים!

תודה לך על כך, אני מחכה בקוצר רוח לטיפול בZX.

 

ד"א, צלחת הבלימה נראית לי ממש, אבל ממש דקיקה!

 

בברכה ובתודה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד שאלה מבעל BX



 

איך לעזאזאל אפשר לחלץ את פילטר השמן אחרי שמפרקים אותו??

אני מדבר על ה GTI שיש לה סעפת יניקה בגודל של חצי תא מנוע.

מלמטה יש את צינורות המזגן

מלמעלה יש את הסעפת

מהצדדים יש את האלטרנטור משמאל ואת מחלק הגה הכח מימין..

 

במוסך תמיד מפרקים את האלטרנטור ומזיזים אותו על הציר ואז אפשר לשלוף.

אבל אני לא מאמין שזו השיטה היחידה.

רק בגלל זה אני לא עושה טיפולים בבית..

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד שאלה מבעל BX



 

 

איך לעזאזאל אפשר לחלץ את פילטר השמן אחרי שמפרקים אותו??

אני מדבר על ה GTI שיש לה סעפת יניקה בגודל של חצי תא מנוע.

מלמטה יש את צינורות המזגן

מלמעלה יש את הסעפת

מהצדדים יש את האלטרנטור משמאל ואת מחלק הגה הכח מימין..

 

במוסך תמיד מפרקים את האלטרנטור ומזיזים אותו על הציר ואז אפשר לשלוף.

אבל אני לא מאמין שזו השיטה היחידה.

רק בגלל זה אני לא עושה טיפולים בבית..

 

 

אם המוסך עושים את זה - כנראה שזו הדרך הכי קצרה (זכור שבמוסך כל דקה היא כסף).

מה הבעייה? לפתוח בורג אחד ולשחרר את השני?

לא זה מה שצריך לעצור אותך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המוסך עושים את זה - כנראה שזו הדרך הכי קצרה (זכור שבמוסך כל דקה היא כסף).

מה הבעייה? לפתוח בורג אחד ולשחרר את השני?

לא זה מה שצריך לעצור אותך...

אז זהו שזה מוסך של ה"חברה"

 

לא כל כך אכפת לו מהזמן אבל אכפת לו לא להתלכלך....

 

הבעיה בפתיחה של הבורג היא לא הבורג

אלא רצועת האלטרנטור שאין לי אמצעים בייתיים לסגור ולמתוח אח"כ

 

זה המיקום.

__9_2633.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה אמצעים ביתיים אין לך ?

 

קרש ?מברג גדול ? צינור ברזל ? זה חתיכת עוגה - מתיחת הרצועה...

 

אגב - הסעפת אצלך אכן מפחידה , אצלי אין בעייה להגיע לפילטר , ראה תמונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המממ



האמת - אפפעם לא ניסיתי

אני לא בדיוק יודע מה זה מתוח מידי ומה פחות מידי.

יש דרך לדעת אם החגורה מתוחה פחות מידי/יותר מידי?

 

והאם לום יעשה את העבודה או שצריך ציוד יעודי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם מה אתה חושב שמותחים במוסך ?

הדבר היחיד עליו יש להקפיד , הוא נק' המשען למתיחה. ב-BX זה יוצא בדיוק מול הרדיאטור , ואם לא שמים לב - מתיחה עשוייה לעלות ברדיאטור חדש. פשוט צריך לשים לב.

לגבי המתיחה עצמה (אהללללללללללללללללללללללללןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן כאאאאאןןןןןן יהוווווווווודההההההההה מתתחחחחחחחחחחחחחחןןןןןןןןןןןןן - אחת הפרסומות הכי מעצבנות שיש :evil: לא מספיק המקור...)

אחרי המתיחה ,יש לנסות לסובב את הרצועה סביב צירה במימד הרוחב.

יכולת הסיבוב של הרצועה אמורה להיות כ-רבע סיבוב.

פחות מזה -אתה כבר תשמע את השריקות , יותר מזה - אתה כבר תשלם את החשבון...:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידעתי שתיפול בזה :-P

 

אתה מסובב את הרצועה , לא במימד האופקי (כאילו , על הפולי) אלה כאילו לצבוט אותה ,ולנסות לסובב אותה הצידה.

 

הנה , מצאתי בשבילך :

drivebelt.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך מצאת תמונה של זה?:roll:

 

אפשר סרטון אגב?..

 

 

לגבי המתיחה, תתקע איזשהו מוט (מהסוגים ששמר הציע) ותשתמש בו כמנוף. תמתח את הרצועה עד שהיא מגיעה למתיחה מקסימלית שלה ללא מאמץ ואז דחוף עוד כס"מ אחד מתוח (כמדומני, בשפה מקצועית, זה נקרא "ברגש")

סביר שזה יעבוד. בכל מקרה, אל חשש, כל עוד לא תשען על המוט עם כל כובד משקלך הרצועה לא תיקרע מכך ותמיד תוכל לבדוק את התוצאה בעזרת התמונה של שמר.

 

אגב, ב-306 יש פולי היושב על מנוף קפיצי, כך שאין צורך לשחק עם המרחק והוא קבוע מראש.

האם ב-BX זה לא כך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...