Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש 2 גרסאות למנוע הנ"ל - 105 כ"ס / 130 כ"ס. לניצן היה את ה-130 כ"ס כי כך נמכרה דאז האיביזה "ספורט".

 

בכל מקרה, תוכנה תקפיץ את ה-105 סוסים הנוכחיים למעל 130 סוסים. טורבו שונה (של ה-160 כ"ס, שלא נמכר בארצנו לצערנו) יקפיץ את ההספק למעל 160 סוסים

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן כן, יש פוטנציאל למנוע הזה.

נראה, אחרי שאסיים לסדר עוד כמה דברים ברכב, כמו צמיגים אחוריים שזקוקים להחלפה בקרוב, ומערכת סאונד שזקוקה להחלפה דחופה (הכל עוד מקורי)

אז אתפנה לצ'יפ, המחיר לא יקר והתוספת משמעותית. למרות שעניין האמינות קצת גורם לי לחשוש, הרכב עד היום כמו סלע (טפו טפו טפו) שום תקלות, דואג שצ'יפ לא יאיץ את הבלאי, ובכל זאת הרכב עם 200 אלף ק"מ. צריך לתת לזה מחשבה.

פורסם

מדובר על המוצר הזה?

מוזר שבקיט המלא הם נותנים זמש ולא מיקרופייבר.

יש לך מושג מה זה הReload Spray בקיט? (חידוש\תחזוקת הציפויי?)

 

oryo

אצלך כמות החומר הייתה כפולה והספיקה לרכב נוסף (אאל"ט?)

אז המחיר דיי זהה..

פורסם
מדובר על המוצר הזה?

מוזר שבקיט המלא הם נותנים זמש ולא מיקרופייבר.

יש לך מושג מה זה הReload Spray בקיט? (חידוש\תחזוקת הציפויי?)

 

oryo

אצלך כמות החומר הייתה כפולה והספיקה לרכב נוסף (אאל"ט?)

אז המחיר דיי זהה..

 

כבר לקחתי את זה בחשבון - שילמתי 440~ שקלים, השתמשתי בחצי --> 220~.

האופטיקואט במחיר הזול יותר כבר לא נמכר בארץ (או לפחות לא נמכר כשאני הייתי צריך)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מעניין בעקבות מה הקפיצת מחיר הזאת,

שלך היה V2.0?

 

אכן במידה ומזמינים 2 יחידות CQUK המחיר הוא 100 ש"ח ל1 כולל הכל.:lol:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה יפה, גרסה מעניינת של הפאביה, זכור לי נהג מונית עם כזו סטיישן ידנית.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

תוצאה מדהימה! מדובר בצבע מדהים במיוחד כשהוא נראה כמו בתמונות.

 

שלומי, אשמח לקבל הצעת מחיר בה"פ - מרצדס W203 לבנה עם לא מעט סווירלים ושריטות. הצלחתי להעלים ולטשטש חלק מהדברים אך יש עדיין לא מעט מקומות שמצריכים עבודה אינטנסיבית. גם מדובר בצבע קשה למדי.

פורסם
נראה יפה, גרסה מעניינת של הפאביה, זכור לי נהג מונית עם כזו סטיישן ידנית.

 

הסטיישן למיטב ידיעתי היו מנוע 1500 טורבו דיזל, לא 1900, אבל לא סגור.

 

היי ידידי,

תתחדש, תיסע בדרכים טובות, והרכב נראה ונשמע ומריח פצצתי.

אם תצטרך בתחום הטיפולים עזרה אני לשירותך.

אגב, למנוע הזה אין בעיות מיוחדות נכון?

 

תודה חבר, אגב, קיבלתי את המדבקות לפני יומיים, לא הספקתי עדיין להדביק ולהגיב, תודה.

לגבי בעיות מיוחדות, לא מכיר משהו מיוחד, אם אתה שומע על משהו תעדכן ;)

פורסם

מתן, 1.5 לא היה מעולם. היו 1.4 ו-1.6. לא זוכר אם ב-MK2 ו-MK2 FL היו 1.9 בסטיישן.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...