Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי , לפני כשבוע החלפתי חיישן חמצן (למדה)

ואתמול בערב ללא שום סיבה הנעתי את הרכב כרגיל

ובזמן שעמדתי בחנייה(פחות מדקה) הרגשתי שהאוטו נחנק , לא שומר על טורים יציבים בסרק ומוציא עשן שחור

 

החלפתי בחצי שנה האחרונה פלאגים וקויל, מכסה שסתומים, משאבת דלק, וכל הפילטרים (הכל מקורי)

היה לי במשך הנסיעה תחושה של איבוד כוח

 

הרכב המדובר פיגו 206 xs

מנוע 1600 , שנת 2006

 

תודה מראש.

פורסם

שלום רב.

אפשר לשייך את הבעיה למספר דברים.

החל מבעיה במזרקים כפי שציינו לפני, דרך קויל תקול ועד לחיישן שמזייף.

ברוב המוחלט של המקרים, התחברות למחשב אבחון תאתר את הבעיה במהירות.

אם אתה באיזור המרכז, מוזמן אלינו לביקור.

פורסם

הייתי מגיע בשמחה , אך אני מהדרום והעבודה לא מאפשרת.

לאיזה חיישן הכוונה? קויל תקין

לגבי המזרקים אני לא בטוח,

איך המזרקים מתחברים ברכב זה? סט של 4 או שכל אחד לחוד?

פורסם

עדכון : ניגשתי למוסך, בבדיקת מחשב לא הראה תקלות , פירקנו את הסעפת יניקה , ובזמן התנעה רק מזרק אחד פועל , איפה הבעיה? ( בדקנו את כל המזרקים על אותו יציאה וכולם פעילים )

פורסם (נערך)

המוסך משער שזה מחשב ניהול מנוע

למרות שפירקנו הכל , וכשפירקנו את המחשב המגעים היו מלאים בשמן , איך דבר כזה קורה (הרכב אצלי שנה וחצי ולא היו נזילות וכדומה)

 

כרגע כבר שעתיים עברו מאז שיצאתי מהמוסך, הכל עובד הרבה יותר טוב , יש רעידות קלות בזמן עמידה , אך הרכב לא מעשן , והצריכת דלק ירדה

לא שינינו דבר, חוץ מלפרק, לנקות ולהחזיר הכל למקום

עריכה אחרונה על ידי Huba buba
×
×
  • תוכן חדש...