Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פלסטלינות סיניות עושות את העבודה כן, כל עוד עובדים לאט ו-by the book (המון סיכוך, מעברים מעלה/מטה-ימינה/שמאלה ולא במעגלים, לישה תכופה של הפלסטלינה).

יש חלופות יקרות, אך בטוחות ונוחות יותר.

"יאללה בירי".

פורסם

כמה מחזורי ניקוי רכב שלם (אם בכלל) אפשר לעשות עם חבילה אחת של פלסטלינה? והאם יש הבדל בין סיני למותג מהבחינה הזאת ?

פורסם

תלוי איזה משקל וגודל הרכב ומה מצבו.

100 גרם מספיקים בערך לפעמיים לרכב שיש עליו עבודה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נפלתי בפח דומה לזה עם ספוג פלא.

הזמנתי איזה 100 חתיכות ב15 שקל של ספוג פלא. היה נראה חבל על הזמן. ובדיוק לפני פסח תכננתי לשפשף את הקירות בחדר לנקות אותם עם זה.

 

וואלה התפוררו לי אחד אחרי השני 95 חתיכות הלכו לפח.

 

אותו כנ'ל עם חוט דנטלי- ניסיתי לחסוך זמן לסוע לפארם וכסף כי זה יקר הזין הזה ובסוף נתקעתי עם 90 חתיכות של חוט דנטלי שנקרע צ'ק צק.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
תלוי איזה משקל וגודל הרכב ומה מצבו.

100 גרם מספיקים בערך לפעמיים לרכב שיש עליו עבודה.

 

יונדאי I800, מצבו סביר בהחלט,יש בידי שתי לבנות של פלסטלינה סינית מאיבי.

בכמה להשתמש?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

יש לך רכב גדול במיוחד הגג העל שטח גדול, תתחיל עם חצי גוש ותיראה מה המצב איתו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן בלאגן, בגלל שיש שמש על החניה שלי כל היום אז אצטרך לעבוד בלילה עם סולם ופנס :screwy:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

כן יש הבדלי איכות בין פלסטלינות. יש ממש גרועות (כחולות בדולר מהיביי למשל) לבין יקרות

כגון 3M שאומנם עולה פי 12 אבל תרגישו מיד את ההבדלים בנוחות/ניקוי/גמישות וכד'.

 

כמו בכל דבר אחר בחיים, אין קיצורי דרך -רוצים מוצר איכותי? תשלמו בהתאם.

פורסם

אני רכשתי קיט של מגווירס שזה פלסטלינה 50 גרם ועוד חומר סיכוך . חציתי את הפלסטלינה ל 2 ובוא נגיד ככה שזה הספיק לי לכל הרכב (הונדה סיוויק)

פורסם

אפשר לקנות חומר ייעודי (יקר, ומיותר לדעתי), ואפשר להשתמש בQD כלשהוא (לכל יצרן יש את המוצר שלו) ואפשר להשתמש בONR (זה מה שאני עושה).

M-TECH E46

פורסם

בגלל שאין לי חומר סיכוך חיפשתי אלטרנטיבה

הבנתי שהפלסטלינה הזו לא צריכה חומר סיכןך. זה נכון? אגב החברה הזו גם בקטגורית בסיניות הפשוטות.?(היא עולה פי3)

Image.ashx?PId=17&TId=2

פורסם

יש לי בדיוק כזאת,אתה כן צריך,שם רשום שמספיק מים,למרות שאני המשתמש בו נוזל החלקה ב ONR,אחלה פלסטלינה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתה לי פלסטלינה של מגוויר'ס שנשמטה לי מהיד, לכן עברתי מיד אל הסינית החלופית שיש לי מתוצרת 3M.

כך שהתרשמות הזו נרשמת אחרי ניסיון רצוף בשתיהן כשהיד עדיין "זוכרת" את התחושה.

 

מה אומר? הסינית לטעמי טובה בהרבה, נעימה יותר, רכה יותר ומנקה טוב יותר בעשירית המחיר....:shock:

×
×
  • תוכן חדש...