Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עדיין חושב שהחדשים צריכים להיות מקדימה. הרי רוב הבלימה היא עם הקידמיים.

לא עדיף שהם יהיו חדשים מאשר שחוקים?

כמובן זה לא אומר שאני חושב שצמיג בן 4 שיושב על הסרן הקידמי צריך לעבור לסרן האחורי .

בגבול ההגיון כמובן.

פורסם
עזוב שנה, בוא נגיד שנתיים או כל נקודת זמן אחרת בה לא צריך להחליף את הצמיג אך כן יש הבדל ניכר בין חדשים למשומשים.

 

אם הצמיגים בני שנתיים - אז אתה מחליף רביעיה, ובתוך זאת מחליף זוג אחד שנה וחצי (בערך) לפני הזמן ונגמר עניין.

 

אם החלפת רק זוג והרכבת אותו מאחור - אתה לא יכול לעשות סבב צמיגים וכעבור שנה וחצי תצטרך להחליף שוב את הזוג הקדמי.

 

כמובן שתוכל להעביר אותו שוב אחורה, אבל בכל פעם יהיה לך זוג אחד שתצטרך להחליף קודם ואף פעם לא תהיה לך רביעיה "טריה".

 

רוב החלפות הצמיגים שלנו הן עקב התיישנות טבעית ולא עקב כשל (תקר, קרע) ולכן במקרים הנדירים יחסית של כשל עדיף לקטוע את העניין באיבו ולהחליף רביעיה.

 

פשוט תדמיין שיש לרכב הנעה כפולה...

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אני עדיין חושב שהחדשים צריכים להיות מקדימה. הרי רוב הבלימה היא עם הקידמיים.

לא עדיף שהם יהיו חדשים מאשר שחוקים?

כמובן זה לא אומר שאני חושב שצמיג בן 4 שיושב על הסרן הקידמי צריך לעבור לסרן האחורי .

בגבול ההגיון כמובן.

התשובה הרבה יותר פשוטה, אבדן אחיזה בציר האחורי מפתיע את הנהג הרבה יותר מאבדן אחיזה בציר הקדמי, וחוסר נסיון במצבים אלו (ול99% מהנהגים בארץ אין נסיון כזה) עלול לגרום לתוצאה חמורה אף יותר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

חן, זה לא הגיוני, אתה לא יכול לצפות ממישהו שהלך לו צמיג לקנות ארבעה צמיגים.

ולגבי השחיקה האחידה - בדיוק בגלל זה מומלץ לבצע רוטציה כל 10K ק"מ כך שכל הצמיגים יישחקו במידה שווה.

×
×
  • תוכן חדש...