Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

לאחרונה הגיעו לידי מספר פריטים ישנים מאוד(מקרר של אמקור , מכונת תפירה , מספר מכונות גילוח) ואני מעוניין למכור אותם

האם מישהו בפורום יודע להעריך מוצרים ישנים \ מתעסק בנושא בכלליות?

 

 

11122555_838163852928757_1637704542_n.jpg11160423_838163866262089_1935897391_n.jpg11195273_838163816262094_1147363085_n.jpg11198444_838163726262103_1141829929_n.jpg11198570_838163766262099_904695853_n.jpg11198759_838163709595438_810903726_n.jpg11198804_838163622928780_1996880551_n.jpg11210085_838163822928760_511374439_n.jpg

פורסם

אני אספן וינטאג', ישראליאנה בלבד.

 

הערכים פלוס מינוס של המוצרים שלך הם כך:

 

מכונות גילוח-ב מידה ותקינות, 50 ש"ח ליחידה. במידה ולא תקינות, לזבל.

מכונת תפירה- מבוקשות אלא עם ארכובת יציקת ברזל ולא עם ארונית, הערכה גסה, 200 ש"ח.

כפיות - פריט ישראליאנה חמוד מאוד, 50-60 ש"ח.

קומקום אמאייל - 50-60 ש"ח.

מקרר - אין להם ממש ביקוש, אמקור 10 (מקרר בן אותו זמן אבל בגודל מלא) נמכרים בכ 400 ש"ח. למקרר קטן (אלא מקררים שהיו בחדרי חברי קיבוצים) בערך 200 ש"ח.

 

במידה ואתה מעוניין, אשמח לקנות את המקרר (כמובן במידה ותקין) ואת הכפיות.

אם מתאים, תמשיך בהודעה פרטית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...