Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

ברשותי אוקטביה 2013 1.2 tsi ו dsg.

היום בבוקר התחילו רעשים של תיקתוקים כמו מעיין מכונת תפירה. התיקתוקים מופיעים רק בסל"ד סרק או בשילוב D בעמידה (600 סל"ד). ניסיתי להקשיב מאיפה מגיע הרעש (אולי יש נייר או משהו שגורם לרעש, אבל לא) ושמתי לב שהוא מגיע מאיזור תחתית מושב הנוסע ליד הנהג.

יצאתי מיחוץ לרכב ובדקתי מתחת למושב הנוסע ליד הנהג ושם ישנו אותו הרעש רק הרבה יותר חזק.

 

ישנה אחריות יצרן לעוד חודשיים, האם לדעתכם באמת ישנה בעייה, או שאני השתגעתי?

 

מצורף קישור לוידאו צילמתי:

 

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=_6m49hZtJOc

 

תודה לכולם.

עריכה אחרונה על ידי inon007

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם (נערך)

אולי זה הרעש "המפורסם" של שרשרת התזמון הגוססת.

בד"כ מופיע בבוקר שהמנוע קר.

אם כן, אסור להמשיך לנסוע ברכב בשל חשש לנזק מאוד חמור למנוע במקרה של כשל השרשת והמותחנים. הרכב צריך להגיע למוסך ע"י גרר.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?474475-%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%9E%D7%A7%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%A9%D7%A4%D7%99%D7%9B%D7%AA-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-TSI-%D7%91%D7%95%D7%95%D7%90%D7%92%D7%99%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%91%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9F

 

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם
אולי זה הרעש "המפורסם" של שרשרת התזמון הגוססת.

בד"כ מופיע בבוקר שהמנוע קר.

 

הרעש מופיע כל הזמן, גם אחרי נסיעה של שעתיים.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

הגיר נמצא בצד הנהג לא בצד הנוסע.

לכן עפ"י תיאורך לא נראה לי שזה מהגיר.

לדעתי יש לך את הבעיה של צינור דלק משוחרר.

שנוגע בפח הרכב קפוץ למוסך שיבדקו.

פורסם (נערך)

הרעש לא נשמע כמו זה שאופייני לשרשרת טיימינג מחליקה (ואם הרכב יוצר ב-2013 אז הוא אמור לכלול לכלול שרשרת חדשה עם תכנון עדכני)

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

זה נשמע כמו טרקטור.

יש סימפטומים לזה או שזה מתחיל לעשות רעש כזה ישר?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
הגיר נמצא בצד הנהג לא בצד הנוסע.

לכן עפ"י תיאורך לא נראה לי שזה מהגיר.

לדעתי יש לך את הבעיה של צינור דלק משוחרר.

שנוגע בפח הרכב קפוץ למוסך שיבדקו.

 

קלעת בול על התקלה.

 

הלכתי היום למוסך המורשה ומייד הם זיהו את התקלה כצינורות דלק משוחררים שפשוט לקחו אזיקון והידקו אותם לשילדה ונגמרו הרעשים!

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

×
×
  • תוכן חדש...