Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לעזאזל, ואני דווקא העדפתי אדום ונפלתי רק על אקזמפלרים עם צבעים משעממים

מה הקשר רכב משפחתי? איזה שטויות צבע סחיר. לכל צבע יש דורש, אפילו בתחום הזה אנשים מתפשים על מה שהם מעריכים שאחרים מעדיפים, איזה שטויות

הרבה פעמים דווקא צבע לא שכיח מעלה את ביקוש הרכב בפני מי שבאמת מעדיף כזה, אז הכל מתאזן.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מי שמוותר על רכב "בונבוניירה" רק בגלל הצבע - מגיע לו.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה עניין של הרגשה , אני פסלתי גם בקנייה האחרונה וגם בקנייה שלפניה רכבים בגלל צבע , אז נכון לקח לי קצת יותר זמן למצוא את המיועדת מצד אחד מצד שני בסוף מצאתי מה שחיפשתי והייתי שלם עם זה ב-100% , תלוי עד כמה זה מפריע לך.

פורסם

יש צבעים שלא הייתי שוקל אפילו כי אני לא סובל אותם.כמו ירוק, או חום ברונזה למשל...

כמו שאמרו מעלי פה, כשאתה קונה רכב אתה צריך להיות שלם 100% עם מה שקנית וזה כולל את הצבע של הרכב.

V5

פורסם

בקנייה של רכב משומש, מצב הרכב אמור לעניין יותר מהצבע שלו. אני מבין שצבע יכול להוריד קצת מהחשק, אני למשל לא מעדיף צבע כסוף על שום רכב, במיוחד לא על המאזדה 3 מהדור הראשון. צבע המוני מדי לטעמי ופשוט מצליח להעלים את כל הצורה של הרכב...

ודווקא לדעתי צבע אדום הולם מאוד את המאזדה 3 מהדור הראשון. במיוחד את ההאצ'בק.

פורסם

יש שתי אופציות במידה ותיקח אותו.

הראשונה היא שלאחר כמה שעות/ימים/שבועות, אתה תתרגל והעניין כבר לא יפריע לך.

השנייה היא שאתה לעולם לא תהיה שלם עם ההחלטה. לדעתי זו אופציה סבירה יותר, כי אם טרחת לפתוח על זה שרשור ולשאול אנשים,

כנראה שהעניין הזה בוער בך ומאוד מפריע לך.

 

וכשאנחנו לא שלמים עם משהו, אנחנו ממשיכים לפזול לצדדים.

ואז, אם פתאום בעוד שבוע תראה אחת עם נתונים טובים ובצבע שאתה מעדיף, יכול להיות שאתה תתאכזב שלא חיכית מעט.

 

לסיכום, לי יש תחושה שהרכב הזה לא נועד להיות שלך :)

 

בכל מקרה, בהצלחה!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רק וורוד, סגול בהיר מטאלי או כחול-תכלת של הפיאט 500 הם צבעים של כוסיות.

בקיצור, רוץ לקנות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הצבע לא מגדיר את הנהג, אצלי הרכב בתכלת ואני אוהב מאוד את הצבע, יש עם זה בעיה ?

פורסם

אם אתה לא אוהב את הצבע אז אל תקנה.

אני בחיים לא אקנה רכב בצבע שלא אוהב גם אם המהנדס הראשי של המותג נסע איתו רק למכולת ונהג בו עם כפפות משי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אני גם לא הייתי רוכש רכב בצבע שאני סולד ממנו כגון צהוב\זהב\חלודה אולם זה לא מטעמי סחירות, אלא כי לא בא לי להגעל כל פעם כשאני נכנס לרכב

לפי הבנתי הבחור פה פוסל את הצבע מטעמי סחירות, ולא רתיעה מאדום כצבע. וזו לטעמי החלטה לא נכונה.

פורסם (נערך)

שמחתי לקרוא את הדעות המגוונות.

אני לא אקנה או לא אקנה מטעמי סחירות.

אני מחפש רכב ל 3-5 שנים שישרת אותי נאמנה. גם ככה עוד כמה שנים המחיר שלו יהיה כזה שצבע

כמעט לא יהווה פקטור במחיר.

אדום באופן כללי לא מפריע לי , רק לא רוצה עוד חודש / חצי שנה / שנה להתבאס על הרכב כל פעם

שאני קם בבוקר אליו...:-(

 

DSC_23691.jpg

עריכה אחרונה על ידי Vast_27

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

כן.

פסלתי גולייטה ידנית יד ראשונה וק"מ נמוך רק בגלל שהייתה בצבע חציל.

בסוף מצאתי אחת עם נתונים דומים בצבע אדום יין, וזו נקנתה מיד.

אתה צריך להנות מהעיצוב והצורה של הרכב עוד לפני שאתה נכנס לתוכו.

אם שאלת, זה כנראה חשוב לך.

לא התפשרתי, ואני מציע גם לך לא להתפשר.

הכל עניין של זמן, הרכב הנכון בסוף מגיע.

בהצלחה.

סלע

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אתה לא אוהב את הצבע אל תקנה. אבל זה לא צבע של כוסיות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...