Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה עושה את האוטו הרבה יותר יפה מכל המאזדות המכוערות האלה, רוץ לקנות! תנסה להוריד במחיר על זה סתם בשביל הקטע.

 

לא רק שהייתי מתלהב מצבע כזה הרבה יותר, גם הייתי עושה לו פוליש מקצועי אחרכך כדי שיהיה הכי מבריק ובולט שיכול להיות. הצבע ממש מתאים ויפה לאוטו הזה שכל כך מאוס בלבן\אפור\בז'\חום

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה קונה רכב מיד שניה - מה שחשוב הוא מצבו הטכני והמחיר. כמובן שבמסגרת המצב הטכני חשוב צבע שלם ומבריק (בתלות בגיל הרכב).

בחירת גוון? ממש לא משמעותי. גם במכירה קרוב לודאי שהקונה יסתכל על המצב הטכני ולא על הגוון. וחוץ מזה - האם אתה יכול לנחש מה תהיה האופנה בעוד 5 שנים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האמת אדום חוזר ובגדול,בכל מבחני הדרכים שאני רואה ,פורשה,ב.מ.וו יגואר מרצדס,אודי כולן מביאות רכב תצוגה לכתבים בצבע אדום!

מעבר לזה יכול להיות הרבה יותר גרוע:mazda_3_pink_10362802_2.jpg

Porsche 944 turbo

פורסם

אני אאזן פה קצת את התגובות ואומר שגם אני במקומך לא הייתי רוכש את הרכב בצבע הזה. מה גם שאם אתה דואג לסחירות קח בחשבון שאולי עוד 3-5 שנים הרכב לא יהיה במצב כ"כ שמור כמו שהוא עכשיו ואז זה גם למכור רכב סביר מינוס מבחינה כללית ועם צבע בעייתי.

 

אני מצטרף לדעה של אלה שאמרו שעם קנייה של רכב צריכים להיות שלמים ב100 אחוז. יש לי כמה חולצות בארון שנקנו תחת מחמאות מהחברה בחנות , נלבשו פעם אחת ויותר לא נגעתי בהם. רכב זה לא חולצה שאתה יכול להחליט יום אחד שלא בא לך ליסוע עליו יותר ולכן הייתי ממליץ ללכת עם צבע שתהיה מבסוט עליו (או שלפחות לא יבאס אותך) בכל פעם שתראה את האוטו. צבע אדום הוא צבע שקונים בלב שלם או שלא קונים בכלל. אם יש לך ספקות לגביו עכשיו תאמין לי שעוד חודש שתרד ההתהלבות הראשונית מהרכב והוא יצבור קצת אבק זה רק ילך ויתדרדר.

פורסם

לא יודע. נהגתי כמה שנים באיזה רנו אדום דהוי, ועוד למעלה מ-9 שנים בקורולה סגולה. לא פגע בגבריות שלי כהוא זה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שמחתי לקרוא את הדעות המגוונות.

אני לא אקנה או לא אקנה מטעמי סחירות.

אני מחפש רכב ל 3-5 שנים שישרת אותי נאמנה. גם ככה עוד כמה שנים המחיר שלו יהיה כזה שצבע

כמעט לא יהווה פקטור במחיר.

אדום באופן כללי לא מפריע לי , רק לא רוצה עוד חודש / חצי שנה / שנה להתבאס על הרכב כל פעם

שאני קם בבוקר אליו...:-(

 

[ATTACH=CONFIG]413522[/ATTACH]

 

הכל עיניין של טעם, לדעתי פוליש+ווקס ואתה לא תתבאס כשה אתה קם בבוקר :lol:

חוץ מזה זה צבע דיי מיוחד מכל מה שנוסע פה (לבן, אפור ושחור).

הבעיה בצבע הזה הוא שעוד כמה שנים הוא יתחיל לדהות וכבר לא יהיה מבריק כל כך. זה יכול לגרור הוצאה מיותרת לצביעה או הורדת מחיר בזמן המחירה.


×
×
  • תוכן חדש...