Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן יש לי APC של שופרסל, אני מכיר את החומר. אני משתמש בו לשטיחים ומושבים בעת הצורך.

זה לא "חזק" מדי בשביל הפלסטיקה הפנימית?

 

אין לי אתה המוצר הנ״ל, יש לי apc של מגס.

אך יש לא מעט חברים שמשתמשים באותו המוצר שלך, לניקוי הפלסטיקה.

מדללים 1:10, ויותר.

 

פאנטום,מה נאטורל שיין יעזור לבחור שלא מחפש נאטורל שיין?

"יאללה בירי".

פורסם
סליחה, טעות שלי.

רציתי להמליץ על POWER CLEAN

עושה עבודה מעולה

הפאוור קלין מתאים לפלסטיקה הפנימית ברכב ? באיזה דילול?

פורסם

מתאים לחיצוני ולפנימי, מתאים אפילו לנקיון נקודתי של הפח במקרים קשים.

לפלסטיקה מדלל 1:10,ולחלוטין מצטרף להמלצה של פאנטום, שכחתי שיש לי את החומר!

אני סוג של מתקמצן עליו.

לנקיונות יותר פשוטים יש לי את המגס, בפאוור משתמש בעיקר לנקיון של הג'אנטים שמצופים בפלסטידיפ 1:4/1:3.

הוא מרגיש הרבה יותר בטוח מapc "רגיל", כ"כ בטוח שניקיתי איתו מעיל עור שעולה כמו סט ג'אנטים.

"יאללה בירי".

פורסם (נערך)

יש לי אופטימום אופטי קלין ופאוור קלין,שניהם חצי ליטר,אני שואל כי יש כמויות שונות ואולי הן כן מכילות נוזל שונה מבחינת דילול/מוכן לשימוש.

אפשר/צריך לדלל בניקוי פנימי?

עריכה אחרונה על ידי yaya24

!

×
×
  • תוכן חדש...