Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו רכב כמעט זהה(פיקנטו 1.25 2015) ורשום בפירוש בספר רכב שלא להעמיד את הרכב על סרק מעל 3 דקות בעת הרצה. אתם רוצים צילום של הדף?

למה? אין לי מושג, רשום? בהחלט כן

פורסם

הבעיה בשמירה על מהירות רכב ו/או מהירות מנוע (בסרק למשל) לאורך זמן בעת הרצה, היא שזה יוצר סיכוך טוב מדי (או "זיגוג" - Glazing) שמונע את ההתאמה שאמורה להיווצר בזמן הרצה, בעיקר בטבעות אטימה כמו אלו שמפרידות בין תא הבעירה לבין העוקה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

ישנה אסכולה הטוענת שהתייחסות לרכב בעדינות יתר בתקופת ההרצה גם היא שלילית ושאם כבר, יש לנהוג באגרסיביות על מנת להשיג דפוסי אטימה וחיכוך טובים. אתמול הזדמן לי לעשות את כביש בית אורן ולמרות שאני בתקופת ההרצה לא יכולתי לעמוד בפיתוי ונהגתי באופן נמרץ.. היה ממש כיף, צחקתי כמו מפגר. D:

 

מה דעת המומחים? האם אין צורך לתת קצת "פוש" לרכש בשלבי ההרצה? הכל יחסי, כי אני נוהג רגוע ועדין כדרך קבע (הייתי רגיל למכונית מיני אטמוספרית וחלושה שלא היה טעם לדחוק במנוע שלה) כך שגם ה"פוש" שנתתי אתמול נופל כנראה בגדר הנורמלי.

:idea:
פורסם

אכן, אחד המרכיבים החשובים בהרצה הוא לא לשמור על סל"ד קבוע.

לכן יש בעייתיות בסלד סרק וכדומה.

אין בעיות בפקקים, יש שינויים תכופים בסלד.

גם נסיעה של מספר דקות נניח ב80 רצוף(לא סביר שיקרה) לא מומלצת באותה מידה וכדאי להאיץ מדי פעם וכו.

רוב יצרני המנועים רושמים משהו בסגנון מ800 עד 1500 ק"מ לעלות את העומס בהדרגה עד שימוש בביצועי המנוע המירביים.

×
×
  • תוכן חדש...