Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש פנסי ערפל כאלה מאייבי:

http://www.ebay.com/itm/2008-09-10-11-TOYOTA-COROLLA-ALTIS-SEDAN-SPOT-LIGHT-LAMP-FOG-LIGHT-LAMP-PAIR-L-R-/261578150482?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item3ce745d252&vxp=mtr

 

עכשיו מתבצעת ההתקנה, צריך לפרק טמבון גריל פנסים הבנתי, וברגים והכל כדי להרכיב שתי פנסי ערפל?

קורולה 2008,אם משהו ביצע את ההתקנה,אני אשמח ליותר מידע.

קשה לשים כפתור מקורי לפנסים(יש לי את הכפתור), או שעדיף לחבר את הפנסי ערפל לאור חנייה?

והאם הפנסי ערפל האלה איכותיים, מקוריים? או שזה זבל סיני שפשוט התפרק לי בידיים וביום לחות אחד הפנס התמלא בהדים ולחות?

 

תודה רבה לעונים!

המשך לילה טוב :)

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

לגבי זבל או מקורי , רק אם תזמין תדע.

אין צורך לפרק את כל הטמבון, רק את הפלסטיקים השחורים ולשים במקומם את הערפל. יש פלגים מוכנים כבר לערפל שמוחבא מאחורי הפלסטיקים , אח"כ אתה צריך לחבר את הכפתור ואת הערפל לתיבת הפיוזים.

לא סיפור כזה קל.... אם אין לך ידע יש סיכוי שתסתבך

פורסם
לגבי זבל או מקורי , רק אם תזמין תדע.

אין צורך לפרק את כל הטמבון, רק את הפלסטיקים השחורים ולשים במקומם את הערפל. יש פלגים מוכנים כבר לערפל שמוחבא מאחורי הפלסטיקים , אח"כ אתה צריך לחבר את הכפתור ואת הערפל לתיבת הפיוזים.

לא סיפור כזה קל.... אם אין לך ידע יש סיכוי שתסתבך

 

אתה בטוח? ותודה רבה על העזרה אורן,

 

זה תומר אגב, התקשרתי אלייך ולא ענית. תחזור אליי בהקדם האפשרי בבקשה.

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

אורן סוף סוף התגייס,בגלל זה הוא לא זמין :lol:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

חחחח ידוע.

 

וחברים אפשר עוד תגובות בבקשה? יעזור לי מאוד.

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

אני דווקא חושב שאתה צריך לפרק את הטמבון, יהיה לך קצת קשה להרכיב ולחבר את החוטים, אלא אם אתה אוהב להכניס ולדחוף

ידיים למקומות בעיתיים.

בכל מקרה הפנסים ללינק שהבאת אזלו מהמלאי, אבל תמיד אתה יכול לשאול את המוכר אם הם מקוריים או לא.

פורסם

אני גם מעוניין להתקין פנסי ערפל ללנד קרוזר 2008. האם קיים חיווט או שצריך להתקין? כדאי להזמין מהאינטרנט או לקנות בפרוקיה?

תודה

רכב חדש נשאר חדש רק בעולם מקביל, בו רק לך יש רכב, אין כבישים, ואין ישראלים.

פורסם

אני ישאל אם הם מקוריים, אבל המוכר יכול לא לומר את האמת ולהגיד שהם כן אמיתיים.

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

אם המוכר מכבד את עצמו והוא טופ סלר, הוא יגיד את האמת. חוץ מזה, שהמוכר ראיתי ממוקם בתאילנד אז שם

יכול להיות מיוצר ביותר זול. מה שכן שים לב שיכול להיות הבדל בדגמים, כמו שיש גרסא אירופאית ואמריקאית.

פורסם

הם נראים די תואמים לפלסטיקים שלי,אז אני מקווה מאוד שלא תהיה שום בעיה.

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

דברי את המוכר הוא רשם לי:The lamp not OEM but I can send you original bulbs... נראה לי אני יקבל זבל בסוף. מה לעשות?

אני מפחד שיכנס לחות בלילה זה דבר ראשון

ודבר שני אני מפחד שלא יתאימו לי בברגים ובכללי הפלסטיקים

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

×
×
  • תוכן חדש...