Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

אני מבחין לאחרונה שבעת נסיעה במהירות נמוכה, הרכב נוטה לגמגם בעת לחיצה על דוושת הגז ובעת הרפייה ממנה (מדובר ממש במהירות גלישה).

מה יכולות להיות הסיבות לגימגום זה (פעם דווקא דיבר שוטף).

1.האם זה מצדיק ניקוי בית המצערת? הדרכה כיצד?

2.האם בעייה בתיבת ההילוכים? (בכלל מהם הסימנים לבלאי ההילוכים?)

3.כל דבר נוסף שלדעת המומחים עלול לגרום לאוטו שלי לגמגם? (ועוד רציתי שילמד לשיר).

 

תודה

פורסם

לפי דעתי אני חושב שזה בעייה בתיבת הילוכים שלך מיכוון שגמגום רכב בעת לחיצת גז

קורת כאשר אתה בהילוך קטן מהנדרש ולכן יש מצב שהתיבה לא מתפקדת כראוי מומלץ ללכת למוסך

על מנת לא להישאר ללא תיבת ההילוכים

פורסם
לפי דעתי אני חושב שזה בעייה בתיבת הילוכים שלך מיכוון שגמגום רכב בעת לחיצת גז

קורת כאשר אתה בהילוך קטן מהנדרש ולכן יש מצב שהתיבה לא מתפקדת כראוי מומלץ ללכת למוסך

על מנת לא להישאר ללא תיבת ההילוכים

הוא אמר מהירות גלישה, הרכב אמור להיות בהילוך ראשון או מקסימום שני, לא יכול להיות שהוא בהילוך נמוך מדי.

למרות שבהחלט יכולה להיות בעיה בתיבה, הבעייתית ברכב זה.

כמה קילומטרז' ושנים יש לאוטו?

 

ולדעתי יכול מאוד להיות שכוון ההצתה לא טוב או שחוטי ההצתה בלויים.

 

חג שמח ושבת שלום!

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

×
×
  • תוכן חדש...