Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חבריי הפורום היקרים, טיילתי כאן לא מעט ולא מצאתי תשובה חד משמעית לשאלה שלי אז החלטתי לפתוח נושא חדש.

השתחררתי לפניי כחודשיים ואני מעוניין לרכוש רכב בתקציב של כ 20K ( אם אמצא משהו טוב בפחות עדיף כמובן) כמובן שהעדפה שלי זה לרכב קטן משהו כמו 206 בשנתון 2004-2006 אבל כל מי ששאלתי אמר לי לא להתקרב לצרפתיות...

חשבתי גם על הונדה סיוויק עד 2006 יש לחבר שלי אחת 2002 והוא אמר שהיא ממש לא זוללת דלק.

ברור שלי שאי אפשר לקבל הכל בתקציב כזה אך אשמח להצעות הכי טובות שאפשר לקבל.

רכב צעיר

חסכוני

אמין עד כמה שאפשר וברור לי שרוב האמינות תלויה בכמה טיפלו ברכב לפניי.

אפשר גם ידני לא ממש משנה לי.

 

תודה מראש חברים.

פורסם
חייל משורר. כמה פואטי!

בנוסף לעלות הקניה תבדוק עלות אחזקה וביטוח. זה יכול לשחוט אותך.

 

אין לך איזה המלצה? אולי מישהו אחר?

ויצא יפה החייל משורר!

פורסם

206 החל מ2004 עברה עידכון מקיך ונהייתה רכב נחמד מאוד. הבעיה שאין לי מושג איך היא מזדקנת. אני זכיתי בה כחדשה וזכור לי שיפור עצום לאומת הדגם הקודם.

סיויק לאומתה זאת מניה בטוחה, אבל אני בטוח שעלויות שלה יותר גבוהות.

למה שלא תבדוק פיאט פונטו? היא חסכונית, זולה לאחזקה וגם די אמינה.

פורסם

בתקציב שלך יותר פונטו ספייס, אבל יהיה קשה למצוא אחת שמורה.

אתה יכול לשקול גטס ידנית, ברמות הגימור הנכונות הרכב גם מאובזר בצורה הגיונית ולא בצורה מחפירה כמו GLF שכוללת רק כרית אוויר אחת, בלי ABS וכמובן בלי ESP.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תודה רבה אנשים יקרים מקווה שיהיו עוד הצעות, לא ידעתי שקניית רכב במיוחד ראשון זה כזה כאב ראש שלם... מישהו מצטרף לשדוד בנק?

פורסם

אישית אני ממליץ על פונטו, ספייס או גרנדה מה שנכנס והכי חשוב אקזמפלר שנמצא במצב הכי טוב שאפשר למצוא.

הרכב אמין, מאוד נוח לנסיעות ארוכות, מרווח, תא מטען גדול ביחס לסופר מיני, חסכוני בדלק ובאחזקה.

כמובן עם עדיפות לידני, יותר חסכוני ויותר אמינה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

×
×
  • תוכן חדש...